SimRacesTR Akademi Sezon 5 (Newbie CUP)3. Yarış Brands Hatch 03.Ekim.2017

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı
Ahmet Tokmak
Mesajlar: 155
Kayıt: 13 Ara 2016, 11:01
Ad: Ahmet Tokmak
Konum: Şanlıurfa
Has thanked: 53 time
Been thanked: 84 time
Yaş: 38

Re: 3. Yarış Brands Hatch 03.Ekim.2017

Mesaj gönderen Ahmet Tokmak »

Kazanan Burak'a ve podyumda bitiren levente tebrikler. 4 sn rahat lider giderken yine bir mavi bayrak vakası. 3 yarışta da lider giderken sırf bu bayraklar yüzünden yarışım mahvoldu. Her tur bindirme stres doluydu bazı arkadaşlarla tur bindirmelerde virajlarda teğet geçtik. Burakla fark kontrolüm altındaydı ne yazık ki sorun yarıştığım pilotlar değil yine tur bindirdiğim arkadaşlar oldu. Birisi yavaşladı yarış çizgisinde durdurdu sanırım aracı kaçacak yerim yoktu ve çarptım araç hasar almakla beraber burakla olan fark da kapandı. 2. virajda vites düşürmemle aracın arkasının kopması bir oldu ve liderliği kaybettim. Leventle olan mücadelem de iki taraf için de güzel ve temiz bir mücadelydi. 2. sektörde aracın arkası koppunca ciddi bir ivme kaybettim ve Levent viraja girene kadar yanımdan geçti içeriyi kapatmak yetmedi ve harika giden yarışım bir anda kabusa döndü. Sonuç benim açımdan kötü olsa da en azından sıkıcı geçen yarış son turlarda heyecana neden oldu ve izleyenler güzel mücadeleler izlediler. Katılan arkadaşlara teşekkürler
Kullanıcı avatarı
Harun A.
Mesajlar: 60
Kayıt: 12 Ağu 2017, 14:20
Ad: Harun Aydin
Has thanked: 135 time
Been thanked: 28 time

Re: 3. Yarış Brands Hatch 03.Ekim.2017

Mesaj gönderen Harun A. »

Merhabalar,
Benim için çok kötü bir yarış oldu. İkinci virajda frene basmayanların kurbanı oldum. Anlamıyorum niye bu kadar telaş var arkada. Bilgisayarla oynamıyoruz. Bir hafta boyunca verdiğimiz emek boşa gidiyor. Yeni yarışa hazırlanmak için hevesim kalmadı. Düzlüğe geldik, bu sefer dışarı taşıp pistte direk girmeye çalışanların oluşturduğu kaosta tekrar darbe aldım. Duvarlardan sektim çimlerde dışarıdayım orada bile çarpıldım. Bu oyunda bu kadar hasar alındığını hiç görmemiştim. Direksiyon yamuk şekilde zorla pite geldim. Aracı tamir etmek baya sürdü. Pitten çıkınca herkesin bir tur gerisinde kaldım. 3-4 turda kendime ancak gelebildim sonra da hatasız şekilde yarışı bitirmeye çalıştım. Gerçekten çok moral bozucu bir şeymiş. Kaza yarışın içerisinde olan bir şey ama sağlı sollu böyle darbe yemenin yarışta yerinin olmadığını düşünüyorum. Bunun çözümü yok ama en azından az çalışan arkadaşlar ilk turlarda frende ayaklarını tutarlarsa daha dikkatli olurlarsa gerçekten yarışabiliriz. Kimsenin kalbini kırmak istemiyorum, bilerek yaptıklarını ima etmiyorum, tek şikayetim ihtiyatsız davranılması.
Birinci olan Burak arkadaşımızı ve diğer arkadaşları tebrik ederim.
Kullanıcı avatarı
Aranel Ciryatan
Forum Yöneticisi
Mesajlar: 3331
Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
Ad: Mehmet
Has thanked: 215 time
Been thanked: 897 time
Yaş: 39
İletişim:
Aranel Ciryatan’s avatar
Loading…

Re: RE: Re: 3. Yarış Brands Hatch 03.Ekim.2017

Mesaj gönderen Aranel Ciryatan »

Harun A. yazdı:Merhabalar,
Benim için çok kötü bir yarış oldu. İkinci virajda frene basmayanların kurbanı oldum. Anlamıyorum niye bu kadar telaş var arkada. Bilgisayarla oynamıyoruz. Bir hafta boyunca verdiğimiz emek boşa gidiyor. Yeni yarışa hazırlanmak için hevesim kalmadı. Düzlüğe geldik, bu sefer dışarı taşıp pistte direk girmeye çalışanların oluşturduğu kaosta tekrar darbe aldım. Duvarlardan sektim çimlerde dışarıdayım orada bile çarpıldım. Bu oyunda bu kadar hasar alındığını hiç görmemiştim. Direksiyon yamuk şekilde zorla pite geldim. Aracı tamir etmek baya sürdü. Pitten çıkınca herkesin bir tur gerisinde kaldım. 3-4 turda kendime ancak gelebildim sonra da hatasız şekilde yarışı bitirmeye çalıştım. Gerçekten çok moral bozucu bir şeymiş. Kaza yarışın içerisinde olan bir şey ama sağlı sollu böyle darbe yemenin yarışta yerinin olmadığını düşünüyorum. Bunun çözümü yok ama en azından az çalışan arkadaşlar ilk turlarda frende ayaklarını tutarlarsa daha dikkatli olurlarsa gerçekten yarışabiliriz. Kimsenin kalbini kırmak istemiyorum, bilerek yaptıklarını ima etmiyorum, tek şikayetim ihtiyatsız davranılması.
Birinci olan Burak arkadaşımızı ve diğer arkadaşları tebrik ederim.
Harun Lütfen yaşadıklarını hakem heyetimize ilet. Gerekli inceleme sağlansın.

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
The World is Mine!
Kullanıcı avatarı
Harun A.
Mesajlar: 60
Kayıt: 12 Ağu 2017, 14:20
Ad: Harun Aydin
Has thanked: 135 time
Been thanked: 28 time

Re: RE: Re: 3. Yarış Brands Hatch 03.Ekim.2017

Mesaj gönderen Harun A. »

Aranel Ciryatan yazdı:
Harun A. yazdı:Merhabalar,
Benim için çok kötü bir yarış oldu. İkinci virajda frene basmayanların kurbanı oldum. Anlamıyorum niye bu kadar telaş var arkada. Bilgisayarla oynamıyoruz. Bir hafta boyunca verdiğimiz emek boşa gidiyor. Yeni yarışa hazırlanmak için hevesim kalmadı. Düzlüğe geldik, bu sefer dışarı taşıp pistte direk girmeye çalışanların oluşturduğu kaosta tekrar darbe aldım. Duvarlardan sektim çimlerde dışarıdayım orada bile çarpıldım. Bu oyunda bu kadar hasar alındığını hiç görmemiştim. Direksiyon yamuk şekilde zorla pite geldim. Aracı tamir etmek baya sürdü. Pitten çıkınca herkesin bir tur gerisinde kaldım. 3-4 turda kendime ancak gelebildim sonra da hatasız şekilde yarışı bitirmeye çalıştım. Gerçekten çok moral bozucu bir şeymiş. Kaza yarışın içerisinde olan bir şey ama sağlı sollu böyle darbe yemenin yarışta yerinin olmadığını düşünüyorum. Bunun çözümü yok ama en azından az çalışan arkadaşlar ilk turlarda frende ayaklarını tutarlarsa daha dikkatli olurlarsa gerçekten yarışabiliriz. Kimsenin kalbini kırmak istemiyorum, bilerek yaptıklarını ima etmiyorum, tek şikayetim ihtiyatsız davranılması.
Birinci olan Burak arkadaşımızı ve diğer arkadaşları tebrik ederim.
Harun Lütfen yaşadıklarını hakem heyetimize ilet. Gerekli inceleme sağlansın.

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


İleticem teşekkür ederim.
Kullanıcı avatarı
AirborneTR
Mesajlar: 168
Kayıt: 08 Eyl 2017, 11:26
Ad: Levent
Has thanked: 103 time
Been thanked: 67 time

Re: 3. Yarış Brands Hatch 03.Ekim.2017

Mesaj gönderen AirborneTR »

Öncelikle organizasyonda emeği geçen SRTR ailesine tekrar teşekkür etmek istiyorum, gerçekten harika bir şampiyona. Oyunda herhangi bir yarışa girip yarışınca alacağınız zevkin ve heyecanın kat kat fazlasını yaşatıyor.

Yarışın yayınını izledim bir arkadaş Levent'in profosyonel kariyeri var mı diye sormuştu galiba. Doğrusu onore oldum :D . Tabiki yok öyle bir şey, zaten çok hata yapıyorum oradan da anlayabilirsiniz. Bu vesileyle kendimden bahsedeyim :) Yaşım 36, uzun yıllardır G25 direksiyon setim var. G25'den önce de PlayStation'da Toca2 oynardım. Sim olarak nitelendirebileceğim oynadığım ilk oyunlardandır. G25'le Colin McRae Rally, GTR2, F1 ve ağırlıklı olarak da LFS oynardım. İlk başlarda demosunu sonra satın alarak uzun süre oynadım LFS'yi. Sonra uzun süre ara verdim, direksiyon atıl kaldı. Yakın zamanda tekrar ne oynayabilirim diye bakarken, LFS'nin kendini hiç geliştiremediğini gördüm, aktif sunucu sayısı azalmıştı, bir çok sunucu da ya drift ya da cruise sunucusuna dönüşmüştü. Bir iki alternatif oyuna baktım, rFactor, iRacing gibi. iRacing'i aylık üyelik istediğinden dolayı eledim. rFactor'ün demosunu denedim, AC'yi de illegal yollardan denedim. AC'yi daha çok beğendim. Bu yazın başında satın aldım ve o zamandan beri vakit buldukça oynuyorum. AC'de dikkatimi çeken en önemli şey yarışlarda LFS'nin aksine birbirine çarpan pilotların çok çok az olmasıydı. Yani her hangi bir sunucuya giriyorsunuz yarış yapıyorsunuz, hızınıza denk bir pilota denk geliyorsunuz, virajlarda yan yana tampon tampona kapışıyorsunuz ama rakibiniz en ufak bir hata yapmıyor. Size pistte yer bırakıyor, yarışmayı bırakmıyor ama sizi de kolluyor çarpmıyor. LFS'de pek yaşayamadığım bir zevkti bu. Sanırım helicorsa uygulamasının da katkısı büyük bunda. Bir şampiyonaya katılma fikrim oyunu ilk aldığımdan beri vardı. Bir önceki SRTR şampiyonasını görmüştüm ama kaçırmıştım. Kısmet 5. sezonaymış. Ve böylelikle aranızdayım. Bu arada bu yarışta gördüğünüz Kağan İpek'de kardeşim oluyor. Hemen hemen aynı zamanlarda aldık AC'yi.

Yarışa gelecek olursak. Sıralama turlarında önümde yeterli açıklığı bir türlü yakalayamadım. Sonlara doğru 2.liği aldım, son turuma iyi başlayamamıştım, 2.liğe razıydım ama sektör zamanlarının iyi geldiğini görünce turu bırakmadım ve 1.liği aldım. Yarışın yayınını izleyince sıralama turlarındaki hatamı farkettim. Bir çok pilot aynı anda çıkmıştık ve yığılma olmuştu. Pistin tamamını gösteren uygulamayı en kısa zamanda edineceğim.

Bu yarışa diğer yarışlara göre daha çok hazırlanmıştım. Çok tur atmaya çalıştım. Daha önceki yarışlarda yapmamıştım ama bu pistte dolu depo ile de turladım pisti. Kendimi hazır hissediyordum. Ancak atladığım bir detay vardı. Pistte yarış öncesi sürekli antrenman modunda turladığımız için yarış içinde bazı noktalarda pist dışına kayınca ceza alacağımın farkında değildim. Yarışın daha başlarında 3. virajda bir miktar fazla açılmamla ceza geldi. Hiç beklemiyordum şok oldum. Ceza için ayağımı gazdan çektim ama heyecandan tam 0. saniyede tekrar gaza bastım ceza tekrar etti.İkinci kez aynı cezayı çektim. Aynı virajda bir kez daha ceza yiyince yarışın geri kalanında daha dikkatli davrandım ve o noktada tekrar ceza yemedim ama iş işten geçmişti 6. lığa düştüm. Aslında AC'nin bu ceza sistemi iyi çalışır ama bu pistte bana çok saçma geldi. 3. virajda fazla açılırsanız zaten çime çıkıyorsunuz ve vakit kaybediyorsunuz yani bu şekilde sürerek pek bi avantaj oluştuğunu sanmıyorum. Üstüne bir de ceza yiyorsunuz. Bir kez de Stirlings virajında (sondan ikinci viraj) ceza yedim o da çok saçmaydı. Aracın kontrolünü kaybedip toparlamaya çalışırken mecburen virajı içten keserek geçtim. Ama zaten hızım baya düşmüştü hiç bir avantajım yoktu sadece piste geri dönerken apex içinden geçtim ve yine ceza yedim.

Cezalara rağmen yarışı bırakmadım. Dikkatli olursam hızlı turlar atabileceğimi biliyordum. Önde Ahmet ve Burak'ın yakın gittiklerini de takip ediyordum, belki bir sürtüşme olur, veya birbirleriyle yarışırken süre kaybederler diye ümit ediyordum. Bu şekilde tekrar 3. lüğe kadar yükseldim. Son turlarda Ahmet'i önümde gördüm. Pist dışı yapmış piste yeni dahil oluyordu. Geçmek için iyi bir fırsat olduğunu düşündüm. Ahmet de iyi savunma yaptı ama son turda ufak bir hatasını değerlendirip ikinciliği aldım.

Bu arada bu yarış öncesinde oyun ayarlarından FPS limit 60 da idi onu OFF yaptım ve önceki iki yarışta yaşadığım FPS düşüklüğünü bu yarışta yaşamadım. Bütün ayarlarım minimumdaydı zaten ona rağmen takılmalar oluyordu. FPS limitini kaldırınca düzeldi. Sistemi yeterli olmayan arkadaşlara belki faydası olur.

Bundan sonraki yarışlarda H shifterdan kurtulduğum için mutluyum. Sonraki yarışlarda daha az hata ile süreceğimi düşünüyorum.
Kullanıcı avatarı
KobraAbiniz
Mesajlar: 133
Kayıt: 05 Şub 2017, 23:14
Ad: Erdem Aras
Konum: Ankara
Has thanked: 178 time
Been thanked: 116 time
Yaş: 34

Re: 3. Yarış Brands Hatch 03.Ekim.2017

Mesaj gönderen KobraAbiniz »

MX-5 en çok yarışmak istediğim araçtı ve iki haftadır salı gece çalıştığım için sadece bir yarışa katılabildim. H-Shifter'a tam alışamadan sıralıya geçiyoruz artık neyse, özel bir etkinlik bekleyeceğim:)
Resim
Echnaton
Mesajlar: 106
Kayıt: 13 Mar 2017, 01:09
Ad: Çetin Budak
Konum: İstanbul
Has thanked: 21 time
Been thanked: 23 time
Yaş: 49

Re: 3. Yarış Brands Hatch 03.Ekim.2017

Mesaj gönderen Echnaton »

Bu mavi bayrak konusunda bir görüşümü belirtmek isterim... Yanlışım varsa düzeltilsin... Şimdi benim bildiğim kadarıyla mavi bayrak demek, tur bindirme sırasında bırak geçsin yani arkandan gelen hızlı sana tur bindirmiş araca defans yapma demek oluyor... Onun dışında normal yarış adabı ne ise odur.. çizginden git yine gazla, ancak defans yapma, yani çizgini değiştirme şeklinde biliyorum ve anlıyorum ben bu kuralı... Hızlı arkadaşlar tur bindirdikleri aracı fren yapsın yolundan çekilsin, ona ayrıcalık tanıyıp yol versin şeklinde anlıyorlar. Ben bunu doğru bulmuyorum. 3. yarışta ben ilk 5 araç tarafından tur bindirildim, hepsinde de çizgimi bozmadan ayağımı hafif gazdan çekerek geçmelerini sağladım, bir sorun çıkmadı... Ancak şunu belirtmek isterim ki bazen tur bindiren araçların davranışları da garip olabiliyor, arkadan selektör yapıyorlar yolumdan çekil diye şerit değiştirmeye falan zorlayabiliyorlar, bu da yarışı ve güvenliği tehlikeye atabiliyor. 1. yarışta ben bunu bariz yaşadım, gelmiş arkadan selektör yapıyor, sağa çekiliyorsun o da sağa kırıyor bu sefer... Tamam tur bindirmek hızlı olana bir hak tanıyor, tur bindirilene de sorumluluk düşürüyor, ancak tur bindirilen aracın da yine kendi sıralamasındaki yarışçılarla mücadeleye devam ettiği unutulmamalı... En son yarışta daha henüz antrenman turlarında bile gelip arkadan selektör yapanlara rastladım, bu hiç hoş değil... Yarışmak, eğer yapabiliyorsan gelip sollamak demek zaten... Keza en son yarışta sıralama turundayken çok da iyi bir hot lap yaparken geldi birisi arkadan çarptı, bütün konsantrasyonumu dağıttı, pite girip yeniden piste çıkmak zorunda kaldım sıralama turunun bitmesine 5.5 dakika kalmıştı.... Özellikle sıralama turlarında eğer pitten yeni çıkmamış ise, kimse kimseye yol vermek zorunda değildir... Tamam anlıyorum bazı pilotlar buna kendilerini adamışlar haftanın 7 günü yarışıp idman yapma fırsatı buluyorlar, ancak benim gibi bu işe gönül verebilmiş, ancak iş yoğunluğundan dolayı, haftada ancak birkaç saat vakit ayırabilen insanlar da var...
Özetle diyorum ki, tur bindiren arkadaşlar çok abartılı bir ayrıcalık beklemesinler, normal araçları solladıkları gibi sollasınlar, eğer defans görüyorlarsa bunu bildirip ceza almalarını sağlayabilirler, onun haricinde lütfen selektör yapıp, korna çalıp yarışı tehlikeye atmasınlar çünkü stres yaşatıyorlar, bu da kazalara davetiye çıkartıyor....
Kullanıcı avatarı
AirborneTR
Mesajlar: 168
Kayıt: 08 Eyl 2017, 11:26
Ad: Levent
Has thanked: 103 time
Been thanked: 67 time

Re: 3. Yarış Brands Hatch 03.Ekim.2017

Mesaj gönderen AirborneTR »

Mavi bayrak hakkında ben de görüşümü belirteyim. Ben sıkı bir F1 takipçisi olarak ilk yarışımızın sonunda mavi bayrak durumu beni şaşırtmıştı. Bi çok mavi bayrak gören pilot yol vermiyordu. Çizgisini bozmuyordu. Bana garip gelen bu durumu yarış sonunda yöneticilere sorduğumda yukarda Çetin'in yazdığı gibi bir cevap aldım. Yani mavi bayrak gören araçlardan çok da bir ayrıcalık beklemeyin diye cevap verildi bana da. Mavi bayrak gören pilotlar çizgisini koruyabilir, ayağını gazdan da çekmek zorunda değil dendi.

Ben şikayet etmek için sormamıştım yanlış anlaşılmasın. Açıkcası şikayet de edemem :) çünkü şimdiye kadarki yarışlarda mavi bayraklar çoğunlukla işime yaradı. Ya önümdeki rakibime yaklaşmamı sağladı ya da arkamdakilerle tampon görevi gördü.

Ama yine de başta dediğim gibi mavi bayrak kuralının SRTR'de bu şekilde uygulanması bana garip geliyor. F1'de olsa mavi bayrak gören pilot yol vermek zorundadır. 3 kez mavi bayrak gören ve hala yol vermemiş pilot ceza alma durumda kalabiliyor. Bana göre mantıklı olan da bu. Çünkü mavi bayrak gören bir pilot ayağını gazdan çekmezse ve çizgisinden çıkmazsa onu geçmek çok zor olabilir. Bu da çok fazla vakit kaybı yaşatır ve yarış içinde ön sıralardaki pilotlara haksızlık olur diye düşünüyorum. Bence olması gereken, bir pilot mavi bayrak gördüğünde, ve arkasındaki pilot ona yeterince yaklaştığında (iki şartın da gerçekleşmesi lazım çünkü oyun içinde mavi bayrak çok çok önceden görünmeye başlıyor, pilotlara mavi bayrağı gördüğünüz an yavaşlayın demek tur yiyen pilota haksızlık olur, veya arkadan gelenin turu hiçbir şekilde etkilenmesin, onu hiç etkilemeden yol verilsin demek de mavi bayraklı pilotlara haksızlık olur), bunun ölçüsü mesela arkadaki pilotun yaklaşık 1 saniyeye kadar yaklaştığında diyebiliriz, artık arkadaki pilot öndeki mavi bayraklı pilota 1 saniye kadar yaklaştığında mavi bayraklı pilotun mümkün olan en kısa süre içinde ve pistin en uygun bölümünde ayağını biraz gazdan çekerek ve çizgisini terk ederek arkadaki pilota yol vermesi gerektiğini düşünüyorum. Veya diyelim ki mavi bayraklı pilot henüz yol vermedi ama arkadaki pilot bir şekilde atak yaprak onun yanına kadar geldiyse artık düşünmeye gerek yok, mavi bayraklı pilotun ayağını gazdan biraz çekip arkaya geçmesi lazım diye düşünüyorum. (Bu son yazdığım durum yarışlarda yaşadığım bir durum.) Bu şekilde iki taraf da minimum süre kaybı ile yoluna devam edebilir bence.

Yine de başta dediğim gibi kural böyle olsa da, yani mavi bayraklı pilotlar gaz kesmek veya çizgisinden çıkmak zorunda olmasa bile ben yarış içinde çok problem yaşamıyorum. Çünkü arkadaşlar genelde gaz kesip yol veriyorlar.
Kullanıcı avatarı
Ahmet Tokmak
Mesajlar: 155
Kayıt: 13 Ara 2016, 11:01
Ad: Ahmet Tokmak
Konum: Şanlıurfa
Has thanked: 53 time
Been thanked: 84 time
Yaş: 38

Re: 3. Yarış Brands Hatch 03.Ekim.2017

Mesaj gönderen Ahmet Tokmak »

Mavi bayraklardan en cok muzdarip olarak ben de son olarak gorusumu belirteyim. 1 tur geridesin bu da tur basi senin nerdeyse 3 4 sn yavas oldugunu gosteriyor. Ozaman 3 4 sn yavas kaldigin bir pilotla mucadele edip daha fazla zaman kaybedip kaybettirecegine 1 sn lik bi gaz kes yon degistir ve yol ver digeri seni gectikten sonra uzayip gidiyo zaten. Gelene yol vermem cizgimi bozmam o gecsin mantigi nedir ya. Ozaman mavi bayrak neden sallaniyor sana? 3 yaristir yasadigim olaylari video cekip koysam inanamAzsiniz hakkaten ben tamponuna kadar geliyorum hala cekilmiyo sellektor yapinca da neden sellektor yapiyo. F1 araci sursek neyse sen istedigin kadar savunma yapsanda en kotu bi duzlukte gecilirsin zaten de mazda gibi sinirlari belli olan bir aracla onunizdeki pilot hata yapmasa gecmeniz cok zor oluyor. Benim sikayetlerim yol vermeme sorunu degildi genelde yol vermeyip ustune bir de gecilirken bana vurup spin attirma. Bu ilk 2 yarista basima geldi. Ama tabi basiniza gelmedigi icin disardan neden bu kadae buyutuluyo gibi de gorunebilir. Sikayet sonuclarinda da sadece saniye cezasi aliyorlar bu da onlara hicbise kaybettirmiyor ne yazik ki o yuzden sikayet etmekten de vazgectim ben de.
Kullanıcı avatarı
Aranel Ciryatan
Forum Yöneticisi
Mesajlar: 3331
Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
Ad: Mehmet
Has thanked: 215 time
Been thanked: 897 time
Yaş: 39
İletişim:
Aranel Ciryatan’s avatar
Loading…

Re: 3. Yarış Brands Hatch 03.Ekim.2017

Mesaj gönderen Aranel Ciryatan »

Ahmet bildiğin gibi sitemizde bir lisans sistemi uygulanıyor. Sadece saniye cezası değil ayrıca lisans cezası da alıyor pilotlarımız. O yüzden lütfen yaşanan durumları bize bildirmekten çekinmeyin. Lisans puanları sayesinde üst liglerde temas yaşayan pilotların çok daha az olduğunu göreceksiniz.
The World is Mine!
Cevapla

“SimRacesTR Akademi Sezon 5 (Newbie CUP)” sayfasına dön