TAKIMLAR ⇒ Tenax Racing
Moderatör: Moderatörler
- FurkanOzcan
- Mesajlar: 373
- Kayıt: 11 Ağu 2016, 15:13
- Ad: Furkan Özcan
- Konum: Eskişehir
- Has thanked: 228 time
- Been thanked: 251 time
- Yaş: 29
- İletişim:
- FurkanOzcan
- Mesajlar: 373
- Kayıt: 11 Ağu 2016, 15:13
- Ad: Furkan Özcan
- Konum: Eskişehir
- Has thanked: 228 time
- Been thanked: 251 time
- Yaş: 29
- İletişim:
Re: NF Racing
Katılıyorum. Yayında da bahsettiğiniz gibi, işlerimi sessiz yürütmeye özen gösteriyorum
- FurkanOzcan
- Mesajlar: 373
- Kayıt: 11 Ağu 2016, 15:13
- Ad: Furkan Özcan
- Konum: Eskişehir
- Has thanked: 228 time
- Been thanked: 251 time
- Yaş: 29
- İletişim:
Re: NF Racing
Kendi sayfamda gönderileri düzenleyebildiğim için takvimi burada paylaşıyorum. Yanlış not aldığım yer varsa adminler ya da ligdeki arkadaşlar haber versin:
1- Sepang 90" > 4 Ocak
2- Shanghai 120" > 25 Ocak
3- Surfers Paradise 90" > 8 Şubat
4- Monza 90" > 22 Şubat
5- Nürburgring 120" > 15 Mart
6- Algarve (Portimao) 90" > 29 Mart
7- Istanbul Park 120" > 19 Nisan
8- Estoril 90" > 3 Mayıs
9- Daytona 120" > 24 Mayıs
10- Autodromo Hermanos Rodríguez 90" > 7 Haziran
11- Watkins Glen 120" > 28 Haziran
12- Road America 90" > 6 Eylül
13- Road Atlanta 120" > 27 Eylül
14- Mid-Ohio 90" > 18 Ekim
15- Mosport 90" > 1 Kasım
16- Le Mans 180" > 22 Kasım
1- Sepang 90" > 4 Ocak
2- Shanghai 120" > 25 Ocak
3- Surfers Paradise 90" > 8 Şubat
4- Monza 90" > 22 Şubat
5- Nürburgring 120" > 15 Mart
6- Algarve (Portimao) 90" > 29 Mart
7- Istanbul Park 120" > 19 Nisan
8- Estoril 90" > 3 Mayıs
9- Daytona 120" > 24 Mayıs
10- Autodromo Hermanos Rodríguez 90" > 7 Haziran
11- Watkins Glen 120" > 28 Haziran
12- Road America 90" > 6 Eylül
13- Road Atlanta 120" > 27 Eylül
14- Mid-Ohio 90" > 18 Ekim
15- Mosport 90" > 1 Kasım
16- Le Mans 180" > 22 Kasım
- Taner
- Süper Moderatör
- Mesajlar: 748
- Kayıt: 16 Mar 2016, 15:56
- Has thanked: 247 time
- Been thanked: 416 time
Re: NF Racing
Takım sahibinin dikkatine,
Bu akşamki seans için garaj sayısı toplamda 20 olacak şekilde ayarlanacaktır. Buna bağlı olarak her takım için 2 araç mevcuttur. Her takımdan aynı anda 2 pilot pistte olacaktır. Test sırasında pilot değişimi için diğer pilotun sunucudan çıkması gereklidir.
Bilginize
Bu akşamki seans için garaj sayısı toplamda 20 olacak şekilde ayarlanacaktır. Buna bağlı olarak her takım için 2 araç mevcuttur. Her takımdan aynı anda 2 pilot pistte olacaktır. Test sırasında pilot değişimi için diğer pilotun sunucudan çıkması gereklidir.
Bilginize
- Taner
- Süper Moderatör
- Mesajlar: 748
- Kayıt: 16 Mar 2016, 15:56
- Has thanked: 247 time
- Been thanked: 416 time
Re: NF Racing
ÖNEMLİ!
Akşam gerçekleşecek yarış seansına katılma ihtimali olan pilotlarınızı acilen sayfanızda bildiriniz. Garaj ayarlaması yapılacaktır.
Akşam gerçekleşecek yarış seansına katılma ihtimali olan pilotlarınızı acilen sayfanızda bildiriniz. Garaj ayarlaması yapılacaktır.
- FurkanOzcan
- Mesajlar: 373
- Kayıt: 11 Ağu 2016, 15:13
- Ad: Furkan Özcan
- Konum: Eskişehir
- Has thanked: 228 time
- Been thanked: 251 time
- Yaş: 29
- İletişim:
Re: NF Racing
İdeal olmasa da iyi bilgiler öğrendiğimiz bir antrenman ve sıralama seansı olduğunu söyleyebilirim. Necdet'in polden uzak olmadığını görmek güzel. Aynı zamanda kendisi en iyi turunu atamamış durumda ve yarışta zorlayacaktır. Bana gelirsek aynı Vettel'in Bakü'de yaptığı gibi sakinliğimi koruyamadım. Pişman mıyım? Ne yazık ki değilim. Çünkü bu antrenman seansında da olmuştu, bundan önceki turnuvalarda da yaşanmıştı ve bir yaptırım gelmeyince devam edilmişti. Fakat yönetim bu sefer sert bir karar aldı ve ceza geldi yaşadığım olaya. Cezanın bana da gelmesi aslında yönetimin tutumunun sertliğini görmek açısından oldukça umut verici. Olaya tarafsız yaklaştıkları için memnun oldum. Bundan sonra doğrudan yönetimi ve hakemleri muhatap almam konusunda cesaretlendirici bir karar oldu bu.
Yarışta Necdet ve ben olacağız. İki ayrı strateji deneyeceğiz ve lastikleri anlamaya çalışacağız. Antrenman seanslarında yakıt yüküyle testler yaparken sadece yarış tempomuzun ne olabileceği üzerine düşünmüştük ancak 30 dakikanın üzerinde stintler atamamıştık. Bu sefer amaç lastiklerin tüm aşınma karakterini anlamak olacak. Aracımız iyi durumda, setup olarak hala çok olgun değil ancak gayet güzel gidiyor. Şu an için en çok McLaren'lardan korkuyorum ancak yeterli hızımızın olduğunu düşünüyorum.
Haftanın en güzel detayını son paragrafa sakladım. Fırat'ın sayfasından açıkladığını doğrulayarak bir İtalyan ortaklığına girdiğimizi söyleyebilirim Pilot arayışımı yakın referanslarıma bakarak gizli bir şekilde sürdürüyordum ve elimde birçok opsiyon vardı. Olumlu, olumsuz, hatta bazen cevapsız görüşmelerden sonra takımımıza uyacak kişiyi bulduk gibi. Görüşmeler iyice netleştikten sonra bu ismi de açıklayacağım. Umarım akşam herkes sorunsuz bir test yarışı geçirir.
Yarışta Necdet ve ben olacağız. İki ayrı strateji deneyeceğiz ve lastikleri anlamaya çalışacağız. Antrenman seanslarında yakıt yüküyle testler yaparken sadece yarış tempomuzun ne olabileceği üzerine düşünmüştük ancak 30 dakikanın üzerinde stintler atamamıştık. Bu sefer amaç lastiklerin tüm aşınma karakterini anlamak olacak. Aracımız iyi durumda, setup olarak hala çok olgun değil ancak gayet güzel gidiyor. Şu an için en çok McLaren'lardan korkuyorum ancak yeterli hızımızın olduğunu düşünüyorum.
Haftanın en güzel detayını son paragrafa sakladım. Fırat'ın sayfasından açıkladığını doğrulayarak bir İtalyan ortaklığına girdiğimizi söyleyebilirim Pilot arayışımı yakın referanslarıma bakarak gizli bir şekilde sürdürüyordum ve elimde birçok opsiyon vardı. Olumlu, olumsuz, hatta bazen cevapsız görüşmelerden sonra takımımıza uyacak kişiyi bulduk gibi. Görüşmeler iyice netleştikten sonra bu ismi de açıklayacağım. Umarım akşam herkes sorunsuz bir test yarışı geçirir.
- FurkanOzcan
- Mesajlar: 373
- Kayıt: 11 Ağu 2016, 15:13
- Ad: Furkan Özcan
- Konum: Eskişehir
- Has thanked: 228 time
- Been thanked: 251 time
- Yaş: 29
- İletişim:
Re: NF Racing
Yukardaki yazımda gözden kaçmış olabilir katılımcı listemiz:
Furkan Özcan
Necdet Terzioğlu
Furkan Özcan
Necdet Terzioğlu
- FurkanOzcan
- Mesajlar: 373
- Kayıt: 11 Ağu 2016, 15:13
- Ad: Furkan Özcan
- Konum: Eskişehir
- Has thanked: 228 time
- Been thanked: 251 time
- Yaş: 29
- İletişim:
Re: NF Racing
Aracımızı iki ayrı stratejide test edebildiğimiz güzel bir yarış oldu. İkimiz de geçişler yapabildik ve tempomuz iyiydi.
Necdet planladığımız gibi yarışa Medium lastiklerle başladı ve 2 eşit stintle yarışı bitirmeye çalıştı. P2 klasmanından Semih'le yaptığı kazadan sonra 2. stinti felaket gibi geçse de temposu sürekli yükseliyor ve telemetri verilerine baktığımızda lider gruptan bir farkı yok. Yarıştan sonra bir yarış olsa daha yarışmak istediğini belirtti kendisi. Ferrari ya da Porsche istediğinden araç seçimimden dolayı güç bela ikna edip takıma aldıktan sonra bu yorumu duymak çok güzel Ayarımızı ve sürüşümüzü olgunlaştırmaya devam edeceğiz kendisiyle. Bu sürecin olumlu yönü aracın ikimiz için de çok benzer tepkiler vermesi.
İkinci stratejiyi ben aldım ve tam depo + Hard lastiklerle piste çıktım. Trafikten kurtulduktan sonra tempomu oturtmaya çalıştım. İstikrar olarak istediğim seviyede olamasam da aracın davranışları çok güven vericiydi. 20-25. turlar arasında galibiyet için pite girip Medium'ları almayı düşünsem de içgüdülerimi bastırıp bunun bir test yarışı olduğunu kendime hatırlattım ve aynı Hard lastikleri tüm yarış boyunca kullandım. Tüm yarış boyunca büyük bir düşüş yaşamadan devam edebildiler. Özellikle ön tarafta basınçları biraz yüksek ayarladığımdan hem ön lastikler çok soğudu hem de normal basıncın üzerine sık çıktığımdan tutunma kaybettim. Yarışın ardından inceleme yaptığımda Hard lastiklerin kesinlikle idealden uzak olduğuna karar verdim. Pitte kazanılan süreye ve performans seviyesini korumasına rağmen Medium'larla attığım turlardan çok uzaklardı.
Yarışın bitmesine 2-3 tur kala pite girdim ve benzin aldım sadece. Daha önceden hesapladığım kadarıyla 17 saniyede tutmam lazımdı farkı fakat benzinin getirdiği 3 saniyeyi unuttuğumdan beklentimin aksine Çağatay'ın 3 saniye arkasında çıktım. Biraz zorlamaya çalışsam da tur bindirmelerden dolayı zaman kaybettim ve kendisine yetişmem mümkün olmadı. Sıfır hatayla hiç beklenmedik bir galibiyet aldı ve Ferrari'nin şampiyonluk yarışında olacağını gösterdi, kendisini tebrik ediyorum. McLaren'dan Ozan'ın performansı endişe vericiydi, İstanbul Park'a göre baya yaklaşmışlar. Onun haricinde McLaren ve Ferrari'yi potaya sokacak isimler belli. Bu araçları kullanan diğer isimlerden de sürprizler bekliyorum. GT3 gridinde sadece podyum değil neredeyse tüm pozisyonlar için mücadele olacak gibi. Merakla bekliyorum.
Aracımız ve kendi adıma konuşmam gerekirse, Assetto Corsa'da dünya çapındaki ilk 5 adama göre sürüş olarak 0.3-0.5, ayar olarak da 0.3-0.4 saniye uzak gibiyim şimdilik. Bundan sonra süspansiyon geometrisi, damperler ve genel denge üzerine daha detaylı testler yapacağız. Aracı ayarlama konusunda farklı yaklaşımları deneyeceğiz sürekli ve bu süreçte Necdet'le beraber sürüş olarak da gelişmeye çalışacağız. Sonraki testlerde ve yarışlarda görüşmek üzere.
Necdet planladığımız gibi yarışa Medium lastiklerle başladı ve 2 eşit stintle yarışı bitirmeye çalıştı. P2 klasmanından Semih'le yaptığı kazadan sonra 2. stinti felaket gibi geçse de temposu sürekli yükseliyor ve telemetri verilerine baktığımızda lider gruptan bir farkı yok. Yarıştan sonra bir yarış olsa daha yarışmak istediğini belirtti kendisi. Ferrari ya da Porsche istediğinden araç seçimimden dolayı güç bela ikna edip takıma aldıktan sonra bu yorumu duymak çok güzel Ayarımızı ve sürüşümüzü olgunlaştırmaya devam edeceğiz kendisiyle. Bu sürecin olumlu yönü aracın ikimiz için de çok benzer tepkiler vermesi.
İkinci stratejiyi ben aldım ve tam depo + Hard lastiklerle piste çıktım. Trafikten kurtulduktan sonra tempomu oturtmaya çalıştım. İstikrar olarak istediğim seviyede olamasam da aracın davranışları çok güven vericiydi. 20-25. turlar arasında galibiyet için pite girip Medium'ları almayı düşünsem de içgüdülerimi bastırıp bunun bir test yarışı olduğunu kendime hatırlattım ve aynı Hard lastikleri tüm yarış boyunca kullandım. Tüm yarış boyunca büyük bir düşüş yaşamadan devam edebildiler. Özellikle ön tarafta basınçları biraz yüksek ayarladığımdan hem ön lastikler çok soğudu hem de normal basıncın üzerine sık çıktığımdan tutunma kaybettim. Yarışın ardından inceleme yaptığımda Hard lastiklerin kesinlikle idealden uzak olduğuna karar verdim. Pitte kazanılan süreye ve performans seviyesini korumasına rağmen Medium'larla attığım turlardan çok uzaklardı.
Yarışın bitmesine 2-3 tur kala pite girdim ve benzin aldım sadece. Daha önceden hesapladığım kadarıyla 17 saniyede tutmam lazımdı farkı fakat benzinin getirdiği 3 saniyeyi unuttuğumdan beklentimin aksine Çağatay'ın 3 saniye arkasında çıktım. Biraz zorlamaya çalışsam da tur bindirmelerden dolayı zaman kaybettim ve kendisine yetişmem mümkün olmadı. Sıfır hatayla hiç beklenmedik bir galibiyet aldı ve Ferrari'nin şampiyonluk yarışında olacağını gösterdi, kendisini tebrik ediyorum. McLaren'dan Ozan'ın performansı endişe vericiydi, İstanbul Park'a göre baya yaklaşmışlar. Onun haricinde McLaren ve Ferrari'yi potaya sokacak isimler belli. Bu araçları kullanan diğer isimlerden de sürprizler bekliyorum. GT3 gridinde sadece podyum değil neredeyse tüm pozisyonlar için mücadele olacak gibi. Merakla bekliyorum.
Aracımız ve kendi adıma konuşmam gerekirse, Assetto Corsa'da dünya çapındaki ilk 5 adama göre sürüş olarak 0.3-0.5, ayar olarak da 0.3-0.4 saniye uzak gibiyim şimdilik. Bundan sonra süspansiyon geometrisi, damperler ve genel denge üzerine daha detaylı testler yapacağız. Aracı ayarlama konusunda farklı yaklaşımları deneyeceğiz sürekli ve bu süreçte Necdet'le beraber sürüş olarak da gelişmeye çalışacağız. Sonraki testlerde ve yarışlarda görüşmek üzere.
- FurkanOzcan
- Mesajlar: 373
- Kayıt: 11 Ağu 2016, 15:13
- Ad: Furkan Özcan
- Konum: Eskişehir
- Has thanked: 228 time
- Been thanked: 251 time
- Yaş: 29
- İletişim:
Re: NF Racing
Sebring testine iki aracımızla da katılacağız. Katılımcı listemiz Furkan Özcan ve Necdet Terzioğlu'dur. Alternatif olarak Ogün Kaya'yı da testlerde görebilirsiniz fakat öyle bir durum olursa zaten ben çıkacağım yine iki araçla bulunacağız.