1. sayfa (Toplam 4 sayfa)

2.Resmi test haftası-Spa 25-28 Kasım 2017

Gönderilme zamanı: 21 Kas 2017, 11:03
gönderen Taner
Spa.jpg
Spa.jpg (508.44 KiB) 3741 kere görüntülendi
Spa.jpg
Spa.jpg (508.44 KiB) 3741 kere görüntülendi
İstanbulpark'taki ilk test seansımızdan sonra istikametimiz Belçika. Yoğun geçen İstanbulpark testi ile takımlar araçlarını biraz daha tanıma fırsatı buldu. Yapılan derecelerin birbirine çok yakın olması ligin ne kadar üst düzey bir mücadeleye sahne olacağını bizlere gösterdi.
Spa pistinde gerçekleşecek 2. test haftası, ligdeki gerçek yarış seansı uygulamalarının bir benzeri şeklinde olacak. Yarışın başlangıcı güvenlik aracı arkasında, sıralama turlarında yapılan derecelere göre pilotların isimlerinin anons edilip ( ekranda yazılıp ) slotlarından kalkıp güvenlik aracının arkasına takılmasıyla formasyon turu başlayacak ( detaylı bilgiler için organizasyon kuralları sayfasına bakınız. ). Formasyon turu sonunda güvenlik aracı pite girdikten sonra son virajı ( bus stop ) dönenler yarış temposuna başlayacak. GT3 klasmanı pole pozisyonundaki araç, P2 klasmanıyla arasında belirli bir mesafeyi korumalıdır.
Pilot sayılarında herhangi bir sınırlama şimdilik yoktur. Takımlar istedikleri pilotları test edebilirler. Resmi seanslar başlamadan en az 24 saat önce takımlar teste katılacak pilotlarını kendi sayfalarından bildirmek zorundadırlar. Aksi takdirde garaj yetersiz kalırsa, diğer takımların bildirilen pilot sayıları göz önünde bulundurulmaksızın pilotlarını bildirmeyen takımın garajdan çekilmesi gerekecektir. Yarışa katılacak her pilot mutlaka antrenman seanslarından bir tanesine katılmak zorundadır. Takım sahipleri yarış kuralları konusunda pilotlarını bilgilendirmelidir. Kurallara yanlışlıkla da olsa uymayan pilotun takım sahibi uyarı alacaktır. Lütfen herkes tüm kuralları tekrar okusun.
Destek serisi olarak Maserati Cup etkinliği düzenlenecektir. Özellikle Akademi liginden çıkan veya kendini göstermek isteyen pilotların destek serilerinde olmaları önemlidir.


Yarış haftası programı:

25.11.2017 Cumartesi
20:00 - Platin Lig - 1. Serbest Antrenman - 180 dakika


26.11.2017 Pazar
20:00 - Platin Lig - 2. Serbest Antrenman - 120 dakika


27.11.2017 Pazartesi
20:00 - Platin Lig - 3. Serbest Antrenman 60 dakika
21:00 - Maserati Cup - Sıralama turları
21:10 - Maserati Cup - Yarış 45 Dakika
22:45 - Platin Lig - Sıralama turları 20 dakika ( ilk 10 dakika GT3 - ikinci 10 dakika P2 )


28.11.2017 Salı
21:30 - Platin Lig - Isınma
22:00 - Platin Lig - Yarış - 90 dakika

Re: 2.Resmi test haftası-Spa 25-28 Kasım 2017

Gönderilme zamanı: 25 Kas 2017, 14:01
gönderen Taner
Takım sahiplerine,

Yarış hafta sonu ilk antrenmanına saatler kala hala seansa katılacak pilotlarını belirtmeyen bir çok takım var. Katılacak pilotlar belirtilmediği takdirde garajlar kısıtlı olabilir ve bu durumda garajlarını resmi olarak bildirmiş pilotlara terk etmek zorunda kalacaklardır.

Önemle arz ederim

Re: 2.Resmi test haftası-Spa 25-28 Kasım 2017

Gönderilme zamanı: 26 Kas 2017, 18:15
gönderen Boundless
ikinci resmi test seansının ilk gününde P2 araçlrıyla Caspian takım patronuu Ahmet Tokmak tek başına piste çıkarak 39 tur attı. M ve H lastik testi yapan Tokmak 39 tur atarak 02:05.573 ile en iyi tur zamanınada imzasını attı. Hemen arkasından SRTR takımı patronu Engin Berkan toplamda 18 tur atıp H ve M lastiklerin testini yaptı. Yaptığı 02:05.682 lik süresiyle Ahmet Tokmağın hemen arkasında ufak bir farkla yer aldı. One Punch Team takımı Patronu serkan kaplan 02:05.690 lık süresiyle 3. sırada yer alırken Attığı 33 turun büyük çoğunluğunu H lastik ile döndü ve yarış performansını gizleyerek akıllarda soru işaretleri bıraktı.

GT3 klasmanında Merakla beklenen NF Racing ilk seansta piste çıkmazken Kemikli Yarışçılık pilotu Levent ipek AMG'si ile 02:18.228 ile en iyi tur zamanına imzasını attı. Hemen arkasından Road Benders takım patronu Serkan Yalnız 650s aracıyla 02:18.597 derecesiyle ikinci en iyi süreyi yaptı. Üçüncü sırayı Ahmet Turp alırken AMG araçlarının ne kadar iddialı olduğunu ve sanılanın aksine hiçte yavaş olmadıklarını rakiplere gösterdiler.

İlk antrenman seansına en yüksek pilot sayısıyla katılan SRTR, Alper Akbilgi ve Zephyr Racing takımları 3 er pilotlarını piste çıkardı. Akbilgi takımına büyük ümitlerle getirdiği Gabriel Liderin 5 sn gerisinde kalarak büyük hayal kırıklığı yarattı. Akbilgi takımının üzerindeki kara bulutlar dağılmazken Taner Selvi aracı piste getirirken yolu karıştırması sonucu Antrenman seansına yetişemedi. Hala kendisinden haber alınamazken bu akşamki Antrenman seansına gelip gelemeyeceği hala sır.

2. Antrenman seansında bakalım hangi pilotlar nasıl sürelerle karşımıza çıkacaklar

Re: 2.Resmi test haftası-Spa 25-28 Kasım 2017

Gönderilme zamanı: 27 Kas 2017, 13:23
gönderen Taner
Bu akşam 3. antrenman seansı öncesi tekrar 40 garajlı pisti yüklemeye çalışacağız. Eğer olursa 40 garajlık pist kullanılacak. Bilginize.

Re: 2.Resmi test haftası-Spa 25-28 Kasım 2017

Gönderilme zamanı: 27 Kas 2017, 19:55
gönderen Taner
DİKKAT!
Pistin garaj sayısı 40'a çıkarılmıştır. Takımlardaki pilotlara göre garajlar mevcut. Atanan araçlarınız kadar katılım serbesttir. Yüklemelerden gerekli pisti indirmeyi unutmayın. Herkese bol şanslar.

Re: 2.Resmi test haftası-Spa 25-28 Kasım 2017

Gönderilme zamanı: 28 Kas 2017, 01:27
gönderen Boundless
Multi Class Araç Geçişi Ve Dikkat Edilmesi Gerekenler
-Yarış iki farklı klasmanda olacağı için klasman arası geçişlerde çok dikkat edilmek zorundadır.
-Alt klasmandaki araç geçişi zorlaştıracak hareketlerden kaçınırken, geçiş yapacak araç ise uygun geçiş anını kollamak zorundadır.
-Hızlı klasmandaki aracın geçiş üstünlüğü yoktur. Ama yavaş klasmandaki araç bu zorunluluğun olmadığını bilip hızlı klasmandaki aracın geçişine engel olacak hareketlerden kaçınmalıdır. (Yavaş klasmandaki aracın defans yapması yasaktır)
-Geçiş sırasında, özellikle hızlı klasman aracı yaklaşırken, yavaş klasmandaki araç kesinlikle işleri kolaylaştıracağım diye yön değiştirmemelidir. Aksine bu kazaya sebep olur. Çizginizi koruyun.
-Geçiş yapacak araç selektörlerini kullanabilir. Bu kullanım çok uzak mesafeden sürekli olarak değil, uygun mesafeye gelince bir kaç kez yapılabilir. " Ben geliyorum, yolu aç " tarzında selektör yapıp yol istemek yasaktır
-Yavaş klasmandaki araç sürekli aynasını kollamak zorundadır.
-Geçiş sorumluluğu hızlı olan klasmandadır.
Rolling Start Prosedürleri:
-Formasyon turunda bütün yarışçılar sıralama turlarındaki dizilişlerine göre tek sıra halinde birbirlerini takip ederler.
-Formasyon turu bitene kadar aracınızı sabit bir hızda tutup gereksiz sağ sol hareketler yapıp kazalara sebebiyet vermeyin.
-Yarış başlayana kadar daima önündeki aracın arkasındaki yerini koru.
-Polü alan araç formasyon turunda hızı 130 Km/s’i geçmeyecek şekilde en son viraja veya yarışın başlayacağı yere kadar liderlik eder. Hız aşımı veya tempoyu arttırmak bu aracın sorumluluğunda olduğundan ceza alabilir.
-Polü alan pilot start çizgisinde yarışı başlatır.
-Yarış başlangıcına kadar geçişler yasaktır. start çizgisinden önce geçen araç kural dışı geçiş yapmış sayılır ve ceza alır. *
-Temas kuralları/cezaları formasyon turunda da geçerlidir.

Re: 2.Resmi test haftası-Spa 25-28 Kasım 2017

Gönderilme zamanı: 28 Kas 2017, 01:36
gönderen Boundless
SIRALAMA AŞAĞIDAKİ ŞEKİLDE OLACAKTIR

Resim
Not : Berke Gabriel Bonacina P2 araçlarının sonunda GT3 araçlarının önünde yarışa başlayacaktır

Re: 2.Resmi test haftası-Spa 25-28 Kasım 2017

Gönderilme zamanı: 28 Kas 2017, 02:28
gönderen Ozan Ulkugil
P2 ve GT3 araçları arasında belirli bir mesafe olsun ki öndeki bir kazada GT3'ler telef olmasın :mrgreen:

Re: 2.Resmi test haftası-Spa 25-28 Kasım 2017

Gönderilme zamanı: 28 Kas 2017, 03:20
gönderen sensei
Qualinin replayi upload edebilirmisiniz?

Re: 2.Resmi test haftası-Spa 25-28 Kasım 2017

Gönderilme zamanı: 28 Kas 2017, 07:28
gönderen Aranel Ciryatan
Arkadaşlar sıralamaya dikkat edip formasyon turunda dogru yere konumlanmanız çok önemlidir. Eğer yanlız sırada başladığınız tespit edilirse yarışı tamamlasanız bile yarışınız geçersiz sayılacaktır.

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi