Endurance Yarış Günlükleri8.Resmi Yarış Haftası: Avusturya 21 Mayıs-24 Mayıs 2018

Takvim, resmi ve test yarışları ile ilgili bilgiler

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı
Taner
Süper Moderatör
Mesajlar: 748
Kayıt: 16 Mar 2016, 15:56
Has thanked: 247 time
Been thanked: 416 time

8.Resmi Yarış Haftası: Avusturya 21 Mayıs-24 Mayıs 2018

Mesaj gönderen Taner »

Yavaş yavaş klasmanların favorileri belirginleşmeye başladı. Şampiyonluğa giden pilotlar teknik ve yarış içi aksaklık olmadan yarışları tamamlamaya çalışıyorlar. Bu onlara arkalarındaki rakiplerine göre biraz daha avantaj sağlayacak.
Avusturya'nın Red Bull Ring pistinde gerçekleşecek sezonun 8. yarışı için pilotlar hazırlıklara muhtemelen daha erkenden başlayacak. Önümüzdeki hafta koşulacak olan GT3 Endurance Moskova yarışı ile pilotlar bir nebze yoğun hafta geçirmiş olacaklar bu yarış öncesi.

Yarışın başlangıcı güvenlik aracı arkasında, sıralama turlarında yapılan derecelere göre pilotların isimlerinin anons edilip ( ekranda yazılıp ) slotlarından kalkıp güvenlik aracının arkasına takılmasıyla formasyon turu başlayacak ( detaylı bilgiler için organizasyon kuralları sayfasına bakınız. ). Formasyon turu sonunda güvenlik aracı pite girdikten sonra son virajı dönenler yarış temposuna başlayacak. GT3 klasmanı pole pozisyonundaki araç, P1 klasmanıyla arasında belirli bir mesafeyi korumalıdır.

-Takımlar antrenman seanslarına, sıralamalara ve yarışlara katılacak pilotları isim, soyad ve steam numarası ile sayfalarında yarış haftasından önce yayımlamak zorundadırlar. Aksi halde araçlar rastgele atanabilir.
-Yarışa katılacak her pilot mutlaka sunucuda en az 30 tur atmak zorundadır. Aksi halde yarış için akreditasyon alamayacaktır. Bu konuda son dakika sürprizleri olmaması için takım sahiplerinin konuya hakim olmaları tavsiye edilir.
-Pist, yarış saatine kadar testler için 24 saat açık tutulacaktır.
-Takım sahipleri yarış kuralları konusunda pilotlarını bilgilendirmelidir. Kurallara yanlışlıkla da olsa uymayan pilotun takım sahibi uyarı alacaktır. Lütfen herkes tüm kuralları tekrar okusun.


Takımların seans başı araç sayısı:
Prototip-1: 3 araç
GT3: 3 araç

Yarış haftası programı:

21.05.2018 Pazartesi
00:00 - Platin Lig - Test seansı - Sıralama saatine kadar


23.05.2018 Çarşamba
21:00 - Platin Lig - Sıralama turları 20 dakika ( ilk 10 dakika GT3 - ikinci 10 dakika P1 )


24.05.2018 Perşembe
21:00 - Platin Lig - Isınma
21:30 - Platin Lig - Yarış - 120 dakika
Kullanıcı avatarı
Aranel Ciryatan
Forum Yöneticisi
Mesajlar: 3331
Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
Ad: Mehmet
Has thanked: 215 time
Been thanked: 897 time
Yaş: 39
İletişim:
Aranel Ciryatan’s avatar
Loading…

Re: 8.Resmi Yarış Haftası: Avusturya 21 Mayıs-24 Mayıs 2018

Mesaj gönderen Aranel Ciryatan »

Sunucu uzun zamandır açık 30 tur kuralına dikkat :)
The World is Mine!
Kullanıcı avatarı
Aranel Ciryatan
Forum Yöneticisi
Mesajlar: 3331
Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
Ad: Mehmet
Has thanked: 215 time
Been thanked: 897 time
Yaş: 39
İletişim:
Aranel Ciryatan’s avatar
Loading…

Re: 8.Resmi Yarış Haftası: Avusturya 21 Mayıs-24 Mayıs 2018

Mesaj gönderen Aranel Ciryatan »

An itibariyle tur sayıları. 30 Tur altında kalan pilotlarımız sıralama turlarına katılamayacaktır. Yarış saatine kadar 30 turlarını tamamlamaları durumunda yarın yarışa katılabilirler.

Levent İpek 139
Ahmet Tokmak 121
Mertcan Solak 82
Ozan Ülkügil 72
Erşan Yılmaz 67
Ufuk Baba 49
Erdem Akyol 48
Onur Şanal 45
Ahmet Turp 44
Furkan Özcan 40
Cem Ünalan 32
Can Yücel 32
Serkan Kaplan 30
Adnan Eren 19
Fırat San 15
Mehmet Uğur Elveren 11
Engin Berkan 7
Burak Sadıkoğlu 4
Yusuf Macit 0
Semih Emre Ekici 0
Necdet Terzioğlu 0
Emin Babaoğlu 0
The World is Mine!
Kullanıcı avatarı
Boundless
Forum Yöneticisi
Mesajlar: 1574
Kayıt: 16 Mar 2016, 17:56
Ad: Engin
Konum: istanbul
Has thanked: 631 time
Been thanked: 685 time
Yaş: 44
İletişim:

Re: 8.Resmi Yarış Haftası: Avusturya 21 Mayıs-24 Mayıs 2018

Mesaj gönderen Boundless »

Biraz hastayım bu yarışa katılamayacağım herhalde yarışan arkadaşlara başarılar
Kullanıcı avatarı
MUE
Süper Moderatör
Mesajlar: 850
Kayıt: 15 Mar 2016, 14:35
Ad: Mehmet Uğur
Has thanked: 690 time
Been thanked: 292 time
Yaş: 27
İletişim:

Re: 8.Resmi Yarış Haftası: Avusturya 21 Mayıs-24 Mayıs 2018

Mesaj gönderen MUE »

Donanım arızasından dolayı gelemiyorum.
Önceden tahmin edebildiğiniz ve edemediğiniz şeyler vardır. O tahmin edemediğiniz en tehlikeli şeylerdir.
Never Ever Stop Dreaming
/MEHMETUGURE

Kullanıcı avatarı
Ahmet Tokmak
Mesajlar: 155
Kayıt: 13 Ara 2016, 11:01
Ad: Ahmet Tokmak
Konum: Şanlıurfa
Has thanked: 53 time
Been thanked: 84 time
Yaş: 38

Re: 8.Resmi Yarış Haftası: Avusturya 21 Mayıs-24 Mayıs 2018

Mesaj gönderen Ahmet Tokmak »

Tek kelimeyle yazik oldu diyebilirim. Aynama serkan gelene kadar rutin bi yaris geciyordu. Tur bindirmelere odakli suruyordum hep. Serkan da dibime gelince guzel bi mucadele oldu. Pistin karakteri savunma yapmaya cok musait oldugundan serkani arkamdq tutacagimdan emindim. Duzluk hizi da cok asiri olmadigi icin savunmada fazla zorlanmadim. Ama lastikler iyice bitmek uzereydi. Sonra son sektor sondan onceki virajda bi gt yi gecmek icin icerdeydim serkab disardan ice dogru cok daha yuksek bi hizda hamle yapinca temas etti bana yarim spin atti benim de arka kanat hasar aldi. Bu temas dogrudan serkana daha cok zarar verdi 3. Luge geriledi. Replayi izlemedim ama daha sakin olmaliydi orasi gecis yapilabilecek yer degildi solda da gt ye tur bindirdigim icin daha sakin kalmasi iyi olurdu. Neticede olan oldu Ve araba bitik lastiklerle beraber iyice sos vermeye basladi. Normalden cok daha erken pite girmeye calistim ve pite lider attim kendimi araci tamir tusuna basarken baska neye bastim hatirlamiyorum pitte sdc lastik degisip tamir etti tekrar bos depo piste yolladi oyun beni. Bu sefer bi tur sonra yeniden pite girdim bu sefer de 2. Pit oldugundan med lastik takti soft yerine. 2. Bolum tam bi rezillikti micadeleden uzak bos bi 55 dk surdum basit bi hata yuzunden. Kazanan serkana tebrikler sorun yasamasam 2. Bolumde de guzel bi mucadele olabilirdi. Bu arada biraz yayini izledim tanerin sunum muthis. Agzina saglik. Keyifli bi mucadele izletmisizdir umarim. Gt de de kazanan furkana sapka cikarmak lazim ust uste bilmiyorum kacinci zafer. Siradaki yarista gorusmek uzere
Kullanıcı avatarı
serkan kaplan
Süper Moderatör
Mesajlar: 511
Kayıt: 11 Mar 2016, 21:17
Has thanked: 111 time
Been thanked: 172 time

Re: RE: Re: 8.Resmi Yarış Haftası: Avusturya 21 Mayıs-24 Mayıs 2018

Mesaj gönderen serkan kaplan »

Ahmet Tokmak yazdı:Tek kelimeyle yazik oldu diyebilirim. Aynama serkan gelene kadar rutin bi yaris geciyordu. Tur bindirmelere odakli suruyordum hep. Serkan da dibime gelince guzel bi mucadele oldu. Pistin karakteri savunma yapmaya cok musait oldugundan serkani arkamdq tutacagimdan emindim. Duzluk hizi da cok asiri olmadigi icin savunmada fazla zorlanmadim. Ama lastikler iyice bitmek uzereydi. Sonra son sektor sondan onceki virajda bi gt yi gecmek icin icerdeydim serkab disardan ice dogru cok daha yuksek bi hizda hamle yapinca temas etti bana yarim spin atti benim de arka kanat hasar aldi. Bu temas dogrudan serkana daha cok zarar verdi 3. Luge geriledi. Replayi izlemedim ama daha sakin olmaliydi orasi gecis yapilabilecek yer degildi solda da gt ye tur bindirdigim icin daha sakin kalmasi iyi olurdu. Neticede olan oldu Ve araba bitik lastiklerle beraber iyice sos vermeye basladi. Normalden cok daha erken pite girmeye calistim ve pite lider attim kendimi araci tamir tusuna basarken baska neye bastim hatirlamiyorum pitte sdc lastik degisip tamir etti tekrar bos depo piste yolladi oyun beni. Bu sefer bi tur sonra yeniden pite girdim bu sefer de 2. Pit oldugundan med lastik takti soft yerine. 2. Bolum tam bi rezillikti micadeleden uzak bos bi 55 dk surdum basit bi hata yuzunden. Kazanan serkana tebrikler sorun yasamasam 2. Bolumde de guzel bi mucadele olabilirdi. Bu arada biraz yayini izledim tanerin sunum muthis. Agzina saglik. Keyifli bi mucadele izletmisizdir umarim. Gt de de kazanan furkana sapka cikarmak lazim ust uste bilmiyorum kacinci zafer. Siradaki yarista gorusmek uzere
Ahmet ben sana atak yapmadım orada.ayrıca sen gt aracını çoktan geçmiş normal hızına ulaşmıştın.ben viraja geldiğimde gt benim yanımdaydı zaten,ona rağmen orada okadar yavaşlaman normal bir olay değildi.replay'a bakılıp netleştirilir.eğer kusur benimse şimdiden özür dilerim.

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Kullanıcı avatarı
SosluSoganli
Süper Moderatör
Mesajlar: 133
Kayıt: 28 Nis 2017, 22:18
Ad: Burak Sadıkoğlu
Konum: Ankara
Has thanked: 81 time
Been thanked: 53 time
Yaş: 35

Re: 8.Resmi Yarış Haftası: Avusturya 21 Mayıs-24 Mayıs 2018

Mesaj gönderen SosluSoganli »

Dün iş biraz uzadı, eve döndüğümde tur sayısını tamamlayacak vakit bulamadığımdan katılamadım. Bir sonrakinde görüşmek üzere.
Kullanıcı avatarı
Ahmet Tokmak
Mesajlar: 155
Kayıt: 13 Ara 2016, 11:01
Ad: Ahmet Tokmak
Konum: Şanlıurfa
Has thanked: 53 time
Been thanked: 84 time
Yaş: 38

Re: RE: Re: 8.Resmi Yarış Haftası: Avusturya 21 Mayıs-24 Mayıs 2018

Mesaj gönderen Ahmet Tokmak »

serkan kaplan yazdı:
Ahmet Tokmak yazdı:Tek kelimeyle yazik oldu diyebilirim. Aynama serkan gelene kadar rutin bi yaris geciyordu. Tur bindirmelere odakli suruyordum hep. Serkan da dibime gelince guzel bi mucadele oldu. Pistin karakteri savunma yapmaya cok musait oldugundan serkani arkamdq tutacagimdan emindim. Duzluk hizi da cok asiri olmadigi icin savunmada fazla zorlanmadim. Ama lastikler iyice bitmek uzereydi. Sonra son sektor sondan onceki virajda bi gt yi gecmek icin icerdeydim serkab disardan ice dogru cok daha yuksek bi hizda hamle yapinca temas etti bana yarim spin atti benim de arka kanat hasar aldi. Bu temas dogrudan serkana daha cok zarar verdi 3. Luge geriledi. Replayi izlemedim ama daha sakin olmaliydi orasi gecis yapilabilecek yer degildi solda da gt ye tur bindirdigim icin daha sakin kalmasi iyi olurdu. Neticede olan oldu Ve araba bitik lastiklerle beraber iyice sos vermeye basladi. Normalden cok daha erken pite girmeye calistim ve pite lider attim kendimi araci tamir tusuna basarken baska neye bastim hatirlamiyorum pitte sdc lastik degisip tamir etti tekrar bos depo piste yolladi oyun beni. Bu sefer bi tur sonra yeniden pite girdim bu sefer de 2. Pit oldugundan med lastik takti soft yerine. 2. Bolum tam bi rezillikti micadeleden uzak bos bi 55 dk surdum basit bi hata yuzunden. Kazanan serkana tebrikler sorun yasamasam 2. Bolumde de guzel bi mucadele olabilirdi. Bu arada biraz yayini izledim tanerin sunum muthis. Agzina saglik. Keyifli bi mucadele izletmisizdir umarim. Gt de de kazanan furkana sapka cikarmak lazim ust uste bilmiyorum kacinci zafer. Siradaki yarista gorusmek uzere
Ahmet ben sana atak yapmadım orada.ayrıca sen gt aracını çoktan geçmiş normal hızına ulaşmıştın.ben viraja geldiğimde gt benim yanımdaydı zaten,ona rağmen orada okadar yavaşlaman normal bir olay değildi.replay'a bakılıp netleştirilir.eğer kusur benimse şimdiden özür dilerim.

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Sorun aslinda temas degil. Dogrudan bana hasar disinda zarari olmadi. Hatta sen daha cok etkilendin ama dolayli yoldan bu hasarin sonucu yarisimi bitirdi burda senin kabahatin yok. Sadece tur bindirmelerde biraz daha dikkatli olmak lazim demek istiyorum yoksa normal bi yarista sikayet edecegim bi temas degil zaten.
Kullanıcı avatarı
mertcansolak
Mesajlar: 28
Kayıt: 02 Oca 2018, 16:10
Ad: Mertcan Solak
Konum: Sakarya
Has thanked: 3 time
Been thanked: 10 time
Yaş: 28
İletişim:

Re: 8.Resmi Yarış Haftası: Avusturya 21 Mayıs-24 Mayıs 2018

Mesaj gönderen mertcansolak »

Yarış zorluydu bizim açımızdan.Araç beklediğim seviyede değildi ve zaten fazla düzlük olduğu için yavaştık. Hızlı olduğu için Furkanın çift pit yapacağını zaten düşünüyordum o yüzden ilk stint'i uzatmaya çalıştım fakat beklediğim gibi olmadı son 5-6 turu çok kötü geçti.Furkan arkama geldiğinde sert savunma yaptım fakat çok eski lastikler olduğu için geçilmiş oldum.Şampiyona'da Ozan çekiştiği için de yol verdim ve 2-3 olarak yarışı noktaladık.

Ayrıca parantez açmak istediğim konu var.Yarışın canlı yayınını tekrar izledim. Furkan'a zaten bilerek sert defans yaptım çünkü hızlıydı ve lastiklerim eskiydi.Temas olduğu noktada da Furkan dışarı açılmıştı içeri burnumu soktum.Yarış anlatımında "yani geçilmiş orada,kabullenip bırakacaksın" tabiri kullanılmış.Bu söz benim için sıkıntı değil ama 120 dk'lık yarışı 2.olmak için yarışmıyoruz burada.Hedefimiz Road Benders olarak galibiyetler almak. 17 dk kala GT3 klasmanında birincilik çekişmesi varken bunu söylemek biraz garip. Rakip takımın pilotuna al geç diyemezdim. Son olarakta,Ozan'a yol verdiğim zaman "bi' takım emri uygulandı hevesimiz kursağımızda kaldı" denmiş. Aynı takımın 2 pilotunun son 4 dk'da ikincilik için çekişmesini bekliyorsunuz fakat 1.lik için çekişme beklemiyorsunuz.Bu söylem de biraz manidar olmuş.

Yarışa bitiren ve kazananları tebrik ediyorum.
Cevapla

“Endurance Yarış Günlükleri” sayfasına dön