GT3 Endurance Vol. 2 ⇒ GT3 Endurance 2. Sezon 3. Yarış Red Bull Ring
Moderatör: Moderatörler
- MUE
- Süper Moderatör
- Mesajlar: 850
- Kayıt: 15 Mar 2016, 14:35
- Ad: Mehmet Uğur
- Has thanked: 690 time
- Been thanked: 292 time
- Yaş: 27
- İletişim:
GT3 Endurance 2. Sezon 3. Yarış Red Bull Ring
[align=center]Red Bull Ring Spielberg
[/align]
Pist üzerinde ki süreler için buraya tıklayınız.
Tarih: 15/02/2018
Antreman: 20:15
Sıralama: 21:00
Yarış: 21:15 (120 dakika) - Rolling Start
Yarış Detayları:
Zorluk-GetReal
Yakıt Tüketimi-Gerçek Zamanlı
Görsel Hasar-Gerçekçi
Mekanik Hasar-Açık
Pist Kesme Kuralı-Pisti kestiğiniz zaman oyun size gerekli uyarıları yapıyor. İlk olarak uyarıyor devam etmesi durumunda pitten geçiş cezası ve halen devam ediyorsanız diskalifiye oluyorsunuz.
Server: SimRacersTR GT3 Endurance
[/align]
Pist üzerinde ki süreler için buraya tıklayınız.
Tarih: 15/02/2018
Antreman: 20:15
Sıralama: 21:00
Yarış: 21:15 (120 dakika) - Rolling Start
Yarış Detayları:
Zorluk-GetReal
Yakıt Tüketimi-Gerçek Zamanlı
Görsel Hasar-Gerçekçi
Mekanik Hasar-Açık
Pist Kesme Kuralı-Pisti kestiğiniz zaman oyun size gerekli uyarıları yapıyor. İlk olarak uyarıyor devam etmesi durumunda pitten geçiş cezası ve halen devam ediyorsanız diskalifiye oluyorsunuz.
Server: SimRacersTR GT3 Endurance
- MUE
- Süper Moderatör
- Mesajlar: 850
- Kayıt: 15 Mar 2016, 14:35
- Ad: Mehmet Uğur
- Has thanked: 690 time
- Been thanked: 292 time
- Yaş: 27
- İletişim:
Re: GT3 Endurance 2. Sezon 3. Yarış Red Bull Ring
Evet yeni güncellemeler iyi oldu sanki. Uçup kaçan Corvetteler vardı çünkü ))
- Frtsan
- Eğitmen Pilot
- Mesajlar: 299
- Kayıt: 09 Oca 2017, 10:54
- Ad: Fırat
- Has thanked: 231 time
- Been thanked: 282 time
- Yaş: 36
Re: GT3 Endurance 2. Sezon 3. Yarış Red Bull Ring
0 kanatlı audimizle virajlara fırtına gibi girmeye devam ediyoruz. ilk virajı gözlerimizi kapatarak dönebiliyoruz. düzlükte 6.vitese atamıyoruz rakipleri sabırsızlıkla bekliyoruz
-
- Mesajlar: 106
- Kayıt: 13 Mar 2017, 01:09
- Ad: Çetin Budak
- Konum: İstanbul
- Has thanked: 21 time
- Been thanked: 23 time
- Yaş: 49
Re: GT3 Endurance 2. Sezon 3. Yarış Red Bull Ring
Frtsan yazdı:0 kanatlı audimizle virajlara fırtına gibi girmeye devam ediyoruz. ilk virajı gözlerimizi kapatarak dönebiliyoruz. düzlükte 6.vitese atamıyoruz rakipleri sabırsızlıkla bekliyoruz
Ne var ki.... benim kanatlar da 0
- Frtsan
- Eğitmen Pilot
- Mesajlar: 299
- Kayıt: 09 Oca 2017, 10:54
- Ad: Fırat
- Has thanked: 231 time
- Been thanked: 282 time
- Yaş: 36
Re: GT3 Endurance 2. Sezon 3. Yarış Red Bull Ring
Audiye uyan, öncesinde iyi hazırlandığımız bir yarıştı. Önceki yarışlarda geçerli sıralama atamama sorununu bu yarışta yaşamadım. Ancak geliştirebileceğim sıralama turumu geliştirmek yerine mutfağa su içmeye gitmek kediyi odadan çıkarmak gibi şeylerle uğraşmam yüzünden yarışta pişman olacağımı bilemezdim.Bir sıra daha yükselebilseydim her şey farklı olacakmış
Yarışa 3. sırada başladım.ilk viraja girerken Ahmet' in çizgiyi oturtamadığını gördüm. Güzel bir acıdan viraja girip düzlükte önüne geçmenin hayalini kurarken temas geldi ve spin attım. Ardından 15. sıralarda geri döndüm yarışa ve bir ilk viraj spini de kendim attım. Aracı geri geri piste sokmak zorunda kaldım. Sonrasında tüm yarış yükselme mücadelesi şeklinde geçti.
Audinin harika viraj performansı yanında zayıf kalan düzlük hızı yükselmeyi cok zorlaştırıyor benim için. ilk stintte bir türlü ritmi tutturamadım. Aracın hasar aldığını sanıyordum ve bundan psikolojik olarak etkileniyordum. Tuna ile yakın takibim devam ediyordu. Bir ara teması kaybettim ve fark 8 saniyelerin üzerine cıktı sanırım. Pite girerken aracın hasar almadığını farkettim. Tamir seceneği açılmıyordu. İlk stintte yakıt beklediğimden uzun gidince alacağım yakıtı azalttım. ilk stintte 115 litre yakıtla başlarken ikinci stintte 80 litre yakıt aldım. taze lastikler temiz araçla hızlı turlar gelmeye başladı. Tuna pite girmeden aradaki farkı kapatmak istiyordum. Sonra Tuna bir anda 30 saniye kadar arkamda cıktı pittten. Sonraki hedef Erdem Akyol' du. Çok az da olsa yavaş yavaş farkı kapatıyordum. Farkı 2 saniyenin altına indirdiğim sırada tur bindirmelerde çok zaman kaybettim. Efecan yol verdi sağolsun; ancak ben geçemedim. Çimlere cıktım. Uzun bir süre yetişmeye calıştım. rr ın güzel yanı bu. Tur bindirme de olsa aradaki farklar cok az. Pilotlar birbirine yakın. Efecan' la oluşan farkı kapatıp onu geçmem uzun zaman aldı. Bu arada Erdem de farkı 10 saniyenin üzerine cıkardı. Bu şekilde sezonun ilk puanlarını bir ceza gelmezse 6.olarak alacağım. ilk iki yarışı teknik problemlerden dolayı bitiremediğimi düşünürsek; benim acımdan iyi bir sonuçolacak. Yarış sonunda en hızlı turlara baktığımda Ahmet' ten 0.1 saniye cıvarı yavaş bir turla ikinci sırayı almışım. Ancak yarış istikrarım berbat bir seviyedeydi. Tüm yarışı ikinci stintteki gibi geçirmeyi cok isterdim.
Sonraki yarış da audilere uyacak gibi. bakalım aracın avantajını orada daha iyi kullanabilecek miyim.?
Podyumu ve yarışı tamamlayan herkesi tebrik ederim.
Sonraki yarışta görüşmeküzere.
Yarışa 3. sırada başladım.ilk viraja girerken Ahmet' in çizgiyi oturtamadığını gördüm. Güzel bir acıdan viraja girip düzlükte önüne geçmenin hayalini kurarken temas geldi ve spin attım. Ardından 15. sıralarda geri döndüm yarışa ve bir ilk viraj spini de kendim attım. Aracı geri geri piste sokmak zorunda kaldım. Sonrasında tüm yarış yükselme mücadelesi şeklinde geçti.
Audinin harika viraj performansı yanında zayıf kalan düzlük hızı yükselmeyi cok zorlaştırıyor benim için. ilk stintte bir türlü ritmi tutturamadım. Aracın hasar aldığını sanıyordum ve bundan psikolojik olarak etkileniyordum. Tuna ile yakın takibim devam ediyordu. Bir ara teması kaybettim ve fark 8 saniyelerin üzerine cıktı sanırım. Pite girerken aracın hasar almadığını farkettim. Tamir seceneği açılmıyordu. İlk stintte yakıt beklediğimden uzun gidince alacağım yakıtı azalttım. ilk stintte 115 litre yakıtla başlarken ikinci stintte 80 litre yakıt aldım. taze lastikler temiz araçla hızlı turlar gelmeye başladı. Tuna pite girmeden aradaki farkı kapatmak istiyordum. Sonra Tuna bir anda 30 saniye kadar arkamda cıktı pittten. Sonraki hedef Erdem Akyol' du. Çok az da olsa yavaş yavaş farkı kapatıyordum. Farkı 2 saniyenin altına indirdiğim sırada tur bindirmelerde çok zaman kaybettim. Efecan yol verdi sağolsun; ancak ben geçemedim. Çimlere cıktım. Uzun bir süre yetişmeye calıştım. rr ın güzel yanı bu. Tur bindirme de olsa aradaki farklar cok az. Pilotlar birbirine yakın. Efecan' la oluşan farkı kapatıp onu geçmem uzun zaman aldı. Bu arada Erdem de farkı 10 saniyenin üzerine cıkardı. Bu şekilde sezonun ilk puanlarını bir ceza gelmezse 6.olarak alacağım. ilk iki yarışı teknik problemlerden dolayı bitiremediğimi düşünürsek; benim acımdan iyi bir sonuçolacak. Yarış sonunda en hızlı turlara baktığımda Ahmet' ten 0.1 saniye cıvarı yavaş bir turla ikinci sırayı almışım. Ancak yarış istikrarım berbat bir seviyedeydi. Tüm yarışı ikinci stintteki gibi geçirmeyi cok isterdim.
Sonraki yarış da audilere uyacak gibi. bakalım aracın avantajını orada daha iyi kullanabilecek miyim.?
Podyumu ve yarışı tamamlayan herkesi tebrik ederim.
Sonraki yarışta görüşmeküzere.