SimRacesTR Akademi Sezon 64. Yarış Nurburgring GP 16.Ocak.2018 SRTR AKADEMİ

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı
FurkanOzcan
Mesajlar: 373
Kayıt: 11 Ağu 2016, 15:13
Ad: Furkan Özcan
Konum: Eskişehir
Has thanked: 228 time
Been thanked: 251 time
Yaş: 29
İletişim:

Re: 4. Yarış Nurburgring GP 16.Ocak.2018 SRTR AKADEMİ

Mesaj gönderen FurkanOzcan »

Tur bindirme konusu zaten tartışmaya açık değil ama asıl takıldığım yer liderlik mücadelesi. Adnan'a temas biraz can sıkıcı olmuş, istediği kadar uzun süreli bir takip olsun Ali sakinliğini koruyup orada arkadan vurmamalıydı. Ben bir turnuvada galibiyeti öyle kaybetsem karşıdaki pilotun sonraki yarışa çıkmamasını sağlayana kadar hakemleri zorlardım. Görmek istediğimiz şeyler değil ne yazık ki.

Resim

Burada açık kapı göremiyorum ben. 3 araç mesafesinden atak yapmak ayrı bir yanlış, Adnan sırf her yarışçının yapacağı gibi virajdan önce dışta kalıp içeri kesmeyi düşündü diye açık kapı olarak yorumlamak bir başka yanlış. Burada temas olmasa ve Adnan geldiğini görüp çekilse ve geçiş tamamlansa bile bu etik olarak hoş bir geçiş olmazdı. Sorumluluğu bu kadar tek tarafa (hem de 3 boy önde olan tarafa) yükleyerek bir geçiş denemesi yapmak Platin Lig'de görmeyi beklediğimiz pilotlardan birisine yakışmadı. Bunu özellikle beklentimin yüksek olduğu bir pilot olduğun için söylüyorum Ali, yeni pilotlardan birisi olsan hırsına yenik düşmüş der geçerdim.
coolTurk

Re: 4. Yarış Nurburgring GP 16.Ocak.2018 SRTR AKADEMİ

Mesaj gönderen coolTurk »

FurkanOzcan yazdı:Tur bindirme konusu zaten tartışmaya açık değil ama asıl takıldığım yer liderlik mücadelesi. Adnan'a temas biraz can sıkıcı olmuş, istediği kadar uzun süreli bir takip olsun Ali sakinliğini koruyup orada arkadan vurmamalıydı. Ben bir turnuvada galibiyeti öyle kaybetsem karşıdaki pilotun sonraki yarışa çıkmamasını sağlayana kadar hakemleri zorlardım. Görmek istediğimiz şeyler değil ne yazık ki.

Resim

Burada açık kapı göremiyorum ben. 3 araç mesafesinden atak yapmak ayrı bir yanlış, Adnan sırf her yarışçının yapacağı gibi virajdan önce dışta kalıp içeri kesmeyi düşündü diye açık kapı olarak yorumlamak bir başka yanlış. Burada temas olmasa ve Adnan geldiğini görüp çekilse ve geçiş tamamlansa bile bu etik olarak hoş bir geçiş olmazdı. Sorumluluğu bu kadar tek tarafa (hem de 3 boy önde olan tarafa) yükleyerek bir geçiş denemesi yapmak Platin Lig'de görmeyi beklediğimiz pilotlardan birisine yakışmadı. Bunu özellikle beklentimin yüksek olduğu bir pilot olduğun için söylüyorum Ali, yeni pilotlardan birisi olsan hırsına yenik düşmüş der geçerdim.

Furkan sende biliyorsun ki yarış içi durumlar ekrandan gözüktüğü gibi olmuyor.Aramızda 3 araba mesafesi yok benim görüşüm.Atak yapılabilecek nadir virajlardan biri.Ayriyetten arkadan çarpma gibi bir durum söz konusu değil.İkimizinde lastikleri bitmişti.Aynı yerde frene oturduk.Duramayacağını anladığım için mecbur sağa kırıp atak yapmayı denedim.aksi halde arkadan çarpacaktım ki bu en kötüsü olacaktı.Bence o kısmı tekrar izle.Yarış kazası olduğu görüşündeyim.Tur bindirme esnasında adnan hocamda beni dışarı attı.Ben olur yarış kazası dedim geçtim.Büyütülecek bir olay olmadığı görüşündeyim.Yönetim ekibi ile konuşacağım zaten burada bir şampiyonluk kovalamak gibi bir düşüncem yok.Kayıt olma amacım.Akademide yarışan arkadaşlara setup araç ayarı ,kurallar vs gibi konularda yardımcı olmak.Kazandığım puanların haneme yazılmamasını iletecegim
WoXeD

Re: 4. Yarış Nurburgring GP 16.Ocak.2018 SRTR AKADEMİ

Mesaj gönderen WoXeD »

Keyifli bir mücadele oldu kendi adıma. kalabalık içinde ceza ödeyen atabeye dokunmam dışında sorunsuzdu. şu 3lü mücadeleden ve sonrasında adnan hocayla mücadeleden aşırı keyif aldım.teşekkürler :) anlatımda süper olmuş :D

https://www.youtube.com/watch?v=e5NTZt135iU
Kullanıcı avatarı
Kemal Çetinkaya
Mesajlar: 45
Kayıt: 24 Eki 2017, 22:14
Ad: Kemal Çetinkaya
Has thanked: 7 time
Been thanked: 14 time
Yaş: 40

Re: 4. Yarış Nurburgring GP 16.Ocak.2018 SRTR AKADEMİ

Mesaj gönderen Kemal Çetinkaya »

coolTurk yazdı:Akademi pilotlarından gözlemlediğim kadarı ile bazı arkadaşların bol bol yarışlara çalışması lazım.Özellikle piste dönüş konusunda.Burağın önünde ve aracı yolda tutmaya çalışırken piste dönmeye çalışan Kemal Çetinkaya adlı arkadaşa çok sert bir şekilde vurdum.Bugüne kadar birçok yarış geçirdik beraber.Mavi bayraklara çok fazla takılmam ancak,piste dönüşlerde ciddi sıkıntılar var.Pist boş sanki antrenman turu atarmış gibi piste dönmeye çalışıyorlar.Bu bence direk yarıştan men edilmesi gereken bir ihlaldir.Önümüzdeki yarışlarda görüşmek üzere.Bu arada beni hatırlamayanlar olabilir.Akademi 4.sezon şampiyonuyum.Yarışan kişi bendim.Adnan Eren hocamdan özür diliyorum.Kapıyı açık buldum belki hatalıyım ama üzün süre peşindeydim.Bugüne kadar benle yarışan arkadaşlar kolay kolay hata yapmadığımı ve bilerek temas etmeyeceğimi bilirler.
https://www.youtube.com/watch?v=yzNXtBXelWM

Merhaba,

Öncelikle bana çarptığın için ben de üzüldüm. Kusura bakma. Haritadan kontrol ederek yarış çizgisinin ters tarafına doğru hemen geçtim. Hızlı bir yer olduğundan olsa gerek haritada seni görmememe rağmen hemen yanıma geldin ve çarpıştık. Ben tartışmalara pek girmiyorum. Sonuç itibariyle "oyun" oynuyoruz ve benim amacım sadece ve sadece stres atmak, keyifli vakit geçirmek. Bazı arkadaşlar bu durumları çok ciddiye alıp küfürle beraber hakaretlere giden davranışlarda bulunuyorlar. Ben de işi bilmeyen bir adam değilim. Yanlış anlama ama sen de çok biliyormuşsun gibi söylemişsin madem, neden sarı bayrak kuralına uymadın ? Neden yavaşlamadın ya da kontrollü gelmedin o noktaya ? Ben yoldan çıktıktan epey sonra çarpıştık çünkü. Sarı bayrağı görememe gibi bir durumun olduğunu düşünmüyorum.

Ayrıca anlamıyorum, daha önce bu seride şampiyon olan birisi neden start alıyor ? Maksadı keyif almak öylesine yarışmaksa buradaki amatör arkadaşların kendisi için risk oluşturabileceğini bilmeli ve buna göre yarışmalı.

Son olarak, en profesyonel, en iyi serilerde dahi kazalar ve hatalar oluyor. Hiç olmama gibi bir durumu yok böyle durumların. Burada da kimse mükemmel değil. Takılmayın bu konulara bu kadar. Zaten gerekeni simracerstr yönetimi ve hakem heyeti yapıyor. Bizim olayımızla ilgili de bir ceza gelmediğine göre pekte haklı konumda olduğunu düşünmüyorum. Ancak en başta belirttiğim gibi yine de kusura bakma lütfen, isteyerek ya da dikkatsizlik yüzünden olan bir kaza değildi bu.
Kullanıcı avatarı
sensei
Mesajlar: 400
Kayıt: 24 Ağu 2016, 10:48
Ad: Ertekin Dal
Konum: Bursa
Has thanked: 319 time
Been thanked: 234 time
Yaş: 54
Ertekin Dal’s avatar
Loading…

Re: 4. Yarış Nurburgring GP 16.Ocak.2018 SRTR AKADEMİ

Mesaj gönderen sensei »

Hakem heyetinin engin hakkinda verdigi kararin cok agir ve haksiz oldugunu dusunuyorum.Akademi ligiinin amacinin topluluga yeni pilotlar kazandirmak oldugunu dusunursek, daha fazla yaris yapmasi gereken kisileri akademiden mahrum etmek bence yanlis bir tutum. Burada yarisamazsa nerede yarisacak, kaldi ki burada yayinlanan videolara gore yasadigi temaslarda kendi kastintan ziyade, diger pilotlarin da hatalari oldugunu dusunuyorum. Bu yuzden dogru olanin hizli oldugunu dusunen pilotlar icin de yavas pilotlara degmeden gecmeyi ogrenmeleri gerektigini kavramak olmali diye dusunuyorum. Platin veya diger lisans serilerinde olsa uzaklastirma cezasini anlayabilirim, ama akademi de bana gore uzaklastirma yanlis ve cok agir bir karar.bunun yerine belki akademi tekrari daha dogru olabilir.
Resim
coolTurk

Re: 4. Yarış Nurburgring GP 16.Ocak.2018 SRTR AKADEMİ

Mesaj gönderen coolTurk »

Kemal Çetinkaya yazdı:
coolTurk yazdı:Akademi pilotlarından gözlemlediğim kadarı ile bazı arkadaşların bol bol yarışlara çalışması lazım.Özellikle piste dönüş konusunda.Burağın önünde ve aracı yolda tutmaya çalışırken piste dönmeye çalışan Kemal Çetinkaya adlı arkadaşa çok sert bir şekilde vurdum.Bugüne kadar birçok yarış geçirdik beraber.Mavi bayraklara çok fazla takılmam ancak,piste dönüşlerde ciddi sıkıntılar var.Pist boş sanki antrenman turu atarmış gibi piste dönmeye çalışıyorlar.Bu bence direk yarıştan men edilmesi gereken bir ihlaldir.Önümüzdeki yarışlarda görüşmek üzere.Bu arada beni hatırlamayanlar olabilir.Akademi 4.sezon şampiyonuyum.Yarışan kişi bendim.Adnan Eren hocamdan özür diliyorum.Kapıyı açık buldum belki hatalıyım ama üzün süre peşindeydim.Bugüne kadar benle yarışan arkadaşlar kolay kolay hata yapmadığımı ve bilerek temas etmeyeceğimi bilirler.
https://www.youtube.com/watch?v=yzNXtBXelWM

Merhaba,

Öncelikle bana çarptığın için ben de üzüldüm. Kusura bakma. Haritadan kontrol ederek yarış çizgisinin ters tarafına doğru hemen geçtim. Hızlı bir yer olduğundan olsa gerek haritada seni görmememe rağmen hemen yanıma geldin ve çarpıştık. Ben tartışmalara pek girmiyorum. Sonuç itibariyle "oyun" oynuyoruz ve benim amacım sadece ve sadece stres atmak, keyifli vakit geçirmek. Bazı arkadaşlar bu durumları çok ciddiye alıp küfürle beraber hakaretlere giden davranışlarda bulunuyorlar. Ben de işi bilmeyen bir adam değilim. Yanlış anlama ama sen de çok biliyormuşsun gibi söylemişsin madem, neden sarı bayrak kuralına uymadın ? Neden yavaşlamadın ya da kontrollü gelmedin o noktaya ? Ben yoldan çıktıktan epey sonra çarpıştık çünkü. Sarı bayrağı görememe gibi bir durumun olduğunu düşünmüyorum.

Ayrıca anlamıyorum, daha önce bu seride şampiyon olan birisi neden start alıyor ? Maksadı keyif almak öylesine yarışmaksa buradaki amatör arkadaşların kendisi için risk oluşturabileceğini bilmeli ve buna göre yarışmalı.

Son olarak, en profesyonel, en iyi serilerde dahi kazalar ve hatalar oluyor. Hiç olmama gibi bir durumu yok böyle durumların. Burada da kimse mükemmel değil. Takılmayın bu konulara bu kadar. Zaten gerekeni simracerstr yönetimi ve hakem heyeti yapıyor. Bizim olayımızla ilgili de bir ceza gelmediğine göre pekte haklı konumda olduğunu düşünmüyorum. Ancak en başta belirttiğim gibi yine de kusura bakma lütfen, isteyerek ya da dikkatsizlik yüzünden olan bir kaza değildi bu.

https://www.youtube.com/watch?v=eZPHozZ9Ivc
erhanacikgoz1
Mesajlar: 36
Kayıt: 15 Ara 2017, 22:54
Ad: erhan
Has thanked: 14 time
Been thanked: 21 time

Re: 4. Yarış Nurburgring GP 16.Ocak.2018 SRTR AKADEMİ

Mesaj gönderen erhanacikgoz1 »

sensei yazdı:Hakem heyetinin engin hakkinda verdigi kararin cok agir ve haksiz oldugunu dusunuyorum.Akademi ligiinin amacinin topluluga yeni pilotlar kazandirmak oldugunu dusunursek, daha fazla yaris yapmasi gereken kisileri akademiden mahrum etmek bence yanlis bir tutum. Burada yarisamazsa nerede yarisacak, kaldi ki burada yayinlanan videolara gore yasadigi temaslarda kendi kastintan ziyade, diger pilotlarin da hatalari oldugunu dusunuyorum. Bu yuzden dogru olanin hizli oldugunu dusunen pilotlar icin de yavas pilotlara degmeden gecmeyi ogrenmeleri gerektigini kavramak olmali diye dusunuyorum. Platin veya diger lisans serilerinde olsa uzaklastirma cezasini anlayabilirim, ama akademi de bana gore uzaklastirma yanlis ve cok agir bir karar.bunun yerine belki akademi tekrari daha dogru olabilir.



Engin için üzüldüm kendisini istanbul park için calıstırmıştım ancak bu yarışa giremeyeceğini öğrendim.

Akademiden mahrum etmek farklı bir durumken, Akademinin bir yarısından mahrum bırakmak farklı bir durum bence ikisi karıştırılmamalı.

Akademinin amacı kurallara uyan temiz sürüş yapabilen yeni pilotlar yetiştirmek diye biliyorum. Yani amaç sadece yeni pilot kazandırmak değil. TEMİZ KURALLARA UYGUN CENTİMEN PİLOT YETİŞTİRMEK. Yeni pilotlar zaten newbie kayıtlarını doldurmuş durumda. Engine verilen ceza üzücü ancak, Kendisi sadece 4. yarış değil birinci yarıştan itibaren sürekli ceza almakta.

4. Yarıştaki bana yaptığı temas içlerinden en ağırıydı. Pilotun kendi durumunu bir türlü düzeltememesi ve 4. yarışta önceki yarışlardan çok daha sert ve gereksiz bir temasla benim burakla olan mücadelemi tamamen yok olmasına sebebiyet verdi Zaten sonuncu sırada zaten mavi bayrakta buraga yol verdi benim önümü kesti mavi bayraklı birisi arkada 2 li mucadele varsa ya 2 pilotada yol vermez yada ikisinede yol verir. Kasti yatığını DÜŞÜNMÜYORUM ama beni düşündüğünü söyleyebilirmisiniz enginin ?

Yani benim gözlemlediğim kadarıyla Enginde iyileşmeden ziyade kötüye doğru bir gidişat var. Mesela benim 1. yarışımda tam 31 adet temas var temas rokoru bendeydi tüm temasları sayıyor sistem. 2. yarışta bana temas edildi. 3. yarışta 0 temas 4. yarıştada 0 temastı ancak enginin sağ tarafa gelişiyle temas yaşamış oldum.

Engin sanki burakla mucadele içindeymiş gibi sağ tarafına geçiyor sebep? buragın arkasında kalıp ruzagarından yararlanmak yerine niçin buragın yanına geçersin üstelik arkadan benim geldiği zaten biliyor. Oratada bir mavi bayrak durumu olmasa mucadele içinde dersin olabilir dersin tolöre edersin. ANcak hiçbir iddan yok ?

CEza ve kurallar olamali ki şoförler hata yaptıklarını anlayabilsin. Yoksa newbie liginden düzgün pilotlar çıkmasını sağlayamayız.

ben dahil olmak üzere aramızda mutlaka geçişlerle ilgili hatalı davranış sergileyen veya mavi bayraklı arkadaşı çok fazla sıkıştıranlar vardır. Bizlerinde bu konuya oldukça özen göstermesi gerekiyor. Kusursuzuz diyemeyiz.

onun haricinde yine objektif olmak adına sürücü listesindeki istatistiklere bakalım.

Ben daha 1 aylık pilotum AC yide direksiyonlada 1 ay önce tanıştım enginde benim gibi yenilerden.

ben tam 7011 KM yol yapmışım serverda.
Engin ise 1681 KM yol yapabilmiş.

4. yarışta ben toplam 201 tur atmışım.
Engin toplamda 13 tur atmış.

3. yarışta ben toplam 210 tur atmışım.
Engin toplamda 19 tur atmış.

2. yarış ben toplam 312 tur atmışım.
Engin toplamda 104 tur atmış.

1. yarışta ben toplam 363 tur atmışım.
Engin toplamda 24 tur atmış.

Şu cümlene katılmıyorum daha fazla yarış yapması gereken kişiler yarıştan men ediliyor demişsiniz.

Şu cümle bence daha doğru olabilir. Daha fazla çalışması gereken pilotlar çalışmadan girdikleri yarışlarda çalışan pilotları sorun çıkartıyorlar.
Kullanıcı avatarı
sensei
Mesajlar: 400
Kayıt: 24 Ağu 2016, 10:48
Ad: Ertekin Dal
Konum: Bursa
Has thanked: 319 time
Been thanked: 234 time
Yaş: 54
Ertekin Dal’s avatar
Loading…

Re: 4. Yarış Nurburgring GP 16.Ocak.2018 SRTR AKADEMİ

Mesaj gönderen sensei »

erhanacikgoz1 yazdı:
sensei yazdı:Hakem heyetinin engin hakkinda verdigi kararin cok agir ve haksiz oldugunu dusunuyorum.Akademi ligiinin amacinin topluluga yeni pilotlar kazandirmak oldugunu dusunursek, daha fazla yaris yapmasi gereken kisileri akademiden mahrum etmek bence yanlis bir tutum. Burada yarisamazsa nerede yarisacak, kaldi ki burada yayinlanan videolara gore yasadigi temaslarda kendi kastintan ziyade, diger pilotlarin da hatalari oldugunu dusunuyorum. Bu yuzden dogru olanin hizli oldugunu dusunen pilotlar icin de yavas pilotlara degmeden gecmeyi ogrenmeleri gerektigini kavramak olmali diye dusunuyorum. Platin veya diger lisans serilerinde olsa uzaklastirma cezasini anlayabilirim, ama akademi de bana gore uzaklastirma yanlis ve cok agir bir karar.bunun yerine belki akademi tekrari daha dogru olabilir.



Engin için üzüldüm kendisini istanbul park için calıstırmıştım ancak bu yarışa giremeyeceğini öğrendim.

Akademiden mahrum etmek farklı bir durumken, Akademinin bir yarısından mahrum bırakmak farklı bir durum bence ikisi karıştırılmamalı.

Akademinin amacı kurallara uyan temiz sürüş yapabilen yeni pilotlar yetiştirmek diye biliyorum. Yani amaç sadece yeni pilot kazandırmak değil. TEMİZ KURALLARA UYGUN CENTİMEN PİLOT YETİŞTİRMEK. Yeni pilotlar zaten newbie kayıtlarını doldurmuş durumda. Engine verilen ceza üzücü ancak, Kendisi sadece 4. yarış değil birinci yarıştan itibaren sürekli ceza almakta.

4. Yarıştaki bana yaptığı temas içlerinden en ağırıydı. Pilotun kendi durumunu bir türlü düzeltememesi ve 4. yarışta önceki yarışlardan çok daha sert ve gereksiz bir temasla benim burakla olan mücadelemi tamamen yok olmasına sebebiyet verdi Zaten sonuncu sırada zaten mavi bayrakta buraga yol verdi benim önümü kesti mavi bayraklı birisi arkada 2 li mucadele varsa ya 2 pilotada yol vermez yada ikisinede yol verir. Kasti yatığını DÜŞÜNMÜYORUM ama beni düşündüğünü söyleyebilirmisiniz enginin ?

Yani benim gözlemlediğim kadarıyla Enginde iyileşmeden ziyade kötüye doğru bir gidişat var. Mesela benim 1. yarışımda tam 31 adet temas var temas rokoru bendeydi tüm temasları sayıyor sistem. 2. yarışta bana temas edildi. 3. yarışta 0 temas 4. yarıştada 0 temastı ancak enginin sağ tarafa gelişiyle temas yaşamış oldum.

Engin sanki burakla mucadele içindeymiş gibi sağ tarafına geçiyor sebep? buragın arkasında kalıp ruzagarından yararlanmak yerine niçin buragın yanına geçersin üstelik arkadan benim geldiği zaten biliyor. Oratada bir mavi bayrak durumu olmasa mucadele içinde dersin olabilir dersin tolöre edersin. ANcak hiçbir iddan yok ?

CEza ve kurallar olamali ki şoförler hata yaptıklarını anlayabilsin. Yoksa newbie liginden düzgün pilotlar çıkmasını sağlayamayız.

ben dahil olmak üzere aramızda mutlaka geçişlerle ilgili hatalı davranış sergileyen veya mavi bayraklı arkadaşı çok fazla sıkıştıranlar vardır. Bizlerinde bu konuya oldukça özen göstermesi gerekiyor. Kusursuzuz diyemeyiz.

onun haricinde yine objektif olmak adına sürücü listesindeki istatistiklere bakalım.

Ben daha 1 aylık pilotum AC yide direksiyonlada 1 ay önce tanıştım enginde benim gibi yenilerden.

ben tam 7011 KM yol yapmışım serverda.
Engin ise 1681 KM yol yapabilmiş.

4. yarışta ben toplam 201 tur atmışım.
Engin toplamda 13 tur atmış.

3. yarışta ben toplam 210 tur atmışım.
Engin toplamda 19 tur atmış.

2. yarış ben toplam 312 tur atmışım.
Engin toplamda 104 tur atmış.

1. yarışta ben toplam 363 tur atmışım.
Engin toplamda 24 tur atmış.

Şu cümlene katılmıyorum daha fazla yarış yapması gereken kişiler yarıştan men ediliyor demişsiniz.

Şu cümle bence daha doğru olabilir. Daha fazla çalışması gereken pilotlar çalışmadan girdikleri yarışlarda çalışan pilotları sorun çıkartıyorlar.


Herkes tur atmak Konusunda senin kadar vakte sahip olmayabilir.Bu kiyaslama pek dogru degil.Bu yuzden kendi surusunu mukemmellestirmek yerine baskalarinin surusune takilmak seni ileri goturmez.sen hizli oldugun surece kasitsiz olarak onunu kesen birileri her zaman olacaktir.o yuzden bunlarla mucadele etme yontemi hakem heyetine yalvararak rakibini yaristan men ettirmek degil, surus olarak etrafindan dolanmanin yolunu bulmaktir.
burasi birlikte yarisma platformu oldugu icin, tek basina yapilan antremanin bir anlami yoktur.kendinin iyi oldugunu dusunen pilotlar icin arena burasi degil daha ust lisansli liglerdedir.akademide onemli olan temassiz surustur ve bu herkes icin temel kuraldir.
Resim
Kullanıcı avatarı
Boundless
Forum Yöneticisi
Mesajlar: 1574
Kayıt: 16 Mar 2016, 17:56
Ad: Engin
Konum: istanbul
Has thanked: 631 time
Been thanked: 685 time
Yaş: 44
İletişim:

Re: 4. Yarış Nurburgring GP 16.Ocak.2018 SRTR AKADEMİ

Mesaj gönderen Boundless »

Arkadaşlar kimse temas yaşamayacak ve temas etmeyecek demiyoruz işin önemli kısmı yaşanan kazalardan ders çıkartmaktır. Akademide Cezalar çok daha ağır ve mümkün olduğunca taviz verilmeden veriliyor. Aldığınız cezanın asıl amacı yaşadığınız olaydan ders çıkartıp yaşanan teması nasıl engelleyebilirdim kısmını bulmanızı. Tabiki temaslar olacak kazalar olacak kasti olmadığı sürece bunlar size karşı olumsuz bir kanı oluşturmuyor. İşin püf noktası yol benim ben haklıyım demek değil burada ne yapsaydım temas yaşanmazdı demekten geçiyor. Haklı olmak veya yol hakkının sizde olması temasları engellmiyor ne yazıkki. Bağzen haklı durumdayken veya yol hakkı sizdeyken birazdaha fazla yavaşlamanız veya yol vermeniz size yarış içersinde 3-5 sn gibi bir kayıp yaşatırken yol benim dedikten sonra yaşadığınız temas yarışınızın orada bitmesine veya 2-3 sıra kaybetmenize sebep olabilir. Görüşümüzün kısıtlı olduğu simülasyon oyunlarında en önemli nokta öngörünüzü geliştirmek ve kazalardan haklı dahi olsanız mümkün mertebe engellemek için elinizden geleni yapmanızdır. Yol sizin dahi olsa önünüzdeki pilot sizi farketmemiş veya yarışın stresiyle bir anlık dalgınlıkla evde birisi odaya girmiş veya telefonu çalmış,bilgisayarı kitlenmiş hata mesajı çıkmış vb yüzlerce sebepten dolayı sizi farketmemiş olabilir.

Sizden beklentimiz Akademi liginde özellikle yaşadıklarınızdan ders çıkartıp verilen cezalara ben orda haklıyım diye düşünmeden enerjinizi yaşadığınız teması nasıl engellerim diye harcamanız. Henüz burada yapmam gereken neydi veya hatam neydi diye bir soru almadık genelde ben haklıyım yanlış verdiniz cezayı tarzında geri dönüşler alıyoruz. Tek tek tüm yarışı her pilotun aracından izleyerek cezaları veriyoruz gözden kaçabilir veya isim hataları olabilir herzaman bize geri dönüş yapabilirsiniz. Verilen cezalar uyarı niteliğinde olup burada daha dikkatli olmalısın veya burada bu haraketi yapmamalısın gibisinden algılanmalıdır. Akademi liginde haklı haksıza çok fazla takılmayın yaşanan teması nasıl engelleyebilirim diye düşünün.

Bu sezon özellikle tüm pilotlarımız gayret gösterip çok güzel yarışlar izletiyorlar bize hepinize teşekkür ederiz. Fakat aynı zamanda birazda ben niye ceza aldım ben haklıyım gibi serzenişler çok oluyor. Dediğim gibi haklı dahi olsanız teması önlemek için ne gerekiyorsa onu yapmanızı bekliyoruz sizden.

Engin arkadaşımıza gelince herkesin başarılı olmasını ve yarıştan kopmadan elinden geldiğince en iyisini yapmasını bekliyoruz. Fakat bunu yaparken pistte yüzlerce tur atıp saatlerini harcayan pilotların mağdur olmamasını'da istiyoruz. Son yarışta yaşanan temaslardan sonra 2 hafta tek bir piste odaklanıp çalışarak çıkacağı yarışta daha rekabetçi ve daha dikkatli olmasını bekliyoruz. Bir yarışı dışardan seyredip yarışa dair daha fazla bilgi sahibi olup uzun çalışmayla daha düzgün bir pilotaj bekliyoruz kendisinden. Daha önceden siteden bile uzaklaştırılanlar oldu akademi liginde. 6. sezona girdik yaklaşık 120 pilottan fazla lisans verdik Fakat 1-2 pilot haricinde ihraç kararımız olmadı. Demek ki sistem düzgün ilerliyor, aramızda Engin gibi olup şuan üst sıraların mücadelesini veren pilotlarımız var. Yeterki art niyet olmasın. Başarı çalışmayla olacak birşeydir.

Katılan ve bizi destekleyen tüm pilotlara teşekkür ederiz. İstanbul park yarışını heyecanla bekliyoruz.
İyi yarışlar herkese

Bu makalelere muhakkak göz atın
viewtopic.php?f=29&t=250
viewtopic.php?f=29&t=605
viewtopic.php?f=29&t=603
Cevapla

“SimRacesTR Akademi Sezon 6” sayfasına dön