5. sayfa (Toplam 5 sayfa)

Re: DTM 92 2019 Kayıt ve Bilgilendirme Başlığı

Gönderilme zamanı: 17 Nis 2019, 17:47
gönderen SimRacerGirl
Güncel liste

Resim

Re: DTM 92 2019 Kayıt ve Bilgilendirme Başlığı

Gönderilme zamanı: 23 Nis 2019, 23:32
gönderen racer_arc
Arkadaşlar merhaba,

Kafama takılan birkaç konu var buradan belki çözüm üretebiliriz diye düşündüm. Birincisi sıralama turu 5 dk belirlenmiş WTCR dan edindiğim tecrübeye göre sürenin oldukça kısa olduğunu düşünüyorum seans başladığında ilk tura başlayıncaya kadar 2 dakika geçiyor sonra seans bitince turu tamamlamanızı beklemeden sonlandırıyor bu da şu anlama geliyor sadece 1 tur şansımız var. Diğer konu ise asistler de ideal yol çizgisi WTCR daki gibi istersek açık mı olacak bence kapalı olmalı çünkü artık akademi liginde değiliz. Bu çizgilerin açık olması nedeniyle antrenman yapmadan yarışa direk katılım teşvik ediliyor. Sevgili moderetör ve hakemler umarım bu konularda ilk yarış öncesi bir değerlendirme yapabilirsiniz.

Sevgiler.

Re: DTM 92 2019 Kayıt ve Bilgilendirme Başlığı

Gönderilme zamanı: 24 Nis 2019, 00:35
gönderen Boundless
racer_arc yazdı:Arkadaşlar merhaba,

Kafama takılan birkaç konu var buradan belki çözüm üretebiliriz diye düşündüm. Birincisi sıralama turu 5 dk belirlenmiş WTCR dan edindiğim tecrübeye göre sürenin oldukça kısa olduğunu düşünüyorum seans başladığında ilk tura başlayıncaya kadar 2 dakika geçiyor sonra seans bitince turu tamamlamanızı beklemeden sonlandırıyor bu da şu anlama geliyor sadece 1 tur şansımız var. Diğer konu ise asistler de ideal yol çizgisi WTCR daki gibi istersek açık mı olacak bence kapalı olmalı çünkü artık akademi liginde değiliz. Bu çizgilerin açık olması nedeniyle antrenman yapmadan yarışa direk katılım teşvik ediliyor. Sevgili moderetör ve hakemler umarım bu konularda ilk yarış öncesi bir değerlendirme yapabilirsiniz.

Sevgiler.


Bilgilendirme için teşekkür ederiz. Sıralama için piste göre süre düzenlemesi yapılacak. Yarış çizgisi ilk yarış olduğu için yalnızca antrenman seansında açık yarışta kapalı olacak.