2016 DTM Şampiyonası2016 DTM Şampiyonası Genel Yarış Kuralları

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı
Boundless
Forum Yöneticisi
Mesajlar: 1574
Kayıt: 16 Mar 2016, 17:56
Ad: Engin
Konum: istanbul
Has thanked: 631 time
Been thanked: 685 time
Yaş: 44
İletişim:

Re: 2016 DTM Şampiyonası Genel Yarış Kuralları

Mesaj gönderen Boundless »

AlperAkbilgi yazdı:
Aranel Ciryatan yazdı:
AlperAkbilgi yazdı:
Aranel Ciryatan yazdı:
AlperAkbilgi yazdı:Pist limitlerinin detaylı olarak açıklanmasını rica ediyorum. Önümüzdeki SPA yarışında bu ihlallerin çok olacağını hissediyorum. Önden detaylıca bir açıklama ihlalleri düşürecektir kanısındayım.


Alper oyun otomatik olarak ceza kesiyor. 2 lastik izni açık serverda şuanda. Yarış çizgisinin dışına 3. lastik çıkarsa ve bu anda süre olarak avantaj sağlanmışsa otomatik cezayı kesiyor.


Bazı virajlarda 4 teker çıkılsa dahi ceza kesmiyor, turu sayıyor. PLP'nin kesme algıladığı birçok noktada oyun kesme algılamıyor.

Daha doğrusu benim isteğim pist limitlerinin ne olduğunun açıklanması. Bazı şampiyonlarda kerbler de piste dahil sayılıyor. iki teker kerbe değdiği sürece daha da dışarı çıkabiliyorsunuz fakat bazı turnuvalarda kerbler pist dışı sayılıyor ve iki tekerinizin pistin beyaz çizgilerinin içinde kalması isteniyor. Bazı şampiyonalarda pistte açık ve koyu yeşil olan bölümlere 4 teker çıkmaya izin verilirken bazılarında izin verilmiyor. bu sebeple şampiyonamızdaki pist sınırlarının net olarak belirlenmesini rica ediyorum.


Bizde kerpler sınır. Fakat şöyle bişi var sınırın dışına çıktığında zaman olarak biz kazancın olmazsa ceza vermiyor sistem. otomatik bir sistem olduğundan zaten pek müdahale şansımız yok sadece kaç tekere izin var onu seçebiliyorum.


Yanlış anlaşılmaları ortadan kaldırmak için sistemin ceza vermediği durumlardan örnek vereceğim. Eğer yazılımlsal bir çözümümüz yoksa yarış sonrası şikayet durumunda nasıl bir cezalandırma uygulanabileceğini bence tartışmalıyız.

1. Viraj içinde 2 teker kerbde, 2 teker dışarıda. Kesme var mı yok mu?

Resim

2. Viraj çıkışında 2 teker kerbde, 2 teker dışarıda(yeşil bölgede).

Resim

3. Viraj çıkışında 4 teker de yeşil bölgede.

Resim


Alpercim 1. resim 4 teker çıkmadıysa ceza yok diğerlerindede ceza yok. Pistte yeşil alanlar kaçış bölgesi oralara çıkmak serbest resmi çektiğin viraj çok hızlı olduğundan kaçışa izin veriyo
Kullanıcı avatarı
Aranel Ciryatan
Forum Yöneticisi
Mesajlar: 3331
Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
Ad: Mehmet
Has thanked: 215 time
Been thanked: 897 time
Yaş: 39
İletişim:
Aranel Ciryatan’s avatar
Loading…

Re: 2016 TurkF1.COM DTM Şampiyonası Genel Yarış Kuralları

Mesaj gönderen Aranel Ciryatan »

Bir sonraki yarışta geçerli olacak şekilde kural maddesi eklenmiştir.

14.Formasyon turunda lastik ısıtmak için dalgalanma, ani hızlanma-yavaşlama ve temas yapmak yasaktır.
(İnceleme sonrasında pilot bir sonraki yarışta sıralama turlarına çıkamaz ve sonraki yarışın formasyon turu sonrasında pitten geçme cezası alır. Cezaya uymayan pilot yarıştan diskalifiye olacaktır.) (Güncelleme 15.07.2016)
The World is Mine!
Kullanıcı avatarı
diabolus79
Süper Moderatör
Mesajlar: 235
Kayıt: 20 Mar 2016, 18:41
Has thanked: 82 time
Been thanked: 102 time

Re: 2016 TurkF1.COM DTM Şampiyonası Genel Yarış Kuralları

Mesaj gönderen diabolus79 »

Kurallara güncelleme olarak eklenebilir mi bilemiyorum ancak bu "PLP" tarzı sunucuda bir işlevi olmayıp devamlı surette sohbet penceresine bildirim gönderen programları kullanan arkadaşlar yarış öncesinde deaktif etseler çok iyi olur diye düşünüyorum, yarış esnasında dikkat dağıtıyor.
Kullanıcı avatarı
adnaneren1977
Mesajlar: 323
Kayıt: 19 Mar 2016, 18:30
Ad: Adnan Eren
Konum: ANKARA
Has thanked: 68 time
Been thanked: 82 time
Yaş: 46
İletişim:

Re: 2016 TurkF1.COM DTM Şampiyonası Genel Yarış Kuralları

Mesaj gönderen adnaneren1977 »

Aranel Ciryatan yazdı:Bir sonraki yarışta geçerli olacak şekilde kural maddesi eklenmiştir.

14.Formasyon turunda lastik ısıtmak için dalgalanma, ani hızlanma-yavaşlama ve temas yapmak yasaktır.
(İnceleme sonrasında pilot bir sonraki yarışta sıralama turlarına çıkamaz ve sonraki yarışın formasyon turu sonrasında pitten geçme cezası alır. Cezaya uymayan pilot yarıştan diskalifiye olacaktır.) (Güncelleme 15.07.2016)

+ Öndeki aracı geçmek :idea: :mrgreen:
Kullanıcı avatarı
AlperAkbilgi
Süper Moderatör
Mesajlar: 607
Kayıt: 10 Mar 2016, 17:41
Ad: Alper
Konum: Muğla
Has thanked: 302 time
Been thanked: 131 time
Yaş: 36
İletişim:

Re: 2016 TurkF1.COM DTM Şampiyonası Genel Yarış Kuralları

Mesaj gönderen AlperAkbilgi »

O zaten vardı yarış kurallarında :)
Kullanıcı avatarı
adnaneren1977
Mesajlar: 323
Kayıt: 19 Mar 2016, 18:30
Ad: Adnan Eren
Konum: ANKARA
Has thanked: 68 time
Been thanked: 82 time
Yaş: 46
İletişim:

Re: 2016 TurkF1.COM DTM Şampiyonası Genel Yarış Kuralları

Mesaj gönderen adnaneren1977 »

varsa neden uygulanmıyor:)şikayet etmek mi :mrgreen: gerek.
Kullanıcı avatarı
AlperAkbilgi
Süper Moderatör
Mesajlar: 607
Kayıt: 10 Mar 2016, 17:41
Ad: Alper
Konum: Muğla
Has thanked: 302 time
Been thanked: 131 time
Yaş: 36
İletişim:

Re: 2016 TurkF1.COM DTM Şampiyonası Genel Yarış Kuralları

Mesaj gönderen AlperAkbilgi »

adnaneren1977 yazdı:varsa neden uygulanmıyor:)şikayet etmek mi :mrgreen: gerek.


Eskiden öyleydi. Artık yarış şikayet beklemeden incelenecek, şikayet olmasa da kural ihlali yapanlar cezalandırılacak.
Cevapla

“2016 DTM Şampiyonası” sayfasına dön