2016 DTM Şampiyonası5. Yarış Monza 14.07.2016

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı
Emin Babaoglu
Moderatör
Mesajlar: 701
Kayıt: 16 Mar 2016, 13:33
Ad: Rustoocas
Konum: İstanbul
Has thanked: 195 time
Been thanked: 295 time
Yaş: 35
İletişim:

5. Yarış Monza 14.07.2016

Mesaj gönderen Emin Babaoglu »

İtalya'dan merhabalar. TürkF1.com DTM Şampiyonamızın 5. ayağı olan Monza'da birlikteyiz.

Resim


Şehir Bilgileri:

Monza, İtalya'nın kuzeyinde Lombardiya bölgesinde bulunan bir şehir ve yerel idare bakımından bir komündür. Monza komünü 2009'a kadar Milano ili içinde bulunmakta iken 2009'da Monza ve Brianza ili adlı bir il kurularak bu ilin merkezi yapılmıştır.

Resim

Monza şehri Po Nehri'nin bir kolu olan Lambro Çayı üzerinde Milano şehrinin 15 km kuzey-kuzeydoğusunda kurulmuştur. Monza'nın ünlü Grand Prix otomobil yarışları F1'in en eski pisti burada bulunur. Ve bu kent her sene Formula 1 takviminde yer bulmaktadır.

Monza Lombardiya bölgesinin üçüncü büyük kentidir ve bu bölgenin bir altbölümü olan Brianza'nın idari, sınai ve ekonomik merkezidir. Monza'da otomobil yarışları ve yan faaliyetlerinden başka tekstil sanayi ve basım sanayi de gelişmiştir.

Resim

Monza şehrinin komün belediye sınırları içindeki nüfusu (30.10.2010 tahminlerine gore) 121.872 kişidir ve nüfus yoğunluğu 3203 kişi/km² olur.


Pist Bilgileri:

Resim

Autodromo Nazionale Monza İtalya'da Milano'nun kuzey kasabası yakınlarında bir motorsporları yarış pistidir. Motor sporlarının en eski yarışlarının yapıldığı pistlerden biridir.

5793 metrelik pist GP için yapılmıştır. Ormanlık arazi içinde Villa Reale'nin kuzeyinde 3 parçalık bir Autodrome olarak inşa edilmiştir. Ana pistin en önemli özelliklerinden biri Curva di Lesmo virajlarını, Variante Ascari şikanını ve Curva Parabolica virajını içermesidir.
İtalya GP'sine ev sahipliği yapmasıyla daha iyi tanınan pist, uzun düzlükleri nedeniyle en yüksek tam gaz gidilen pist olma özelliğini taşır tüm F1'de. Araçların ham hızını test etmek için en uygun pisttir.

Monza pisti özellikle Dünya şampiyonasının ilk yıllarında trajik olaylara sahne olmuştur. O zamandan beri pisti modernleştirmek ve güvenliği sağlamak amacı ile hız azaltılmaya çalışılmıştır.

Pist Scuderia Ferrari ve tutkulu taraftarları TIFOSI'ler için manevi ev olarak bilinir.

[align=center]# YARIŞ ÖZETİ #[/align]

AYDIN İLK GALİBİYETİNİ MONZA'DA ALIYOR

Her yarışın ilk turlarında sıkıntı yaşayan Dream Racing pilotu Arda Aydın bu sefer şeytanın bacağını kırıp Monza'da yarışı kazanan isim oldu

#06 Arda Aydın - Dream Racing / Başlama sırası: 2

Resim

Yarış başlar başlamaz daha ilk şikanda pozisyonunu Semih Emre Ekinci'ye kaptıran ve bu andan itibaren Ekinci'nin ve takım arkadaşı Serkan Kaplan'ın peşini bırakmayan Aydın, ilk turlarda Kaplan'ın temas alıp pistten çıkmasıyla yarışı ikinci sırada sürdürdü. Bir süre yarış lideri Ekinci'yi takip ederken Ekinci'nin ilk şikanda hata yapmasıyla onu geçip liderliğe yükseldi ve hatasız bir sürüşle yarışı birinci bitirmeyi başardı.

Resim

#79 Erşan Yılmaz - Evli ve Çocuklu / Başlama sırası: 4

Tüm antrenman turlarının parlak ismi Evli ve Çocuklu takımından Erşan Yılmaz(Diabolus) ise ilk şikana geldiğinde Alper Akbilgi ile hafif bir temas yaşadı. Temasta kontrolünü kaybetmeyen Yılmaz, yarışın ilk turlarında ensesinde bulunduğu Aydın'a della Roggia şikanında atak yapma fırsatı da buldu fakat Aydın içeride iyi savunma yapınca Yılmaz onu geçmeyi başaramadı. İlerleyen dakikalarda ilk şikana gelindiğinde Yılmaz ilk dönüşü alamayınca pist dışına çıktı ve ceza yemesiyle önündeki Aydın'dan kopmaya başladı. İlerleyen bölümlerde Yılmaz, bu sefer yukarıda bahsettiğimiz ilk şikanda hata yapan Ekinci'yi, ilk hatasında geçebilecek yakınlıkta takip etmeye koyuldu. Aynı turun sonunda Ekinci pite girince Yılmaz yarışa ikinci sırada devam etti.

Resim

Orta bölümde Yılmaz, pitten çıkan Aydın'ı ufukta gördü. Derken Aydın'ın soğuk lastikleri dolayısıyla Yılmaz ona yaklaşmayı hatta geçmeyi düşünse de bunları uygulayamadı çünkü Aydın soğuk lastik sendromunu çabuk atlatmıştı. Bir ara Utku Uğraş'a tur bindirirken Uğraş, Yılmaz'a korna ile karşılık verdi. Bu sefer yarışın son bölümlerinden önce takım arkadaşı Emre Doğan'a tur bindirecek olan Yılmaz, beklediği müsadeyi Doğan'dan alamadı. Çarenin korna ile müsade istemekte olduğunu düşünen Yılmaz, yine istediğini alamadı ve della Roggia şikanından sonra Doğan'ın kapattığı kenardan onu zor da olsa geçmesini bildi. Yılmaz kalan dakikalarda Ascari şikanının üçüncü dönüşündeki hatasında pist dışına çıkma haricinde hata yapmadı ve yarışı ikinci sırada bitirdi.

Resim

#04 Semih Emre Ekinci - Blue Thunder Racing / Başlama sırası: 3

Şampiyonanın lider pilotu Blue Thunder Racing'den Semih Emre Ekinci yarışa hızlı başladı. Yarış başlangıcında önündeki Arda Aydın'dan daha çabuk hızlanma sergileyen Ekinci, ilk şikana Aydın'ın önünde girmesini bildi ve şikan sonunda ikinciliğe yerleşti. Devamında Serkan Kaplan'ı takibe başlayan Ekinci, ikinci di Lesmo virajının çıkışında hata yapan Kaplan'a atak yaptı ama hatasını çabuk toparlayan Kaplan'ı geçmeyi başaramadı. Derken Ascari şikanına yan yana yaklaşan iki pilottan Ekinci dışarıda kalınca şikan girişinde iyi konum alan Kaplan'ın gerisine düştü(burada Ekinci'nin temas yaşamamak adına centilmence yarış çizgisini değiştirdiğini de belirtelim). Takip eden turda ilk şikana gelirken önündeki Kaplan'a göre geç fren yapan Ekinci, bunun sonucunda Kaplan'a yaklaşıp ona sağ arkadan çarpmaktan kurtulamadı ve şikanın ilk dönüşünü çimlerde kayarak ikinci dönüşünü de dönüşü keserek alıp yarışa devam etti.

Resim

İlerleyen turlarda Ekinci lider konumunda ilerlerken Ascari şikanının üçüncü dönüşünden sonra çimlerde aracının kontrolünü kaybederek bariyerlere çarptı ve aracına hasar verdi. Sonrasında aracını onarmak için pite girmedi ve pistte iki tur daha attı. Pite hemen girmemesi, hasardan dolayı aracının performansı düştüğü için ona zaman kaybettirdi. Attığı ikinci turda önceden bahsettiğimiz ilk şikandaki hatasıyla Aydın'a geçildi. Akabinde performansı düşük aracı ile yarışı sürdürürken pite girmeden önce Yılmaz'ın ensesinde belirmesini engelleyemedi. Ekinci'yi pite girerken Yılmaz, pitten çıkıncaya kadar da sırasıyla Engin Berkan, Alper Akbilgi ve Kutay Arıcan geçti çünkü hasar dolayısıyla biraz daha uzun pit yapması bekleniyordu, bunun yanında beklenmedik zaman kayıpları da oluşunca Ekinci yarışta bayağı gerilere düşmüş oldu. Pit çıkışında da hızlı gelen Emre Doğan ve Serkan Kaplan'a geçilen Ekinci, ilk şikan sonrası hemen bu araçları takip etmeye koyuldu. Doğan'ı geride bırakması uzun sürmedi. Bir sonraki tura girerken de pitteki Berkan'ı geçti. Devamında Ekinci ve Kaplan ikilisi yine Ascari şikanı öncesi düzlükte yan yana geldi ve bu sefer yaptığı atakta Ekinci Kaplan'ı temasla da olsa geçmeyi başardı. Kaplan'ı geçer geçmez Ascari şikanının ardından Arıcan'ı da geride bıraktı.

Resim

Bu dakikalardan sonra Ekinci yarışı Akbilgi'nin arkasında sürdürmeye başlamışken della Roggia şikanında hata yaptı ve Akbilgi ile arasındaki fark biraz daha açıldı. Ekinci yarışın orta bölümüne gelirken Parabolica virajında pist dışındaki Akbilgi'yi geçti. Yarış günü Ascari şikanı Ekinci'ye hiç iyi davranmadı çünkü şampiyona lideri yine bu şikanda hata yapıp kaydı ve bariyerlere vurdu. Yarışın son bölümünde attığı turlarda Ekinci ufak hatalar dışında kontrollü bir sürüşle yarışı üçüncü sırada tamamladı ve podyumu tamamlayan isim oldu.

#23 Alper Akbilgi - Sphere Racing / Başlama sırası: 5

Sphere Racing denince ilk akla gelen isim olan Alper Akbilgi yarışın başında Yılmaz'ın arkasında iyi hızlanıp ilk şikana yan yana girseler de yaptığı atakta başarılı olamadı ve şikan çıkışında Yılmaz'ın yeniden gerisinde kaldı. della Roggia şikanına gelindiğinde ise ikinci dönüşe hatalı giren Akbilgi kum havuzuna daldı ve tam 7 sıra kaybetti fakat piste döner dönmez 2 sıra üste çıkmasını bildi. İlerleyen dakikalarda Akbilgi 5 kişiyi daha geçmeyi başardı.

Resim

Akbilgi yarışın orta bölümünün başında della Roggia şikanına gelirken düzlükte aracının sağ tekerleklerini çimlere sardı ve istediği gibi yavaşlayamayınca tur bindireceği Berkan'a arkadan çarptı. Akbilgi pitte iken Arıcan'a geçildi, buna rağmen pitte bulunan Ekinci'yi geçti. Arıcan'ı kısa sürede tekrar geride bırakan Akbilgi, Parabolica virajından önce bu sefer aracının sol tekerleklerini çimlere sarınca aracının kontrolünü kaybedip tekrar kendisini kum havuzunda buldu ve 3 kişiye geçildi. Devamında Arıcan'ı ve Doğan'ı onlar pitte iken geçti. Akbilgi yarışın son bölümünde ufak kayma hataları ile yarışı dördüncü sırada bitirdi.

#07 Serkan Kaplan - Dream Racing / Başlama sırası: 1

Dream Racing'in tecrübeli ismi Serkan Kaplan yarış başlangıcında en önde başlayıp ilk şikan sonrası da en önde bulunmasını bildi. Talihsiz Kaplan bir tur sonra ilk şikana gelirken Ekinci'nin temasıyla çimlere uçtu ve o anda 3 , pite girinceye kadar 5, pitte 3, pitten sonra da 1 sıra kaybetti. İlerleyen turlarda Kaplan 6 kişiyi geride bırakmayı başardı.

Resim

Yarışın orta bölümünde Kaplan pitten çıkan Ekinci'yi ve temas yaşadığı Doğan'ı geçti. Ekinci'yi geçmesinin ardından Kaplan, Ekinci'nin takibine takıldı ve çok geçmeden Ekinci'nin gerisinde kaldı. Bu esnada Kaplan planlanmış pitine girmeden 2, pitte de 2 kişinin gerisine düştü. Kaplan ilerleyen dakikalarda 4 kişiyi geçmesini bildi.

Yarışın son bölümüne gelindiğinde ise Kaplan ufak kayma hataları ile birlikte önünde geçecek kimseyi bulamadı ve yarışı beşinci sırada tamamladı.

#21 Kutay Arıcan - Sphere Racing / Başlama sırası: 8

Sphere Racing'in etkili ismi Kutay Arıcan formasyon turu bitecekken önündeki Mehmet Erdem ile arkasındaki Emre Doğan ile temas yaşadı ve aracını hemen toparlayıp eski konumuna yerleşti. Yarışın başında della Roggia şikanında Erdem'le temas yaşadıktan sonra onu ve pist dışında bulunan 2 kişiyi geçmiş oldu. Devam eden turlarda Arıcan, kendisini henüz geçmiş olan Doğan'a ilk şikanda "sen şöyle bir kenara çekil" dercesine sağ arka yan tarafından temas edip pist dışına göndererek onu geçti.

Orta bölümde Arıcan, pitte bulunan iki kişiyi geçmişti ki o pilotlar çok geçmeden Arıcan'ı geride bıraktılar. İlerleyen turlarda ufak kaymalar yaşasa da büyük zaman kaybı yaşamadan yarışı sürdürdü.

Son bölümde bir ara Arıcan, Ascari şikanı öncesi düzlükte aracının kontrolünü kaybetti ve soldaki bariyerlere temas etti. Arıcan kalan dakikalarda bir sorun yaşamadı ve yarışı tamamlayarak kendisine altıncı sırada yer buldu.

#54 Emre Doğan - Evli ve Çocuklu / Başlama sırası: 9

Evli ve Çocuklu takımının bir diğer ismi Emre Doğan formasyon turunu bitirmeden önce öndeki araçla da temas yaşayan Arıcan'a temas etti ve kontrol kaybı yaşamadan yarışa başladı. Yarışın başladığı turda della Roggia şikanının ikinci dönüşünde zaten temas almış olan Erdem'i, sonrasında Adnan Eren'i Doğan da temas ederek geride bıraktı. Sonraki turun başında önündeki Arıcan'ı şık geçen Doğan birkaç saniye sonra ilk şikanda aynı kişinin temasıyla pist dışında kaldı. Doğan bu temasla 6 kişinin gerisine düştü. İlerleyen dakikalarda Doğan 3 kişiyi geçti.

Orta bölümde Doğan pite de girdiği için 2 kişiye geçildi.
Son bölümde de 1 kişi geçen Doğan, ufak kayma hataları ile yarışı yedinci sırada bitirdi.

#77 Adnan Eren - Dream Racing / Başlama sırası: 6

Dream Racing'in esprili ismi Adnan Eren yarışın başında della Roggia şikanına gelirken gerektiği gibi yavaşlayamayınca ikinci dönüşü kesti ve ceza aldı. Devamında pist üzerinde cezasını öderken aracının hızı düşük olduğu için arkadan hızlı gelen Doğan ve Efe Can Mutlu'nun temasına maruz kaldı. Mutlu'nun teması sonrası Eren pistte ters döndü ve son sıraya kadar geriledi. Temaslar sonrası aracı ağır hasar aldığı için Eren pite girmek zorunda kaldı. İlk bölümü hatalı turlarla geçiren Eren yine de 2 kişiyi geçmesini bildi.

Orta bölüme gelindiğinde Eren, hatalar içeren turlarına devam etse de 3 kişiyi geride bırakmayı başardı.
Eren son bölümde hatalarını azalttıktan sonra 1 kişiyi geçti ve yarışı sekizinci olarak tamamladı.

#02 Mehmet Erdem - Blue Thunder Racing / Başlama sırası: 7

Blue Thunder Racing'in diğer bir ismi Mehmet Erdem formasyon turunda arkadan temas alarak yarışa başladı. Yarış başlangıcında della Roggia şikanının ikinci dönüşünde Arıcan'la temas yaşayan Erdem'e aracının kontrolünü kaybettikten hemen sonra bir de Doğan çarptı. Olay sonucunda Erdem 7 sıra birden kaybetti ve aracındaki hasardan dolayı pit yolunu tuttu. Erdem soğuk lastikler sebebiyle hatalar yapsa da ilerleyen turlarda 2 kişiyi geride bıraktı.

Orta bölümde Erdem birkaç zaman kaybı yaşatan hataya imza attı ve 1 kişiyi geçip 1 kişiye geçildi.
Son bölümde Erdem ufak hatalar ile birlikte 1 kişiyi geçti ve yarışı dokuzuncu sırada tamamladı.

#14 Emin Babaoğlu - Dream Racing / Başlama sırası: 13

Dream Racing'in çaylak ismi Emin Babaoğlu yarış başlangıcında Mutlu'yu geçti. della Roggia şikanında yaşanan olayın hemen ardından 3 kişiyi geçmesini bildi. İlerleyen turlarda Babaoğlu birkaç zaman kaybı yaşatan hata yapmasına rağmen 1 kişiye geçildi ve 2 kişiyi geçti.

Orta bölümde zaman kayıplarına devam eden Babaoğlu 1 kişiyi geride bıraktı.
Son bölümde Babaoğlu yine birçok defa zaman kaybı hatası yaparak 3 kişinin gerisinde kaldı ve yarışı onuncu sırada tamamlayarak puan barajını kapatan isim oldu.


Yarışı tamamlayamayan pilotlar ise Taner Selvi, Engin Berkan, Efe Can Mutlu, Utku Uğraş ve Özkan Kaya oldular.

[align=center]#RÖPORTAJLAR#[/align]

-Öncelikle tebrikler Arda. Güzel ve kolay bir liderlik oldu. En azından biz buradan böyle gördük. Duygularını anlatabilirmisin ?

-Merhabalar, açıkcası söylediğiniz gibi benim için kolay olmadı. Sıralamalarda beklediğimin üzerinde performans göstererek 2.sırayı elde ettim. Yarış başlarında Semih'in atağıyla 3.sıraya düştüm. Açıkcası genel duruma bakınca en iyi sonuç benim için 3.lük gözüküyordu.Yarışın başlarında öndeki araçların kazası sonucu 2.sıraya yükseldim. 2.sıraya yükselince işler değişti. Erşan'ın temposu benden daha iyiydi. Geçilmemek için elimden geleni yaptım ve başardım. Semih'in kazası sonrasında aradaki farkı kapatıp geçmeyi başardım. Yarışın bu kısmından itibaren Erşan ile tempomuz genel olarak çok yakındı. Ufak tefek fark açılmalar veya kapatmalar oluyordu. İkimizde birbirimizin hatasını bekliyorduk rahatlamak açısından. Daha az hata yaparak birinci olmayı başardım. Silverstone ve Hockenheim daki bireysel hatalarım yüzünden giden podyumları güzel bir yarış galibiyeti ile telafi ettim diye düşünüyorum. Takım olarak çok verimli bir haftasonu oldu. Diğer yarışlarda daha da güçlü olarak takımlar şampiyonu olmak istiyoruz. Herkese gelecek yarış başarılar.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

-Bu hafta kazalardan payını alan adam Semih bizimle. İyi başladın ama götüremedin yarışı üst üste çok hata yaptın sorun neredeydi ?

-Evet bu yarışta kazanacağımı düşünüyordum. Hotlapta zorlanmadan 46.0 yapmıştım ama sıralamada bu derecemi tekrar yakalayamadım. Burada güncellemenin mi yoksa tam gün çalışmış olmamın getirdiği yorgunluğu mu daha çok etki etti bilmiyorum. Yarışta erken davranıp Arda'yı ilk viraj da geçtim fakat ikinci turda ilk viraj içinde Serkan biraz erken fren yapınca kaza kaçınılmaz oldu. Çok çalıştığını bildiğim ve yarış kazanma ihtimali yüksek olan Serkan'a çarpınca moralim çok bozuldu yarışa bir daha konsantre olamadım ve üst üste yaptığım kazalar ile 3. oldum. Arda ve Ersan'i tebrik ediyorum. Gerçekten hatasız mükemmel bir yarış çıkardılar. Umarım Greenhell de kazasiz cekismeli bir yaris geciririz.

-Serkan hatalıydı diyorsun o zaman. Seni engellemek için kasıtlı bunu denemiş olabilir mi ?

-Olabilir önceki yarışta da erken fren yapmak istedi fakat lastikleri kilitlenince dışarı çıktı aramız açık olmasaydı kaza yapabilirdik. Galiba beni yeni rakibi olarak görmeye başladı. Kendinden başkası yarış kazansın istemiyor. Ama buna alışması lazım çünkü gümbür gümbür geliyorum. Bundan sonra polü de alıp işimi garantiye alacağım.

-Bakalım @serkan kaplan bunlara ne yanıt verecek. Teşekkürler değerli açıklamaların için.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

-Blue Thunder kaptanı bizlerle. 2 - 3 yarıştır kötü giden bir takım var. Sorunlar nedir ? Nasıl başa çıkmayı düşünüyorsunuz?

-Talihsiz bir dönemden geçiyoruz. Teknik sorunlar var kazalar başımızdan eksik olmuyor. Rakiplerimiz evet güçlü fakat stabil sürüşümüz sayesinde genelde yarışlarda puan alıyoruz. Monza yarışı bizim için en kötü yarıştı. Efe'nin karıştığı kazalar, Engin'in lag problemi ve Semih'in birinciliği kaçırması gerçekten talihsizlik oldu. Önümüzdeki yarış zorlu Green Hell. Tamamen sabır ve dayanıklılık üzerine olan bir pist. Sakin bir kullanım stili ile başarılı sonuçlar alabileceğimizi düşünüyorum.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-Bu yarış olmadı Serkan. Baya da kötü görünüyordu senin açından. Neler söylemek istersin ?

-Yarışa psikolojik olarak hiç hazır gelmedim setupımı bile antreman seansında oluşturdum. Buna rağmen sürpriz bir şekilde pole'u aldım.Yarışa temiz bir başlangıç yaptım fakat 2.turun ilk virajında Semih'in arkadan temasıyla yarış benim açımda bitmiş oldu. Beklenmedik pit stoplarlada gerilere düştüm. Elimden geleni yaptım fakat aldığım sonuç hiç tatmin edici değildi. Önümüzdeki yarışlara bakacağız artık.

-Semih senin onu yavaşlatmak için kasıtlı erken fren yaptığını dile getirdi. Senin buna yorumun ne olucak ?

-Böyle amatör oyunlarıyla uğraşmam ben. Daha sonraki turlarıma bakabilirsiniz, fren noktam hep aynı.

Bakalım ileri ki yarışlarda bu ikilinin kapışmasında neler yaşayacağız.
En son Emin Babaoglu tarafından 18 Tem 2016, 19:53 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Resim
Kullanıcı avatarı
Boundless
Forum Yöneticisi
Mesajlar: 1574
Kayıt: 16 Mar 2016, 17:56
Ad: Engin
Konum: istanbul
Has thanked: 631 time
Been thanked: 685 time
Yaş: 44
İletişim:

Re: 5. Yarış Monza 14.07.2016

Mesaj gönderen Boundless »

İlk yazı çok başarılı olmuş. Coğrafya dersinde gibi hissettim kendimi :))
Kullanıcı avatarı
Aranel Ciryatan
Forum Yöneticisi
Mesajlar: 3331
Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
Ad: Mehmet
Has thanked: 215 time
Been thanked: 897 time
Yaş: 39
İletişim:
Aranel Ciryatan’s avatar
Loading…

Re: 5. Yarış Monza 14.07.2016

Mesaj gönderen Aranel Ciryatan »

aynen eline sağlık
The World is Mine!
Kullanıcı avatarı
antking
Mesajlar: 1245
Kayıt: 11 Mar 2016, 23:59
Ad: Efe Can
Has thanked: 259 time
Been thanked: 354 time

Re: 5. Yarış Monza 14.07.2016

Mesaj gönderen antking »

Mükemmel olmuş Emin eline sağlık
Kullanıcı avatarı
EmreDFace
Mesajlar: 327
Kayıt: 20 Mar 2016, 11:25
Ad: Emre
Konum: Kocaeli
Has thanked: 18 time
Been thanked: 110 time
Yaş: 40

Re: 5. Yarış Monza 14.07.2016

Mesaj gönderen EmreDFace »

Dağlar kıyıya paralel olarak mı uzanıyor burada 8-)
Kullanıcı avatarı
diabolus79
Süper Moderatör
Mesajlar: 235
Kayıt: 20 Mar 2016, 18:41
Has thanked: 82 time
Been thanked: 102 time

Re: 5. Yarış Monza 14.07.2016

Mesaj gönderen diabolus79 »

Server iki kere bağlantı hatası verdi bugün, yarışta problem yaşamayız umarım. Log takibi gibi birşey varsa belki sorun bulunabilir.
Kullanıcı avatarı
Aranel Ciryatan
Forum Yöneticisi
Mesajlar: 3331
Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
Ad: Mehmet
Has thanked: 215 time
Been thanked: 897 time
Yaş: 39
İletişim:
Aranel Ciryatan’s avatar
Loading…

Re: 5. Yarış Monza 14.07.2016

Mesaj gönderen Aranel Ciryatan »

Datacenter kaynakli problem var bugun cozeceklerdi tekrar yazicam simdi pc basina gecince daha kontrol edemedom cunku

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
The World is Mine!
Kullanıcı avatarı
car_lover
Süper Moderatör
Mesajlar: 578
Kayıt: 21 Mar 2016, 11:06
Ad: Semih Emre
Has thanked: 154 time
Been thanked: 278 time

Re: 5. Yarış Monza 14.07.2016

Mesaj gönderen car_lover »

Aksam takimlarin cekismesi olacak gibi. Blue thunder ve dream team 1. Lik icin 6 puan fakla yarisiyorlar. 3. Luk icin ise sphere ve evc arasinda sadece 4 puan fark var.
Kullanıcı avatarı
Aranel Ciryatan
Forum Yöneticisi
Mesajlar: 3331
Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
Ad: Mehmet
Has thanked: 215 time
Been thanked: 897 time
Yaş: 39
İletişim:
Aranel Ciryatan’s avatar
Loading…

Re: 5. Yarış Monza 14.07.2016

Mesaj gönderen Aranel Ciryatan »

Aksam cekismeli ve zorlu bir yaris yasicaz bence. Ilk viraj cok riskli. Her ne kadar formasyon turu atacak olsakta lastikler soguk olacaktir

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
The World is Mine!
Kullanıcı avatarı
antking
Mesajlar: 1245
Kayıt: 11 Mar 2016, 23:59
Ad: Efe Can
Has thanked: 259 time
Been thanked: 354 time

Re: 5. Yarış Monza 14.07.2016

Mesaj gönderen antking »

Tek korkum güncellemenin düzeni. Bu arada son ana kadar katılıp katılmıyacağım muamma bilginize.
Cevapla

“2016 DTM Şampiyonası” sayfasına dön