WTCC (World Touring Car Championship) ⇒ 3. Yarış Slovakia Ring 11.08.2016
Moderatör: Moderatörler
- Emin Babaoglu
- Moderatör
- Mesajlar: 701
- Kayıt: 16 Mar 2016, 13:33
- Ad: Rustoocas
- Konum: İstanbul
- Has thanked: 195 time
- Been thanked: 295 time
- Yaş: 35
- İletişim:
3. Yarış Slovakia Ring 11.08.2016
Slovakya'dan merhabalar. SimRacersTR 2016 WTCC Şampiyonası'nın 3. etabında birlikteyiz.
[align=center][/align]
[align=center][/align]
Pist Bilgileri:
Slovakya'nın güneybatısında bulunan pist 5.922 kilometre uzunluğundadır. Pist 2009 yılında tamamlanmıştır ve 14 viraja sahiptir. Ayrıca pist ADAC GT Masters ve WTCC serilerine ev sahipliği yapmaktadır.
[align=center]#RÖPORTAJLAR#[/align]
-Evet Ahmet rahat bir liderlik oldu, tebrik ederiz. 2. yarışta büyük bir talihsizlik yaşadınız ama bu yarış her şey olması gerektiği gibiydi. Rakiplerinden baya bir hızlıydın bunun sebepleri nelerdir ?
-Teşekkürler. Evet benim için rahat bir galibiyet oldu ve 2 yarıştır tempomdan dolayı ben bile şaşkınım. 2 yarıştır rahat bir şekilde pole pozisyonu ve en hızlı tura sahibim. Şampiyonaya kayıt olurken araçları denememiştim. Zaten kalan koltuğa oturdum sadece ama araca çok iyi adapte olduğumu düşünüyorum. Sıralama turlarında en tuhafıma giden olay pole pozisyonunu dolu depoyla almam oldu sanırım. 2 tur attıktan sonra yarışa hazırlanayım diye dolu depoya geçtim ama tek turdan bile hızlı bir tur geldi. Normalde zaten tek turda iyi olan biri değilim, genelde dolu depo temposuyla insanların gözüne giren biriyimdir ama araç benim için o kadar iyi ki Slovakiaring'de adeta rakipsizdim. Direksiyonu da 500 derece açıyla kullanıyorum çok düşük değil bence. Hızımda etkili olan ana nedenin oversteer meğilli sürüş stilim olduğunu düşünüyorum.
-Melih'in iyi kalkışı sizi korkuttu mu?
-Melih startta harika kalktı ve ben biraz patinajda kalınca 2.liğe düştüm. Tempom iyi olunca geçmek fazla uzun sürmedi. Geçen yarışta olan tempomun burada da devam etmesi beni sevindirdi.
-Teşekkürler bu güzel samimi açıklamaların için. Kısaca demek istiyorsun ki aradaki farkı açtıktan sonra son 4-5 tur lastiğimin bitmiş olması çokta önemli değil.
- Lastikler aşınıyordu ama aracı çok rahat kayarak sürebiliyordum. Aslında ne kadar gittiği önemli ama zaten son 2 tur performans kaybettim olsa olsa en fazla hata yapıp 5 saniye kaybım olacağını düşündüm. 20 saniyelik bir fark için bu riski almak gayet mantıklı bir hareketti.Bu da bana 10 turda 15-20 saniye fark açmak için fazlasıyla yetti. Sprint yarışları olduğu için lastik korumak yerine araçtan tam performans almaya odaklandım ve işe yaradığını düşünüyorum gelecek yarışa da aynı sistemle çıkacağım. Podyuma çıkan Alper Abi'ye ve kardeşim Melih'e tebrikler. Harika bir mücadeleye girerek yarışı keyifli hale getirdiler ve son olarak burada emeği geçen katılan herkese teşekkürler sonuçta hepimiz buranın daha iyi olması için gönüllü bir şekilde birçok şeyden fedakarlık yapıyoruz tüm arkadaşlara minnettarım. Gelecek yarışlarda da takımıma olabildiği kadar fazla puan kazandırmaya odaklanacağım. Hungaroring'de görüşmek üzere...
_______________________________________________________________________________________________________
-Adnan iyi bir start aldın 5.liğe kadar yükseldin ama 3. turdan sonra inanılmaz bir düşüş oldu ve sonra bir daha toplayamadın neler oldu ?
-Pistte hiç tur atmadım. Aslında yarışın olduğu tarihleri karıştırmışım. Bir gün önceden haberim oldu. Yarış günüde sadece pisti öğrenmek için biraz turladım. Yarışa gelirsek 8.sırada start aldım. Bu benim için iyi bir dereceydi. 5. sıraya yükseldim önde ki pilotların kaza yapmalarıyla.3. turda pist d ışına çıktım. Ceza yemişim daha tam çözemediğim bir ceza oldu bu. Sonra kendimi sonuncu sırada görünce benim için yarış bitmişti. Hiçbir yarışı sona düştüm vb. sebeplerden terk etmek istemem. Sadece yarışın bitmesini bekledim.
-Pistte yeteri kadar antreman yapmamak pisti tanımamak hep olumsuz sonuçlar doğuruyor. Sen de bunun kurbanı oldum umarım bir daha ki yarışa daha sıkı çalışıp hak ettiğin yerde olursun.
_______________________________________________________________________________________________________
-7.turdan sonra ne değişti Arda, her tur 1 sıra kaybettin.
-Lastikleri çok hor kullandığım için pite girmek zorunda kaldım ve ayar kısmında hata yaptığım için lastik değişmedi ve benzin alamadım. Tekrar pite girmek zorunda kalınca yarış benim için bitti.
-Aksilik aksilik bu oyunda pitide ayrı deneyim etmek gerekli. Tabi ki ulaşılabilir yerlere kısayol tuşları atamak da gerekli.
_______________________________________________________________________________________________________
-Faruk, i lk 2 yarıştaki başarını burada tekrarlayamadın. Baya kötü bir yarış oldu senin için neler söylemek istersin ?
-Açıkçası hiç bilmediğim bir pistti. Yine de fazla iddalı olmasam da Hungaroring de biraz daha iyi olabilirim. Bu pisti F1 2014'den biliyorum. Baya güzel pistti.
-Çoğu pilotun söylediği bir şey var bilinmeyen pist yoktur, çalışılmayan pist vardır.
[align=center][/align]
[align=center][/align]
Pist Bilgileri:
Slovakya'nın güneybatısında bulunan pist 5.922 kilometre uzunluğundadır. Pist 2009 yılında tamamlanmıştır ve 14 viraja sahiptir. Ayrıca pist ADAC GT Masters ve WTCC serilerine ev sahipliği yapmaktadır.
[align=center]#RÖPORTAJLAR#[/align]
-Evet Ahmet rahat bir liderlik oldu, tebrik ederiz. 2. yarışta büyük bir talihsizlik yaşadınız ama bu yarış her şey olması gerektiği gibiydi. Rakiplerinden baya bir hızlıydın bunun sebepleri nelerdir ?
-Teşekkürler. Evet benim için rahat bir galibiyet oldu ve 2 yarıştır tempomdan dolayı ben bile şaşkınım. 2 yarıştır rahat bir şekilde pole pozisyonu ve en hızlı tura sahibim. Şampiyonaya kayıt olurken araçları denememiştim. Zaten kalan koltuğa oturdum sadece ama araca çok iyi adapte olduğumu düşünüyorum. Sıralama turlarında en tuhafıma giden olay pole pozisyonunu dolu depoyla almam oldu sanırım. 2 tur attıktan sonra yarışa hazırlanayım diye dolu depoya geçtim ama tek turdan bile hızlı bir tur geldi. Normalde zaten tek turda iyi olan biri değilim, genelde dolu depo temposuyla insanların gözüne giren biriyimdir ama araç benim için o kadar iyi ki Slovakiaring'de adeta rakipsizdim. Direksiyonu da 500 derece açıyla kullanıyorum çok düşük değil bence. Hızımda etkili olan ana nedenin oversteer meğilli sürüş stilim olduğunu düşünüyorum.
-Melih'in iyi kalkışı sizi korkuttu mu?
-Melih startta harika kalktı ve ben biraz patinajda kalınca 2.liğe düştüm. Tempom iyi olunca geçmek fazla uzun sürmedi. Geçen yarışta olan tempomun burada da devam etmesi beni sevindirdi.
-Teşekkürler bu güzel samimi açıklamaların için. Kısaca demek istiyorsun ki aradaki farkı açtıktan sonra son 4-5 tur lastiğimin bitmiş olması çokta önemli değil.
- Lastikler aşınıyordu ama aracı çok rahat kayarak sürebiliyordum. Aslında ne kadar gittiği önemli ama zaten son 2 tur performans kaybettim olsa olsa en fazla hata yapıp 5 saniye kaybım olacağını düşündüm. 20 saniyelik bir fark için bu riski almak gayet mantıklı bir hareketti.Bu da bana 10 turda 15-20 saniye fark açmak için fazlasıyla yetti. Sprint yarışları olduğu için lastik korumak yerine araçtan tam performans almaya odaklandım ve işe yaradığını düşünüyorum gelecek yarışa da aynı sistemle çıkacağım. Podyuma çıkan Alper Abi'ye ve kardeşim Melih'e tebrikler. Harika bir mücadeleye girerek yarışı keyifli hale getirdiler ve son olarak burada emeği geçen katılan herkese teşekkürler sonuçta hepimiz buranın daha iyi olması için gönüllü bir şekilde birçok şeyden fedakarlık yapıyoruz tüm arkadaşlara minnettarım. Gelecek yarışlarda da takımıma olabildiği kadar fazla puan kazandırmaya odaklanacağım. Hungaroring'de görüşmek üzere...
_______________________________________________________________________________________________________
-Adnan iyi bir start aldın 5.liğe kadar yükseldin ama 3. turdan sonra inanılmaz bir düşüş oldu ve sonra bir daha toplayamadın neler oldu ?
-Pistte hiç tur atmadım. Aslında yarışın olduğu tarihleri karıştırmışım. Bir gün önceden haberim oldu. Yarış günüde sadece pisti öğrenmek için biraz turladım. Yarışa gelirsek 8.sırada start aldım. Bu benim için iyi bir dereceydi. 5. sıraya yükseldim önde ki pilotların kaza yapmalarıyla.3. turda pist d ışına çıktım. Ceza yemişim daha tam çözemediğim bir ceza oldu bu. Sonra kendimi sonuncu sırada görünce benim için yarış bitmişti. Hiçbir yarışı sona düştüm vb. sebeplerden terk etmek istemem. Sadece yarışın bitmesini bekledim.
-Pistte yeteri kadar antreman yapmamak pisti tanımamak hep olumsuz sonuçlar doğuruyor. Sen de bunun kurbanı oldum umarım bir daha ki yarışa daha sıkı çalışıp hak ettiğin yerde olursun.
_______________________________________________________________________________________________________
-7.turdan sonra ne değişti Arda, her tur 1 sıra kaybettin.
-Lastikleri çok hor kullandığım için pite girmek zorunda kaldım ve ayar kısmında hata yaptığım için lastik değişmedi ve benzin alamadım. Tekrar pite girmek zorunda kalınca yarış benim için bitti.
-Aksilik aksilik bu oyunda pitide ayrı deneyim etmek gerekli. Tabi ki ulaşılabilir yerlere kısayol tuşları atamak da gerekli.
_______________________________________________________________________________________________________
-Faruk, i lk 2 yarıştaki başarını burada tekrarlayamadın. Baya kötü bir yarış oldu senin için neler söylemek istersin ?
-Açıkçası hiç bilmediğim bir pistti. Yine de fazla iddalı olmasam da Hungaroring de biraz daha iyi olabilirim. Bu pisti F1 2014'den biliyorum. Baya güzel pistti.
-Çoğu pilotun söylediği bir şey var bilinmeyen pist yoktur, çalışılmayan pist vardır.
Re: 3. Yarış Slovakia Ring 11.08.2016
ben bu yarıştada yokum malesef vardiam uymuyor. ilk 3 yarışı kaçıracağımı biliyordum. bir sonraki yarışa katılabilicem inşallah. sizlere bol şans.
- antking
- Mesajlar: 1245
- Kayıt: 11 Mar 2016, 23:59
- Ad: Efe Can
- Has thanked: 259 time
- Been thanked: 354 time
Re: 3. Yarış Slovakia Ring 11.08.2016
Haydi ozkan haydi ozkan haydii. Cok teknik bol virajli bir pist bakalim lastiklerimizi yaris boyu muhafaza edebilicez mi
GT-I9295 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
GT-I9295 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Re: 3. Yarış Slovakia Ring 11.08.2016
Herkese merhaba.
Amelyatim nedenli onumuzdeki 4 hafta yarislardan uzak kalicam maalesef. Eylul 5 itibari ile yarislara katilabilicem umarim. Herkese keyifli yarislar.
Amelyatim nedenli onumuzdeki 4 hafta yarislardan uzak kalicam maalesef. Eylul 5 itibari ile yarislara katilabilicem umarim. Herkese keyifli yarislar.
- Boundless
- Forum Yöneticisi
- Mesajlar: 1574
- Kayıt: 16 Mar 2016, 17:56
- Ad: Engin
- Konum: istanbul
- Has thanked: 631 time
- Been thanked: 685 time
- Yaş: 44
- İletişim:
Re: 3. Yarış Slovakia Ring 11.08.2016
geçmiş olsun tekrar dan burak
Nedim bak bizimkide 3 aylık oldu zorla morla katılıyorum en azından kafa dağıtıyo insan 2 haftada bir zaman ayırman güzel
Nedim bak bizimkide 3 aylık oldu zorla morla katılıyorum en azından kafa dağıtıyo insan 2 haftada bir zaman ayırman güzel
- Aranel Ciryatan
- Forum Yöneticisi
- Mesajlar: 3336
- Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
- Ad: Mehmet
- Has thanked: 215 time
- Been thanked: 897 time
- Yaş: 39
- İletişim:
-
Loading…
- Boundless
- Forum Yöneticisi
- Mesajlar: 1574
- Kayıt: 16 Mar 2016, 17:56
- Ad: Engin
- Konum: istanbul
- Has thanked: 631 time
- Been thanked: 685 time
- Yaş: 44
- İletişim:
Re: 3. Yarış Slovakia Ring 11.08.2016
Tebrikler arkadaşlar güzel yarıştı. Resmi olmayan ilk sonuçlar aşağıdaki gibidir.