SimRacesTR Akademi Sezon 3 (Newbie CUP)3. Yarış Brands Hatch 28 Mart 2017

Moderatör: Moderatörler

Cevapla
Kullanıcı avatarı
car_lover
Süper Moderatör
Mesajlar: 578
Kayıt: 21 Mar 2016, 11:06
Ad: Semih Emre
Has thanked: 154 time
Been thanked: 278 time

3. Yarış Brands Hatch 28 Mart 2017

Mesaj gönderen car_lover »

Assetto Corsa ekibi gelecek güncellemede orijinal mx-5 in duyurusunu yaparken Akademi pilotları bu araçlarla son yarışlarına çıkıyorlar.
Geçen sezona göre oldukça kalabalık ve çekişmeli geçen Akademi 3.sezonda 3. yarış Brands Hatch pistinde koşulacak.

Resim

Yükselti farkları ve tümsekli yapısıyla roller coaster havasında olan bu pistte zevkli bir mücadele pilotları bekliyor olacak.
Geçen sezon bu yarışı en yakın rakibine 38sn fark atan Cem Ünalan kazanmıştı.Yarışta en hızlı turu yine 1:41.717 lik derecesi ile Cem atmıştı.
Kullanıcı avatarı
KobraAbiniz
Mesajlar: 133
Kayıt: 05 Şub 2017, 23:14
Ad: Erdem Aras
Konum: Ankara
Has thanked: 178 time
Been thanked: 116 time
Yaş: 34

Re: 3. Yarış Brands Hatch 28 Mart 2017

Mesaj gönderen KobraAbiniz »

Bizim araclar icin hardtop opsiyon olarak sunulmaya baslamis. Yetkilileri goreve cagiriyorum:)

MX-5 Cup Hardtop
Resim
Kullanıcı avatarı
Aranel Ciryatan
Forum Yöneticisi
Mesajlar: 3331
Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
Ad: Mehmet
Has thanked: 215 time
Been thanked: 897 time
Yaş: 39
İletişim:
Aranel Ciryatan’s avatar
Loading…

Re: 3. Yarış Brands Hatch 28 Mart 2017

Mesaj gönderen Aranel Ciryatan »

KobraAbiniz yazdı:Bizim araclar icin hardtop opsiyon olarak sunulmaya baslamis. Yetkilileri goreve cagiriyorum:)

MX-5 Cup Hardtop


Havalar ısındı. üzerini kapatmaya gerek yok :p
The World is Mine!
Kullanıcı avatarı
Aranel Ciryatan
Forum Yöneticisi
Mesajlar: 3331
Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
Ad: Mehmet
Has thanked: 215 time
Been thanked: 897 time
Yaş: 39
İletişim:
Aranel Ciryatan’s avatar
Loading…

Re: 3. Yarış Brands Hatch 28 Mart 2017

Mesaj gönderen Aranel Ciryatan »

The World is Mine!
Kullanıcı avatarı
RevHead
Mesajlar: 55
Kayıt: 19 Ara 2016, 22:22
Ad: Onur Şanal
Has thanked: 79 time
Been thanked: 28 time
Yaş: 31

Re: 3. Yarış Brands Hatch 28 Mart 2017

Mesaj gönderen RevHead »

ders yoğunluğu nedeniyle bu yarışa çok hazırlanamamıştım yarış start aldıktan sonra önceki 2 yarışta olduğu gibi yine ilk virajlarda ön grupta yaşanan kargaşadan faydalanıp ön sıralara yükselebildim. 17 18 tur boyunca Erdem Aras Sezgin ve Barış Karacaören ile bol ataklı ve savunmalı bir yarış geçirdik gerçekten çok eğlendim bir o kadar da stresten oturduğum yerde terledim. Kendilerine bu güzel mücadele için teşekkür ederim (hatam olmuşsa affola). Hatta yanlış görmediysem bu sayı ara ara 4 pilota kadar çıktı. Savunma yapmak tek çaremdi çünkü yeterince hızlı değildim. Simülasyon hayatımın en zevkli yarışıydı ta ki 18. turda 3 atak birden yedikten sonra zararı en aza indirmeye çalışmak için geç frenaj yapana kadar.

Mert hocam sizin arkamızdan o kadar hızla geldiğinizi farkettiğimde savunma yapmayıp siz önümdeki gruba atak yaparken zaman kayıplarından faydalanmayı düşünüyordum fakat siz yetişene kadar atak yapma fırsatı bulunca bu planımı silmiş oldum. 18 turluk mental savaşın verdiği yorgunlukla mı diyim frenajımı iç çizgide olmama rağmen geç yaptım ve temas yaşadık. 1 2 saniye yol vermek için yavaşladım ama arkama baktığımda aracı pite çektiğini görünce devam ettim.

kazadan sonra masayı yumruklama evresi geçtikten sonra ts den özürümü diledim duymadınız galiba. yarış sonunda da size kimin çarptığını chatten ararken de diledim. bir kez de burdan özür diliyorum. tamamen benim hatam kusura bakmayın.
Kullanıcı avatarı
mert_sch
Mesajlar: 70
Kayıt: 24 Oca 2017, 22:28
Ad: Mert
Konum: Adana
Has thanked: 20 time
Been thanked: 8 time

Re: 3. Yarış Brands Hatch 28 Mart 2017

Mesaj gönderen mert_sch »

RevHead yazdı:ders yoğunluğu nedeniyle bu yarışa çok hazırlanamamıştım yarış start aldıktan sonra önceki 2 yarışta olduğu gibi yine ilk virajlarda ön grupta yaşanan kargaşadan faydalanıp ön sıralara yükselebildim. 17 18 tur boyunca Erdem Aras Sezgin ve Barış Karacaören ile bol ataklı ve savunmalı bir yarış geçirdik gerçekten çok eğlendim bir o kadar da stresten oturduğum yerde terledim. Kendilerine bu güzel mücadele için teşekkür ederim (hatam olmuşsa affola). Hatta yanlış görmediysem bu sayı ara ara 4 pilota kadar çıktı. Savunma yapmak tek çaremdi çünkü yeterince hızlı değildim. Simülasyon hayatımın en zevkli yarışıydı ta ki 18. turda 3 atak birden yedikten sonra zararı en aza indirmeye çalışmak için geç frenaj yapana kadar.

Mert hocam sizin arkamızdan o kadar hızla geldiğinizi farkettiğimde savunma yapmayıp siz önümdeki gruba atak yaparken zaman kayıplarından faydalanmayı düşünüyordum fakat siz yetişene kadar atak yapma fırsatı bulunca bu planımı silmiş oldum. 18 turluk mental savaşın verdiği yorgunlukla mı diyim frenajımı iç çizgide olmama rağmen geç yaptım ve temas yaşadık. 1 2 saniye yol vermek için yavaşladım ama arkama baktığımda aracı pite çektiğini görünce devam ettim.

kazadan sonra masayı yumruklama evresi geçtikten sonra ts den özürümü diledim duymadınız galiba. yarış sonunda da size kimin çarptığını chatten ararken de diledim. bir kez de burdan özür diliyorum. tamamen benim hatam kusura bakmayın.


Yok olabilir..TS'de değildim konsantrastyonum dağılmasın diye girmiyorum..ayrıca yer verdiğinizi gördüm ama yandan aldığım hasarda süspansiyon da kırıldı devam etmem mümkün değildi pite girmek zorundaydım ondan önce zaten araçta motor ön arka hasarlıydı yinede zevkliydi..Startta kim çarptı bana tam hatırlamıyorum replayi izledikten sonra gereken şikayetlerde bulunacağım Furkanı tebrik ediyorum iyi akşamlar


Bunu üzerine birde süspansiyonlar kırılmıştı ön sol ve arka sanırım
Resim
Kullanıcı avatarı
Frtsan
Eğitmen Pilot
Mesajlar: 299
Kayıt: 09 Oca 2017, 10:54
Ad: Fırat
Has thanked: 231 time
Been thanked: 282 time
Yaş: 36

Re: 3. Yarış Brands Hatch 28 Mart 2017

Mesaj gönderen Frtsan »

Mazda araçlarıyla son yarışı geride bıraktık.

İlk yarışta sıralamaya katılamamış, ikinci yarışta da startta önümdeki kazadan kaçmaya çalışırken son sıralara düşmüştüm. Bu yarışta gridde beklerken nasıl olduğunu anlamadığım şekilde aracı birinci vitese almışım. Vites boşta sanıyorken gaza basınca false start yapmış oldum. Dikkatimi dağıtmasına izin vermeden iki tur iyi bir pozisyona geldim. Bu iki tur benim için önemli çünkü ilk temiz start turlarımı atmış oldum. Pitten geçme cezamı çektikten sonra yarış benim için bir istikrar yarışına döndü. Arkamdaki Semih ile benzer bir tempomuz vardı. Onun sayesinde üzerimdeki ölü toprağını attım. Ve istikrarlı turlarla farkı korudum. Öndekilerle fark büyük olduğu için hatalarını beklemekten başka çarem yoktu. Yarışın sonlarına doğru Yahya ile çok keyifli bir pozisyon mücadelesine giriştim. Geçen yarışta yaptığım acemice hataları yapmamak için ekstra temkinli sürdüm. Yahya' yı da tebrik ederim. ilk yarışında çok temiz ve güzel sürdü. Hatta son turda Engini de geçerek bir sıra daha kazandı.

Yarışın bir bölümüde spin atan bir arkadaş çok küçük de olsa bana dokundu. Herhangi bir hasar ya da spin olmadığı için çok şanslıyım.

False start hatam olmasa ilk 5 mücadelesi verebileceğime inanıyorum. Yine de start sonrası ilk turlar ve istikrarlı yarış deneyimi açısından önemli kazanımlar elde ettiğimi düşünüyorum.

Sonraki Yarışlarda görüşmek üzere.
Kullanıcı avatarı
blade036
Mesajlar: 143
Kayıt: 08 Oca 2017, 01:48
Ad: Barış Ç.
Konum: Ankara
Has thanked: 89 time
Been thanked: 90 time
İletişim:

Re: 3. Yarış Brands Hatch 28 Mart 2017

Mesaj gönderen blade036 »

Onur Şanal ve Erdem Aras Sezgin ile yarışın ilk yarısında çok keyifli ve adrenalin dolu bir çekişmemiz oldu. Genel itibariyle temiz geçişler yaşadık, bir bölmüde önümde kim vardı hatırlayamıyorum erken fren yapması ile arkadan ufak bir dokunuş yaptım neyseki pist dışına çıkmadı aksine biraz hızladırdım gibi geldi :)

Sonralarda bu çekişmeden faydalanan Engin'de katıldı aramıza, arka düzlükte çok yakın 3 pilot seyrederken kaza yapmamak adına viraja temkinli girdim ve geçmelerine izin verdim fakat engin fren yapamayınca bana çarparak spin attı. Newbie ligi olduğu için bu tarz çarpmalar tabiki oluyor. Sıralama turlarında gayet başarılı turlar atan Engin için daha sakin olmasını öneririm, bu sayede kazadan uzak bir şekilde sıra kazanabilir.

Sonrasında aramıza Mert katıldı, işler ondan sonra tamamen değişti. Önümdeki pilot (sanırım Onur) 1.viraja yavaş girince geçme fırsatı yakaladım ve atak yaptım son anda sağımdan Mert'in geldiğini gördüm fark etmesem orada 3'lü büyük bir kaza yaşayabilirdik. Bu kadar agresif ve kamikaze gibi geçişler yapmaya gerçekten gerek var mıydı bilmiyorum. Öndeki nasılsa fren yapar ben geçerim şeklinde ataklar bence etik değil ve uyarı alması gereken hareketler olmalı. Heleki öndeki araç bir başkasını dar bir virajda geçerken. Sonraki virajda ise Onur frenajını ayarlayamayıp mert'le temas yaşadı ve bu temas yüzünden yakın seyrettiğim her iki aracada vurmak durumunda kaldım ve aracımın ön tamponu hasar aldı. Sonrasında zaten güzel çekişmemiz bitmiş oldu, bireysele döndük..

Sonraki turlarda Engin'in yaklaşık 0.5-0.6 sn gerisinde seyrederken sağa 130-135 ile dönülen virajda kontrolü kaybetmesi sonucu çok sert bir şekilde Engin'e çarpmış oldum. Olay çok hızlı gelişti Engin'in pist dışına çıktığını gördüm ama aracı tekrar piste doğru hamle yapınca kaçma şansımda kalmadıki frenleme şansımda yoktu. Solca kırsam direk duvara girebilirdim, sağa kırsam zaten araç dönmeyecekti.. Kendisiyle zaten yarış sonu teamspeakte görüşüp helalleştik. Yarış yayınında sarı bayrağa neden uymuyor pilotlar denilmiş bu çarpma için, çok ani gelişen bir durum sarı bayrak sallandığında zaten aramızda 0.2sn felan vardı. Ayrıca temiz sürmek adına en az risk taşıyacak ataklar yaptığımı da göz önüne alırsanız sarı gördümü gaza basar bizim milletimiz denmesi de burada hoş olmamış bence :/

Bu kadar agresif sürüş ve atak yapanlar bence uyarı almalı, hem kendine hem de başkasına zararı oluyor. Ayrıca atak yapılamayacak ve riskli bölgelerde öndeki frenlesin ben geçeyim şeklinde düşünüldüğünü de seziyorum. Araç kaza dinamikleri bu kadar berbat olmasaydı bu kadar cömert davranmazdım geçişlerde...

Kaza dinamikleri demişken startta Mert ile aramızda bir temas yaşanmış, bunu yarış sonrasında replay izlerken gördüm, yarışta temas yaşadığıma dair bir tepki almadım ki aracımın çizgisi de zaten bozulmadı. Bu temas ilk viraj sağa dönüşte yaşandı. Aslında Mert'in aracının bu denli spin atması oyunun kaza dinamiklerinin ne kadar berbat olduğunun göstergesi ama yine de bu tarz kalabalık startlarda daha temkinli olmakta fayda var. Sağda büyük bir alan varken soldaki yarım araç önde seyreden pilotu görmeyip geniş dönmeye çalıştığı için aslında küçük ama etkisi büyük bir temas gerçekleşmiş. Hakemler zaten inceleyecektir.


Puan alan ve temiz yarışan tüm pilotları tebrik ederim. Sıradaki pistte görüşmek üzere.
Cevapla

“SimRacesTR Akademi Sezon 3 (Newbie CUP)” sayfasına dön