SimRacesTR Akademi Sezon 3 (Newbie CUP) ⇒ 4. Yarış Nurburgring GP 4 Nisan 2017
Moderatör: Moderatörler
- Aranel Ciryatan
- Forum Yöneticisi
- Mesajlar: 3336
- Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
- Ad: Mehmet
- Has thanked: 215 time
- Been thanked: 897 time
- Yaş: 39
- İletişim:
-
Loading…
- KobraAbiniz
- Mesajlar: 133
- Kayıt: 05 Şub 2017, 23:14
- Ad: Erdem Aras
- Konum: Ankara
- Has thanked: 178 time
- Been thanked: 116 time
- Yaş: 34
Re: 4. Yarış Nurburgring GP 4 Nisan 2017
Öncelikle minimum hatayla tutarlı tur atıp puan alan arkadaşları tebrik ederim. Araç gerçekten çok yordu beni. Az çalışmanın bedelini ödedim ancak bu bana yarıştan kopmama rağmen zorlama deneyimi yaşatmış oldu. İkinci turda, turun sonundaki şikanda cesur bir atak yaptım ve kesmek zorunda kaldım. Oyun 15 saniye ceza verdi ancak neredeyse durmama rağmen saniye ilerlemedi. ben de start finiş düzlüğünde durdum ve yaklaşık 1 dakika kadar zaman kaybettim. Sonrasında mümkün olduğunca tutarlı turlar atıp kaza yapmamaya çalıştım. bir şekilde puan alacak pozisyona yükseldim.
Imola'da bu huysuz ihtiyar lotus ile ne yapacağız bilmiyorum. Sorumluları göreve çağırıyorum, bir kaza olsa birimize bir şey olsa Dünya'ya haber oluruz, nasıl açıklayacaksınız?? (organizasyona sarf ettiğiniz emek için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim)
İyi geceler.
Imola'da bu huysuz ihtiyar lotus ile ne yapacağız bilmiyorum. Sorumluları göreve çağırıyorum, bir kaza olsa birimize bir şey olsa Dünya'ya haber oluruz, nasıl açıklayacaksınız?? (organizasyona sarf ettiğiniz emek için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim)
İyi geceler.
- Boundless
- Forum Yöneticisi
- Mesajlar: 1574
- Kayıt: 16 Mar 2016, 17:56
- Ad: Engin
- Konum: istanbul
- Has thanked: 631 time
- Been thanked: 685 time
- Yaş: 44
- İletişim:
Re: 4. Yarış Nurburgring GP 4 Nisan 2017
Arkadaşlar güzel ve çekişmeli bir yarış oldu Furkan arkadaşımızda biraz zorlandı yarış başlarında keyif almıştır heralde ilk defa bu kadar çok 2. olarak gitti tebrik ederiz hepinizi izlemesi bile çok keyifliydi. Farklı araçları koyma sebebimiz aslında bu birazdaha fazla çekişme olması bir sonraki yarış herkese başarılar
- Frtsan
- Eğitmen Pilot
- Mesajlar: 299
- Kayıt: 09 Oca 2017, 10:54
- Ad: Fırat
- Has thanked: 231 time
- Been thanked: 282 time
- Yaş: 36
Re: 4. Yarış Nurburgring GP 4 Nisan 2017
Önceki 3 yarışta da startta yaşadığım talihsizliklerden kurtulmak temiz ve istikrarlı bir yarış çıkarmak öncelikli hedefimdi.
Yarış başında pozisyon mücadelelerinde lastiklere fazla yükleneceğimi öngörerek erken pit stratejisi yapmaya karar verdim. 12. turda pite girdiğimde 4. sıraya kadar çıkmıştım. Ancak arkamdan gelen Barış ın tur zamanları daha iyiydi. Pitler bitince bir kaç pozisyon kaybedeceğim belliydi.
Pit çıkışı kıl payı 8. sıradan yarışa geri döndüm. bir kaç tur arkadaki Yahya dan gelen baskıyı kalp çarpıntılarıyla karşıladım. Bir iki virajda hata yapması sonucu ara açıldı.
Yarışın sonlarına doğru Semih izgi bana yetişti. Geçen yarış aradaki farkı belli bir seviyede koruyup benzer turlar atmıştım. Bu yarışa daha iyi hazırlanan semih i tebrik ederim. Sıralamada da 3. olmuştu. Virajlara geç fren ile girip düzlüğe olabildiğince hız taşıyarak bir süre Semih i arkamda tutabildim ancak sonunda frenajı kaçırdım ve geçildim.
Bundan sonra semih ile farkı açmamaya çalıştım ancak erken pit sebebiyle lastiklerim de yol tutuş kaybı başladı. Son iki tur aracı güvenli bir şekilde Bitişe getirmek için uğraştım. Bitişi geçtiktiğimde benzinim bitmek üzereydi.
Önceki yarışlara göre en büyük fark gerilerde olmadığım için pozisyon kazanmaya değil pozisyon korumaya yönelik sürüş yapmış olmam. Yarış sonucundaki istikrar yüzdeme bakınca iyi idare edebildiğimi gördüm.
Katılan herkesi tebrik ederim.
Imola' da görüşmek üzere
Yarış başında pozisyon mücadelelerinde lastiklere fazla yükleneceğimi öngörerek erken pit stratejisi yapmaya karar verdim. 12. turda pite girdiğimde 4. sıraya kadar çıkmıştım. Ancak arkamdan gelen Barış ın tur zamanları daha iyiydi. Pitler bitince bir kaç pozisyon kaybedeceğim belliydi.
Pit çıkışı kıl payı 8. sıradan yarışa geri döndüm. bir kaç tur arkadaki Yahya dan gelen baskıyı kalp çarpıntılarıyla karşıladım. Bir iki virajda hata yapması sonucu ara açıldı.
Yarışın sonlarına doğru Semih izgi bana yetişti. Geçen yarış aradaki farkı belli bir seviyede koruyup benzer turlar atmıştım. Bu yarışa daha iyi hazırlanan semih i tebrik ederim. Sıralamada da 3. olmuştu. Virajlara geç fren ile girip düzlüğe olabildiğince hız taşıyarak bir süre Semih i arkamda tutabildim ancak sonunda frenajı kaçırdım ve geçildim.
Bundan sonra semih ile farkı açmamaya çalıştım ancak erken pit sebebiyle lastiklerim de yol tutuş kaybı başladı. Son iki tur aracı güvenli bir şekilde Bitişe getirmek için uğraştım. Bitişi geçtiktiğimde benzinim bitmek üzereydi.
Önceki yarışlara göre en büyük fark gerilerde olmadığım için pozisyon kazanmaya değil pozisyon korumaya yönelik sürüş yapmış olmam. Yarış sonucundaki istikrar yüzdeme bakınca iyi idare edebildiğimi gördüm.
Katılan herkesi tebrik ederim.
Imola' da görüşmek üzere
- FurkanOzcan
- Mesajlar: 373
- Kayıt: 11 Ağu 2016, 15:13
- Ad: Furkan Özcan
- Konum: Eskişehir
- Has thanked: 228 time
- Been thanked: 251 time
- Yaş: 29
- İletişim:
Re: 4. Yarış Nurburgring GP 4 Nisan 2017
[align=center]https://www.youtube.com/watch?v=K63aRiJnxq0[/align]
Zayıf startlarımın ve ilk viraj öncesi içte kalmanın dezavantajıyla kaybettiğim liderliğin üstüne 4. virajda yaşadığım arkadan kayma yarışımın ilk turlarını önemli ölçüde baltaladı. Eski yarışlarda yapmaya pek alışık olmadığım hatalarla ilk 2-3 turda tempoyu bulmakta zorlandıysam da toparlanmam uzun sürmedi ve liderin arkasına yerleştim. Necdet'in defansif çizgisi oldukça iyiydi ve aracını pist üstünde çok iyi konumlandırıyordu. Buna rağmen birkaç fırsat yakaladım ve ataklarımı sürdürdüm fakat fazladan vites düşürmek, rakibimin beklediğimden erken frenlemesi gibi hem kişisel hem de bana bağlı olmayan nedenlerle arkada kaldım. Bunda Necdet'in yukarıda bahsettiğim soğukkanlı ve ustaca sergilediği savunması da etkili oldu. Kendisiyle pist üstünde birçok kez karşı karşıya geldik ve bu kadar zorlu ve temiz bir mücadele beklediğim bir şeydi. Kendisinin 3. viraj girişinde yaptığı ufak bir hata sonraki viraj çıkışında elime bir fırsat verdi. İyi bir çıkış yakalayarak liderliği aldım. İlk sırada nefes alacak aralığı bulduktan sonra şikanda yaptığım bir hata Necdet'e atak fırsatı verse de benim de savunma konusunda bildiğim birkaç şey olduğundan dolayı sıramı savundum ve kendisinin sonraki tur attığı spinle farkı 7 saniyeye kadar çıkardım. Yarış başındaki ağır yakıt yükümün getirdiği avantajla rakiplerim pite girdikten sonra onlardan hafif araçla ve hala bana çok iyi olmasa da yeterince tutunma veren lastiklerimle temiz turlar atabildim ve pitten çıktıktan sonra asıl hızımı göstermeye başladım. İlk turlarda lastikler gidene kadar sürekli 2:16'larda kalmaya çalıştım ve en hızlı turumu pol pozisyonumdan 0.3 saniye daha iyi bir dereceyle attım. Bundan sonrası çok istikrarlı olmasa da eğlenceli bir 5-6 turluk deneyimdi ve finiş çizgisini 40 saniyenin üstünde bir farkla geçerek bu araçla ilk yarıştaki hedefimin üstünde bir performans sergilemiş oldum.
İlerleyen yarışlarda Nürburgring setup'ının üstüne koyarak ve sürüşümü geliştirerek iyi sonuçlar almaya çalışacağım. Tebrik edenler ve benle ilgili düşüncelerini paylaşanlara da teşekkür ederim. Imola'da görüşmek üzere.
Zayıf startlarımın ve ilk viraj öncesi içte kalmanın dezavantajıyla kaybettiğim liderliğin üstüne 4. virajda yaşadığım arkadan kayma yarışımın ilk turlarını önemli ölçüde baltaladı. Eski yarışlarda yapmaya pek alışık olmadığım hatalarla ilk 2-3 turda tempoyu bulmakta zorlandıysam da toparlanmam uzun sürmedi ve liderin arkasına yerleştim. Necdet'in defansif çizgisi oldukça iyiydi ve aracını pist üstünde çok iyi konumlandırıyordu. Buna rağmen birkaç fırsat yakaladım ve ataklarımı sürdürdüm fakat fazladan vites düşürmek, rakibimin beklediğimden erken frenlemesi gibi hem kişisel hem de bana bağlı olmayan nedenlerle arkada kaldım. Bunda Necdet'in yukarıda bahsettiğim soğukkanlı ve ustaca sergilediği savunması da etkili oldu. Kendisiyle pist üstünde birçok kez karşı karşıya geldik ve bu kadar zorlu ve temiz bir mücadele beklediğim bir şeydi. Kendisinin 3. viraj girişinde yaptığı ufak bir hata sonraki viraj çıkışında elime bir fırsat verdi. İyi bir çıkış yakalayarak liderliği aldım. İlk sırada nefes alacak aralığı bulduktan sonra şikanda yaptığım bir hata Necdet'e atak fırsatı verse de benim de savunma konusunda bildiğim birkaç şey olduğundan dolayı sıramı savundum ve kendisinin sonraki tur attığı spinle farkı 7 saniyeye kadar çıkardım. Yarış başındaki ağır yakıt yükümün getirdiği avantajla rakiplerim pite girdikten sonra onlardan hafif araçla ve hala bana çok iyi olmasa da yeterince tutunma veren lastiklerimle temiz turlar atabildim ve pitten çıktıktan sonra asıl hızımı göstermeye başladım. İlk turlarda lastikler gidene kadar sürekli 2:16'larda kalmaya çalıştım ve en hızlı turumu pol pozisyonumdan 0.3 saniye daha iyi bir dereceyle attım. Bundan sonrası çok istikrarlı olmasa da eğlenceli bir 5-6 turluk deneyimdi ve finiş çizgisini 40 saniyenin üstünde bir farkla geçerek bu araçla ilk yarıştaki hedefimin üstünde bir performans sergilemiş oldum.
İlerleyen yarışlarda Nürburgring setup'ının üstüne koyarak ve sürüşümü geliştirerek iyi sonuçlar almaya çalışacağım. Tebrik edenler ve benle ilgili düşüncelerini paylaşanlara da teşekkür ederim. Imola'da görüşmek üzere.
- COJ
- Mesajlar: 155
- Kayıt: 10 Şub 2017, 10:13
- Ad: Semih İzgi
- Has thanked: 99 time
- Been thanked: 154 time
Re: 4. Yarış Nurburgring GP 4 Nisan 2017
Frtsan yazdı:Önceki 3 yarışta da startta yaşadığım talihsizliklerden kurtulmak temiz ve istikrarlı bir yarış çıkarmak öncelikli hedefimdi.
Yarış başında pozisyon mücadelelerinde lastiklere fazla yükleneceğimi öngörerek erken pit stratejisi yapmaya karar verdim. 12. turda pite girdiğimde 4. sıraya kadar çıkmıştım. Ancak arkamdan gelen Barış ın tur zamanları daha iyiydi. Pitler bitince bir kaç pozisyon kaybedeceğim belliydi.
Pit çıkışı kıl payı 8. sıradan yarışa geri döndüm. bir kaç tur arkadaki Yahya dan gelen baskıyı kalp çarpıntılarıyla karşıladım. Bir iki virajda hata yapması sonucu ara açıldı.
Yarışın sonlarına doğru Semih izgi bana yetişti. Geçen yarış aradaki farkı belli bir seviyede koruyup benzer turlar atmıştım. Bu yarışa daha iyi hazırlanan semih i tebrik ederim. Sıralamada da 3. olmuştu. Virajlara geç fren ile girip düzlüğe olabildiğince hız taşıyarak bir süre Semih i arkamda tutabildim ancak sonunda frenajı kaçırdım ve geçildim.
Bundan sonra semih ile farkı açmamaya çalıştım ancak erken pit sebebiyle lastiklerim de yol tutuş kaybı başladı. Son iki tur aracı güvenli bir şekilde Bitişe getirmek için uğraştım. Bitişi geçtiktiğimde benzinim bitmek üzereydi.
Önceki yarışlara göre en büyük fark gerilerde olmadığım için pozisyon kazanmaya değil pozisyon korumaya yönelik sürüş yapmış olmam. Yarış sonucundaki istikrar yüzdeme bakınca iyi idare edebildiğimi gördüm.
Katılan herkesi tebrik ederim.
Imola' da görüşmek üzere
Fırat hocam yazdıkların için teşekkür ederim. Son derece centilmen ve bilinçli bir pilot olduğunuzu düşünüyorum.. Keşke herzaman böyle temiz pilotlara ve mücadelelere denk gelebilsek. Bazı arkadaşlarımız temaslardan asla çekinmemekte hatta temasdan zevk duymaktalar.
Imola da bol şanslar.