SimRacesTR Akademi Sezon 3 (Newbie CUP)4. Yarış Nurburgring GP 4 Nisan 2017

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı
car_lover
Süper Moderatör
Mesajlar: 578
Kayıt: 21 Mar 2016, 11:06
Ad: Semih Emre
Has thanked: 154 time
Been thanked: 278 time

4. Yarış Nurburgring GP 4 Nisan 2017

Mesaj gönderen car_lover »

Resim

Mazda nın üstüne birkaç beygir koyan Lotus V6 araçlarımız ile ilk pistimize çıkıyoruz. Bu pist ayrıca sezonun ilk F1 pisti.
Geçen sene burayı kazanan Cem Ünalan ın en hızlı turu 2:16.931 idi.Ve bu turu yarışta atarak büyük başarı sergiledi.

Bu sene ise Furkan şimdiden bu dereceye çok yaklaşmış gözüküyor.Sadece 0.1 sn ile geride.Hemen ardından Semih Özen ve Özgür Özgenlik geliyor.
Yeni araç yeni heyecan tüm pilotlara başarılar dilerim.
Kullanıcı avatarı
FurkanOzcan
Mesajlar: 373
Kayıt: 11 Ağu 2016, 15:13
Ad: Furkan Özcan
Konum: Eskişehir
Has thanked: 228 time
Been thanked: 251 time
Yaş: 29
İletişim:

Re: 4. Yarış Nurburgring GP 4 Nisan 2017

Mesaj gönderen FurkanOzcan »

Araba bir güncellemeden sonra değişmiş olmalı. Pist üstünde kimse duramıyor ve ben teorik sürelere baktığımda Cem Ünalan'dan sadece 0.1 saniye öndeyim (1:16.3 ben ve 1:16.4 Cem). Yeni lastik modelinin ne kadar hızlı olduğunu biliyoruz. Cem'in Vallelunga'da bizle beraber tur attığını saymazsak Silverstone ve Brands Hatch'te onun turundan sırasıyla 1.6 ve 2 saniye önündeyim. Bu da V10 lastiklerin hızını gösteriyor. Buna rağmen birden bu farkın erimiş olması ve piste çıkan tüm pilotların aracın dengesinden şikayetçi olması aracın değiştiğini ispatlıyor. Eğer böyle bir şey mümkünse ben aracın değiştirilmesini rica ediyorum, çünkü inanılmaz derecede kötü durumda araç. Geçen sezon yarışan pilotlarımız da tekrardan piste çıkıp o tur zamanlarını yakalayamadıklarını teyit ederlerse sevinirim. KTM X-Bow, Alfa Romeo 4C gibi çok iyi araçlar var alternatif olarak.

Tabii bunla da yarışırsak benim için sorun değil ama kimsenin keyif alacağını ve yeteneğini test edeceğini zannetmiyorum. Tüm bildiklerinizi unutturup viraj girişinde oversteer çıkışta understeer yaşayan, semislick lastikerle 60 km/h hızda dört tekerle beraber kayan, keyfine göre diferansiyel kilidi tamamen açılmış gibi patinaja kalıp arkayı savuran ya da canı isterse önden çekişli bir araç gibi viraj çıkışında kendini dışarı atan bir aracın bir pilotta test edeceği tek şey sabır :D 3 yarış çekilmez bunla benden söylemesi.
Kullanıcı avatarı
KobraAbiniz
Mesajlar: 133
Kayıt: 05 Şub 2017, 23:14
Ad: Erdem Aras
Konum: Ankara
Has thanked: 178 time
Been thanked: 116 time
Yaş: 34

Re: 4. Yarış Nurburgring GP 4 Nisan 2017

Mesaj gönderen KobraAbiniz »

Şampiyon haklı. Yarışlarda hayatımızı ortaya koyuyoruz. Yöneticileri göreve çağırıyorum bir pilotun kılına zarar gelirse nasıl hesap verilecek? :mrgreen:
Resim
Kullanıcı avatarı
mert_sch
Mesajlar: 70
Kayıt: 24 Oca 2017, 22:28
Ad: Mert
Konum: Adana
Has thanked: 20 time
Been thanked: 8 time

Re: 4. Yarış Nurburgring GP 4 Nisan 2017

Mesaj gönderen mert_sch »

FurkanOzcan yazdı:Araba bir güncellemeden sonra değişmiş olmalı. Pist üstünde kimse duramıyor ve ben teorik sürelere baktığımda Cem Ünalan'dan sadece 0.1 saniye öndeyim (1:16.3 ben ve 1:16.4 Cem). Yeni lastik modelinin ne kadar hızlı olduğunu biliyoruz. Cem'in Vallelunga'da bizle beraber tur attığını saymazsak Silverstone ve Brands Hatch'te onun turundan sırasıyla 1.6 ve 2 saniye önündeyim. Bu da V10 lastiklerin hızını gösteriyor. Buna rağmen birden bu farkın erimiş olması ve piste çıkan tüm pilotların aracın dengesinden şikayetçi olması aracın değiştiğini ispatlıyor. Eğer böyle bir şey mümkünse ben aracın değiştirilmesini rica ediyorum, çünkü inanılmaz derecede kötü durumda araç. Geçen sezon yarışan pilotlarımız da tekrardan piste çıkıp o tur zamanlarını yakalayamadıklarını teyit ederlerse sevinirim. KTM X-Bow, Alfa Romeo 4C gibi çok iyi araçlar var alternatif olarak.

Tabii bunla da yarışırsak benim için sorun değil ama kimsenin keyif alacağını ve yeteneğini test edeceğini zannetmiyorum. Tüm bildiklerinizi unutturup viraj girişinde oversteer çıkışta understeer yaşayan, semislick lastikerle 60 km/h hızda dört tekerle beraber kayan, keyfine göre diferansiyel kilidi tamamen açılmış gibi patinaja kalıp arkayı savuran ya da canı isterse önden çekişli bir araç gibi viraj çıkışında kendini dışarı atan bir aracın bir pilotta test edeceği tek şey sabır :D 3 yarış çekilmez bunla benden söylemesi.


Aynen araç değişirse çok daha güzel olacak Nurburgring ve diğer pistler
Kullanıcı avatarı
ozgurx
Mesajlar: 54
Kayıt: 15 Oca 2017, 00:01
Ad: ozgur
Konum: Çanakkale
Has thanked: 9 time
Been thanked: 30 time
Yaş: 44

Re: 4. Yarış Nurburgring GP 4 Nisan 2017

Mesaj gönderen ozgurx »

mert_sch yazdı:
FurkanOzcan yazdı:Araba bir güncellemeden sonra değişmiş olmalı. Pist üstünde kimse duramıyor ve ben teorik sürelere baktığımda Cem Ünalan'dan sadece 0.1 saniye öndeyim (1:16.3 ben ve 1:16.4 Cem). Yeni lastik modelinin ne kadar hızlı olduğunu biliyoruz. Cem'in Vallelunga'da bizle beraber tur attığını saymazsak Silverstone ve Brands Hatch'te onun turundan sırasıyla 1.6 ve 2 saniye önündeyim. Bu da V10 lastiklerin hızını gösteriyor. Buna rağmen birden bu farkın erimiş olması ve piste çıkan tüm pilotların aracın dengesinden şikayetçi olması aracın değiştiğini ispatlıyor. Eğer böyle bir şey mümkünse ben aracın değiştirilmesini rica ediyorum, çünkü inanılmaz derecede kötü durumda araç. Geçen sezon yarışan pilotlarımız da tekrardan piste çıkıp o tur zamanlarını yakalayamadıklarını teyit ederlerse sevinirim. KTM X-Bow, Alfa Romeo 4C gibi çok iyi araçlar var alternatif olarak.

Tabii bunla da yarışırsak benim için sorun değil ama kimsenin keyif alacağını ve yeteneğini test edeceğini zannetmiyorum. Tüm bildiklerinizi unutturup viraj girişinde oversteer çıkışta understeer yaşayan, semislick lastikerle 60 km/h hızda dört tekerle beraber kayan, keyfine göre diferansiyel kilidi tamamen açılmış gibi patinaja kalıp arkayı savuran ya da canı isterse önden çekişli bir araç gibi viraj çıkışında kendini dışarı atan bir aracın bir pilotta test edeceği tek şey sabır :D 3 yarış çekilmez bunla benden söylemesi.


Aynen araç değişirse çok daha güzel olacak Nurburgring ve diğer pistler


Katılıyorum
Resim
Kullanıcı avatarı
blade036
Mesajlar: 143
Kayıt: 08 Oca 2017, 01:48
Ad: Barış Ç.
Konum: Ankara
Has thanked: 89 time
Been thanked: 90 time
İletişim:

Re: 4. Yarış Nurburgring GP 4 Nisan 2017

Mesaj gönderen blade036 »

Newbie ligi, hem araçlara hem yarış ortamına hemde simracerstr'ye alışmak için yapılıyor. Geçen sezonda antremanlara katılmış biri olarak, mazda'dan sonra Lotus'a alışmak gerçekten zor geliyor haklısınız. Ben de henüz kendi derecemi yakalamış değilim. Ama alışınca çok daha iyi bir araç olduğunu anlayacaksınız. Geçen sezondan bir farkı yok yani..
Kullanıcı avatarı
car_lover
Süper Moderatör
Mesajlar: 578
Kayıt: 21 Mar 2016, 11:06
Ad: Semih Emre
Has thanked: 154 time
Been thanked: 278 time

Re: 4. Yarış Nurburgring GP 4 Nisan 2017

Mesaj gönderen car_lover »

Aracı denedim az önce. Lastikler semislick olduğundan yol tutuşu az. Özellikle hızlanma anında çok fazla önden kayıyor. Bu da süspansiyonun yumuşaklığından kaynaklanıyor. Gazı bırakınca da öne yığılıyor çünkü.
Aracın ön arka ağırlık transferini öğrenmek açısından güzel bence. Her ne kadar insanın sabrını ve sinirlerini test etse de :)
Birkaç tur ve ayardan sonra alışılıyor arkadaşlar. Sezon ortasında değiştirilecek kadar kötü bir durum yok.
Kullanıcı avatarı
EmreDFace
Mesajlar: 327
Kayıt: 20 Mar 2016, 11:25
Ad: Emre
Konum: Kocaeli
Has thanked: 18 time
Been thanked: 110 time
Yaş: 40

Re: 4. Yarış Nurburgring GP 4 Nisan 2017

Mesaj gönderen EmreDFace »

car_lover yazdı:Aracı denedim az önce. Lastikler semislick olduğundan yol tutuşu az. Özellikle hızlanma anında çok fazla önden kayıyor. Bu da süspansiyonun yumuşaklığından kaynaklanıyor. Gazı bırakınca da öne yığılıyor çünkü.
Aracın ön arka ağırlık transferini öğrenmek açısından güzel bence. Her ne kadar insanın sabrını ve sinirlerini test etse de :)
Birkaç tur ve ayardan sonra alışılıyor arkadaşlar. Sezon ortasında değiştirilecek kadar kötü bir durum yok.


Araç degisimi filanmı düsünüyordunuz ?
Kullanıcı avatarı
antking
Mesajlar: 1245
Kayıt: 11 Mar 2016, 23:59
Ad: Efe Can
Has thanked: 259 time
Been thanked: 354 time

Re: 4. Yarış Nurburgring GP 4 Nisan 2017

Mesaj gönderen antking »

EmreDFace yazdı:
car_lover yazdı:Aracı denedim az önce. Lastikler semislick olduğundan yol tutuşu az. Özellikle hızlanma anında çok fazla önden kayıyor. Bu da süspansiyonun yumuşaklığından kaynaklanıyor. Gazı bırakınca da öne yığılıyor çünkü.
Aracın ön arka ağırlık transferini öğrenmek açısından güzel bence. Her ne kadar insanın sabrını ve sinirlerini test etse de :)
Birkaç tur ve ayardan sonra alışılıyor arkadaşlar. Sezon ortasında değiştirilecek kadar kötü bir durum yok.


Araç degisimi filanmı düsünüyordunuz ?


şu an için öyle bir plan yok Emre Bey :ugeek:
Kullanıcı avatarı
EmreDFace
Mesajlar: 327
Kayıt: 20 Mar 2016, 11:25
Ad: Emre
Konum: Kocaeli
Has thanked: 18 time
Been thanked: 110 time
Yaş: 40

Re: 4. Yarış Nurburgring GP 4 Nisan 2017

Mesaj gönderen EmreDFace »

antking yazdı:
EmreDFace yazdı:
car_lover yazdı:Aracı denedim az önce. Lastikler semislick olduğundan yol tutuşu az. Özellikle hızlanma anında çok fazla önden kayıyor. Bu da süspansiyonun yumuşaklığından kaynaklanıyor. Gazı bırakınca da öne yığılıyor çünkü.
Aracın ön arka ağırlık transferini öğrenmek açısından güzel bence. Her ne kadar insanın sabrını ve sinirlerini test etse de :)
Birkaç tur ve ayardan sonra alışılıyor arkadaşlar. Sezon ortasında değiştirilecek kadar kötü bir durum yok.


Araç degisimi filanmı düsünüyordunuz ?


şu an için öyle bir plan yok Emre Bey :ugeek:


Öyle bir plana gerekte yok.Aynen devam.
Cevapla

“SimRacesTR Akademi Sezon 3 (Newbie CUP)” sayfasına dön