SimRacesTR Akademi Sezon 3 (Newbie CUP)7. Yarış Hockenheim 25 Nisan 2017

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı
EmreDFace
Mesajlar: 327
Kayıt: 20 Mar 2016, 11:25
Ad: Emre
Konum: Kocaeli
Has thanked: 18 time
Been thanked: 110 time
Yaş: 40

Re: 7. Yarış Hockenheim 25 Nisan 2017

Mesaj gönderen EmreDFace »

tarkanbeyaz yazdı:Bu yarış cezalarında geçen ceza aldım yaşadığım temas yüzünden. Hatalı taraf olarak cezayı hak ettim ancak sorun yaşattığım arkadaş benden daha çabuk piste döndüğü için yer vermek gerekmedi. ben önde olsa idim kesin yer verirdim. Bir ceza indirimi alıp lisans puanıma da yansıtmayabilirdim. Bu iyi niyetimi gösterme fırsatım olmadı. Bunun için ekstra kenara mı çekeyim ne yapmalıyım? Ben de hatasını anlayıp buna ayak uydurabilecek yapıdayım ki zaten ilk cezamdı ama lisans puanımı da (ki benim için asıl önemli olan bu) ceza süremi de olumsuz etkiledi. Burada bir dengesizlik var bana göre.

Durumu keşfetmem üzerine yazmak istedim. Amacını aşan bir yazı olmamıştır umarım ancak durum tam da anlattığım gibi.


Sıkma canını bu kadar,inanıyorum alacaksın lisansını.
Kullanıcı avatarı
adnaneren1977
Mesajlar: 323
Kayıt: 19 Mar 2016, 18:30
Ad: Adnan Eren
Konum: ANKARA
Has thanked: 68 time
Been thanked: 82 time
Yaş: 46
İletişim:

Re: 7. Yarış Hockenheim 25 Nisan 2017

Mesaj gönderen adnaneren1977 »

[quote="EmreDFace"][quote="tarkanbeyaz"]Bu yarış cezalarında geçen ceza aldım yaşadığım temas yüzünden. Hatalı taraf olarak cezayı hak ettim ancak sorun yaşattığım arkadaş benden daha çabuk piste döndüğü için yer vermek gerekmedi. ben önde olsa idim kesin yer verirdim. Bir ceza indirimi alıp lisans puanıma da yansıtmayabilirdim. Bu iyi niyetimi gösterme fırsatım olmadı. Bunun için ekstra kenara mı çekeyim ne yapmalıyım? Ben de hatasını anlayıp buna ayak uydurabilecek yapıdayım ki zaten ilk cezamdı ama lisans puanımı da (ki benim için asıl önemli olan bu) ceza süremi de olumsuz etkiledi. Burada bir dengesizlik var bana göre.


Sen demekki iyi çarpamamışsın ki çarptığın kişi senden önce devam etmiş bi dahakine iyi çarp arkada kalsın sen de ona yol ver lisansın etkilemesin :D
Aynen ya bide bu moda oldu kaza yap yol ver lisansı etkilemesin bence çok saçma yaptıysan bi hata sonucuna katlanacaksın.kaza yapıp yol vermede anormal bir durum yok.anormal olan kaza yapıp kaza yapmamış gibi gösterilmesi .
Kullanıcı avatarı
EmreDFace
Mesajlar: 327
Kayıt: 20 Mar 2016, 11:25
Ad: Emre
Konum: Kocaeli
Has thanked: 18 time
Been thanked: 110 time
Yaş: 40

Re: 7. Yarış Hockenheim 25 Nisan 2017

Mesaj gönderen EmreDFace »

adnaneren1977 yazdı:
EmreDFace yazdı:
tarkanbeyaz yazdı:Bu yarış cezalarında geçen ceza aldım yaşadığım temas yüzünden. Hatalı taraf olarak cezayı hak ettim ancak sorun yaşattığım arkadaş benden daha çabuk piste döndüğü için yer vermek gerekmedi. ben önde olsa idim kesin yer verirdim. Bir ceza indirimi alıp lisans puanıma da yansıtmayabilirdim. Bu iyi niyetimi gösterme fırsatım olmadı. Bunun için ekstra kenara mı çekeyim ne yapmalıyım? Ben de hatasını anlayıp buna ayak uydurabilecek yapıdayım ki zaten ilk cezamdı ama lisans puanımı da (ki benim için asıl önemli olan bu) ceza süremi de olumsuz etkiledi. Burada bir dengesizlik var bana göre.


Sen demekki iyi çarpamamışsın ki çarptığın kişi senden önce devam etmiş bi dahakine iyi çarp arkada kalsın sen de ona yol ver lisansın etkilemesin :D
Aynen ya bide bu moda oldu kaza yap yol ver lisansı etkilemesin bence çok saçma yaptıysan bi hata sonucuna katlanacaksın.kaza yapıp yol vermede anormal bir durum yok.anormal olan kaza yapıp kaza yapmamış gibi gösterilmesi .



Çarpma dedinmi bana geliceksin,öyle çarpıyorumki asettonun araç fiziklerine aykırı.

Bkz:Newbie Sezon 2 / Silverstone - Emre Doğan - Cem Ünalan.

Adamın ne aracını gördüm ne kazayı.Yarış bitince öğrendimki adamın ön düzen gitmiş.
tarkanbeyaz
Mesajlar: 11
Kayıt: 14 Şub 2017, 20:33
Ad: tarkan
Has thanked: 1 time
Been thanked: 8 time

Re: 7. Yarış Hockenheim 25 Nisan 2017

Mesaj gönderen tarkanbeyaz »

Ben aslında hata yapan arkadaşın hatasının cezasını çekmesi gerektiğine vurgu yapmak istemiştim ama bazı şirine arkadaşlara takılmışız :)
Kullanıcı avatarı
Yahyataskin
Mesajlar: 4
Kayıt: 07 Mar 2017, 14:09
Ad: Yahya TAŞKIN
Has thanked: 6 time
Been thanked: 1 time
Yaş: 38

Re: 7. Yarış Hockenheim 25 Nisan 2017

Mesaj gönderen Yahyataskin »

Öncellikle herkese Merhaba. Simdi bu yarisa kadar bisey yazmamıştım foruma ilk defa yazma gereksinimi duydum. Newbie sezonundaki ceza sistemi ile ilgili goruslerimi bildirmek isterim. Geçtigimiz yaris Barcelona yarışında yarış çizgisinde yavaşladigim için 40 sn ceza aliyorum. Ama bu cezayi yonetim verirken benim neden orada oyle yavasladigimi tenezzül edip sormuyor bile. Herseyin bir sebebi vardır . Bu yarista Onur arkadasimla bi temasim oldu bu temasta ne ben nede o suclu diyebilirim siradan bir yaris temasiydi. Ama buradada benim yer vermeme ragmen 10 sn ceza veriliyor. Acikcasi burada herkes bi emek harcayip geliyor illaki hatalar olacak ama bu kadar katı kurallari dogru bulmuyorum. Sonucta pro sürücüleri hepimiz goruyoruz onlar bile bu temaslarin cogunu yaşıyor ve cogunda yaris temasi denip geciliyor. Benim diyecegim ceza verilirken temas yasiyan pilotlarinda bi görüşlerini almanızda fayda olacaktir.
Kullanıcı avatarı
FurkanOzcan
Mesajlar: 373
Kayıt: 11 Ağu 2016, 15:13
Ad: Furkan Özcan
Konum: Eskişehir
Has thanked: 228 time
Been thanked: 251 time
Yaş: 29
İletişim:

Re: 7. Yarış Hockenheim 25 Nisan 2017

Mesaj gönderen FurkanOzcan »

Ben de bu konuda fikrimi belirtmek isterim. Tarkan Beyaz'ın aslında demeye çalıştığı şey şu: 1- Yaptığım hareket ceza gerektiriyordu ve bunun farkındayım. 2- İyi niyetimi göstermek ve bu sayede lisansa zarar vermemek istiyorum (Aynı Mert'le olan temasımızda onun yer verdikten sonra lisansına işlenmemesi gibi). 3- Bu iyi niyetimi nasıl gösterebilir ve kendimi bu konuda nasıl geliştirebilirim?

Sistemde boşluk olduğunu düşündüğü bir durumda öz eleştirel bir şekilde böylesine yapıcı bir tutumla gelen bir insana "bence çok saçma bir hata yaptıysan sonucuna katlanacaksın"dan daha yumuşak bir üslupla yaklaşılması taraftarıyım. Bu konuda diğer bir örnek Fırat Şan ki ben zaten kendi kendini hakemlere şikayet edecek kadar centilmen bir adamla ilgili ne söylesem boş :)

Öte yandan bu konuya da bir denge gelmesinden yanayım ben de. "Mutlaka hatalar olacaktır bu kadar katı kurallar doğru değil."le başlayan süreçlerin sonucunda ne tür olaylar olduğunu yarıştığım eski liglerden hatırladığım için Newbie gibi bir akademi liginde pilotların öncelikli olarak "ne olursa olsun temas yaşamamaya özen göstermesi" ilkesine katılıyorum. Temas yaşayan pro sürücülere gelirsek aklıma ilk örnek olarak Kvyat geliyor ki hatırlarsınız kendisi alt takıma postalandı. Diğer pro sürücüler ise GT3 liglerinde ya da F"bilmem kaç" serilerinde süründüler. Bir temas yaşanırsa bunun cezası niyetten bağımsız olarak çekilmeli ve cezasız kurtulmak beklenmemeli; fakat iyi niyet gösterilmesi durumunda cezalar yumuşatılmalı ve uzun vadeli olmamalı (lisansa etki etme durumu). Tarkan Beyaz'a katıldığım fakat Yahya Taşkın'la farklı düşündüğüm nokta da tam olarak bu.

Örnek üzerinden gidersek; Yahya Taşkın'ın yarış çizgisinde yavaşlama sebebi muhtemelen son şikanda ceza alması ve çizgiyi geçmeden önce yavaşlaması gerektiğiydi. Fakat bunun sonucunda, niyet kesinlikle başkasına zarar vermek olmamasına rağmen, istenmeyen bir kaza yaşandı ve bunun sorumlusu da kendisiydi ne yazık ki. Her şeyin bir nedeninin olması da cezasız kalmayacağı anlamına gelmiyor benim gözümde. Kurallar açık bir şekilde belirtilmiş ve son yarışta alınan ceza da bu iyi niyet dolayısıyla 10 saniye indirilmiş ve üstüne lisansa etki etmemiş. Tarkan Beyaz'ın da böyle bir durumda bu iyi niyetini göstermek için ne yapması gerektiğini sorması bana oldukça olumlu gelirken Yahya Taşkın'ın bu 10 saniyenin de verilmemesini istemesi bence idealden uzaklaşmak anlamına geliyor.

Kendi örneklerim üzerinden gidecek olursam aklıma ilk gelen şey Mert'le yaşadığım temas. Yarıştan sonra forumda kendisinin yer verdiğini; bu yüzden lisansına zarar gelmemesini istediğimi belirtmiştim. Brands Hatch'te Engin'le ilk turda yaşadığım bir temas var. İçerde ve öndeydim, mümkün olduğunca iç çizgideydim ve kendisi tahmin ettiğinden fazla içeri girince temas yaşamıştık ve çimlere çıkmıştı. Teması replay'de izledikten sonra hakemlere söylediğim şey bunun bir yarış teması olduğu fakat viraj hakkı bende olduğundan ve iç çizgide kalmaya devam ettiğimden dolayı rakibin çime çıkmasının bana ceza olarak geri dönmemesi gerektiği, aynı şekilde ben de etkilenmediğimden dolayı Engin'in de temastan dolayı bir yaptırıma maruz kalmamasını istediğim olmuştu. Silverstone'da tur bindirmeler esnasında tur bindireceğim pilotların ben içte değilmişçesine doğrudan üstüme kırması ve bırakın tur bindirmeyi normal pozisyon mücadelesinde bile kabul edilemeyecek davranışlar sergilemesinde bile sakin kalıp temastan kaçınmıştım. Halbuki open-wheel araçları sürmediğimiz için sadece yan kapıya alacağım birkaç çizik haricinde bir zarar görmeden o pilotları önceliğimin bulunduğu virajlarda dışarı yolcu etmesini de biliyordum fakat sırf bu ceza sisteminden dolayı bunu yapmak zorunda kalmadım. Eğer böyle bir ceza sistemi olmasaydı ben de orman kanunlarına göre hareket edecek ve kaosu daha da artırmaktan başka bir şey yapmayacaktım.

"Çok uzun okumadım"cılar için: Tarkan Beyaz'ın yapıcı tutumunu, düşüncelerini ve niyetini sonuna kadar destekliyor, takdir ediyor ve ona gelen bazı cevapların sertliğini anlayamıyorum. Yahya Taşkın'ın savunduğu cezaların sert olduğu düşüncesine katılmıyor ve cezaların olması gerektiği gibi net ve uygun sertlikte tanımlandığını düşünüyor; kendisinin söylediği gibi tölerans artırılırsa kaosun ve gri alanların artacağını düşünüyorum. Hungaroring'de görüşmek üzere.
Kullanıcı avatarı
Yahyataskin
Mesajlar: 4
Kayıt: 07 Mar 2017, 14:09
Ad: Yahya TAŞKIN
Has thanked: 6 time
Been thanked: 1 time
Yaş: 38

Re: 7. Yarış Hockenheim 25 Nisan 2017

Mesaj gönderen Yahyataskin »

Furkan guzel aciklama yapmissin ama Barcelonada yaris cizgisinde yavaslamam mecburiyetim vardi saga dogru kacmaya calismaya kalksam tarkan vardi mecbur gaz kesmek frenlemek zorunda kaldim nitekim tarkan bi sorun olmadan atlatti olayi ama kor noktada baris vardi oda bana arkadan vurmak zorunda kaldi. Sorun saga gecsem tarkana vurucam frenlesem baris vuracak. Burda cimlere cikmam lazim?
Kullanıcı avatarı
adnaneren1977
Mesajlar: 323
Kayıt: 19 Mar 2016, 18:30
Ad: Adnan Eren
Konum: ANKARA
Has thanked: 68 time
Been thanked: 82 time
Yaş: 46
İletişim:

Re: 7. Yarış Hockenheim 25 Nisan 2017

Mesaj gönderen adnaneren1977 »

FurkanOzcan yazdı:Ben de bu konuda fikrimi belirtmek isterim. Tarkan Beyaz'ın aslında demeye çalıştığı şey şu: 1- Yaptığım hareket ceza gerektiriyordu ve bunun farkındayım. 2- İyi niyetimi göstermek ve bu sayede lisansa zarar vermemek istiyorum (Aynı Mert'le olan temasımızda onun yer verdikten sonra lisansına işlenmemesi gibi). 3- Bu iyi niyetimi nasıl gösterebilir ve kendimi bu konuda nasıl geliştirebilirim?

Sistemde boşluk olduğunu düşündüğü bir durumda öz eleştirel bir şekilde böylesine yapıcı bir tutumla gelen bir insana "bence çok saçma bir hata yaptıysan sonucuna katlanacaksın"dan daha yumuşak bir üslupla yaklaşılması taraftarıyım. Bu konuda diğer bir örnek Fırat Şan ki ben zaten kendi kendini hakemlere şikayet edecek kadar centilmen bir adamla ilgili ne söylesem boş :)

Öte yandan bu konuya da bir denge gelmesinden yanayım ben de. "Mutlaka hatalar olacaktır bu kadar katı kurallar doğru değil."le başlayan süreçlerin sonucunda ne tür olaylar olduğunu yarıştığım eski liglerden hatırladığım için Newbie gibi bir akademi liginde pilotların öncelikli olarak "ne olursa olsun temas yaşamamaya özen göstermesi" ilkesine katılıyorum. Temas yaşayan pro sürücülere gelirsek aklıma ilk örnek olarak Kvyat geliyor ki hatırlarsınız kendisi alt takıma postalandı. Diğer pro sürücüler ise GT3 liglerinde ya da F"bilmem kaç" serilerinde süründüler. Bir temas yaşanırsa bunun cezası niyetten bağımsız olarak çekilmeli ve cezasız kurtulmak beklenmemeli; fakat iyi niyet gösterilmesi durumunda cezalar yumuşatılmalı ve uzun vadeli olmamalı (lisansa etki etme durumu). Tarkan Beyaz'a katıldığım fakat Yahya Taşkın'la farklı düşündüğüm nokta da tam olarak bu.

Örnek üzerinden gidersek; Yahya Taşkın'ın yarış çizgisinde yavaşlama sebebi muhtemelen son şikanda ceza alması ve çizgiyi geçmeden önce yavaşlaması gerektiğiydi. Fakat bunun sonucunda, niyet kesinlikle başkasına zarar vermek olmamasına rağmen, istenmeyen bir kaza yaşandı ve bunun sorumlusu da kendisiydi ne yazık ki. Her şeyin bir nedeninin olması da cezasız kalmayacağı anlamına gelmiyor benim gözümde. Kurallar açık bir şekilde belirtilmiş ve son yarışta alınan ceza da bu iyi niyet dolayısıyla 10 saniye indirilmiş ve üstüne lisansa etki etmemiş. Tarkan Beyaz'ın da böyle bir durumda bu iyi niyetini göstermek için ne yapması gerektiğini sorması bana oldukça olumlu gelirken Yahya Taşkın'ın bu 10 saniyenin de verilmemesini istemesi bence idealden uzaklaşmak anlamına geliyor.

Kendi örneklerim üzerinden gidecek olursam aklıma ilk gelen şey Mert'le yaşadığım temas. Yarıştan sonra forumda kendisinin yer verdiğini; bu yüzden lisansına zarar gelmemesini istediğimi belirtmiştim. Brands Hatch'te Engin'le ilk turda yaşadığım bir temas var. İçerde ve öndeydim, mümkün olduğunca iç çizgideydim ve kendisi tahmin ettiğinden fazla içeri girince temas yaşamıştık ve çimlere çıkmıştı. Teması replay'de izledikten sonra hakemlere söylediğim şey bunun bir yarış teması olduğu fakat viraj hakkı bende olduğundan ve iç çizgide kalmaya devam ettiğimden dolayı rakibin çime çıkmasının bana ceza olarak geri dönmemesi gerektiği, aynı şekilde ben de etkilenmediğimden dolayı Engin'in de temastan dolayı bir yaptırıma maruz kalmamasını istediğim olmuştu. Silverstone'da tur bindirmeler esnasında tur bindireceğim pilotların ben içte değilmişçesine doğrudan üstüme kırması ve bırakın tur bindirmeyi normal pozisyon mücadelesinde bile kabul edilemeyecek davranışlar sergilemesinde bile sakin kalıp temastan kaçınmıştım. Halbuki open-wheel araçları sürmediğimiz için sadece yan kapıya alacağım birkaç çizik haricinde bir zarar görmeden o pilotları önceliğimin bulunduğu virajlarda dışarı yolcu etmesini de biliyordum fakat sırf bu ceza sisteminden dolayı bunu yapmak zorunda kalmadım. Eğer böyle bir ceza sistemi olmasaydı ben de orman kanunlarına göre hareket edecek ve kaosu daha da artırmaktan başka bir şey yapmayacaktım.

"Çok uzun okumadım"cılar için: Tarkan Beyaz'ın yapıcı tutumunu, düşüncelerini ve niyetini sonuna kadar destekliyor, takdir ediyor ve ona gelen bazı cevapların sertliğini anlayamıyorum. Yahya Taşkın'ın savunduğu cezaların sert olduğu düşüncesine katılmıyor ve cezaların olması gerektiği gibi net ve uygun sertlikte tanımlandığını düşünüyor; kendisinin söylediği gibi tölerans artırılırsa kaosun ve gri alanların artacağını düşünüyorum. Hungaroring'de görüşmek üzere.

TARKAN A CEVAP VEREN SADECE BENİM GALİBA.OYÜZDEN ÜZERİME ALINDIM BU SERT CEVABI.BEN AKSİNE TARKAN A HAK VERMİŞTİM.KAZA YAPIP YOL VEREN İLE KAZA YAPIP YOL VERME FIRSATI OLMAYAN ARASINDA HİÇ BİR FARK YOKTUR DEMİŞTİM.HATTA ESPİRİLİ BİR BİÇİMDE(Sen demekki iyi çarpamamışsın ki çarptığın kişi senden önce devam etmiş bi dahakine iyi çarp arkada kalsın sen de ona yol ver lisansın etkilemesin)YAZMIŞTIM SERT CEVAP KİM VERMİŞ YA FURKAN?BENİM KAÇIRDIĞIM BİYER Mİ VAR
Kullanıcı avatarı
FurkanOzcan
Mesajlar: 373
Kayıt: 11 Ağu 2016, 15:13
Ad: Furkan Özcan
Konum: Eskişehir
Has thanked: 228 time
Been thanked: 251 time
Yaş: 29
İletişim:

Re: 7. Yarış Hockenheim 25 Nisan 2017

Mesaj gönderen FurkanOzcan »

adnaneren1977 yazdı:TARKAN A CEVAP VEREN SADECE BENİM GALİBA.OYÜZDEN ÜZERİME ALINDIM BU SERT CEVABI.BEN AKSİNE TARKAN A HAK VERMİŞTİM.KAZA YAPIP YOL VEREN İLE KAZA YAPIP YOL VERME FIRSATI OLMAYAN ARASINDA HİÇ BİR FARK YOKTUR DEMİŞTİM.HATTA ESPİRİLİ BİR BİÇİMDE(Sen demekki iyi çarpamamışsın ki çarptığın kişi senden önce devam etmiş bi dahakine iyi çarp arkada kalsın sen de ona yol ver lisansın etkilemesin)YAZMIŞTIM SERT CEVAP KİM VERMİŞ YA FURKAN?BENİM KAÇIRDIĞIM BİYER Mİ VAR


"Aynen ya bide bu moda oldu kaza yap yol ver lisansı etkilemesin bence çok saçma yaptıysan bi hata sonucuna katlanacaksın" denildiği zaman yer verene ya da vermek isteyene karşı çıkıldığı izlenimi oluşuyor ister istemez ki olayın muhatabı olan Tarkan Beyaz da aynı şeyi düşünmüş. Ama şu son cevapla açığa kavuştu, ilk mesajında anlatılmak istenen yeterince iyi anlaşılmamış/anlatılamamış diyelim. Bu arada benim dediğim sert bir cevap değildi sadece kendi görüşümdü. Ama sert olarak algılandıysa kusura bakma.
Kullanıcı avatarı
FurkanOzcan
Mesajlar: 373
Kayıt: 11 Ağu 2016, 15:13
Ad: Furkan Özcan
Konum: Eskişehir
Has thanked: 228 time
Been thanked: 251 time
Yaş: 29
İletişim:

Re: 7. Yarış Hockenheim 25 Nisan 2017

Mesaj gönderen FurkanOzcan »

Yahyataskin yazdı:Furkan guzel aciklama yapmissin ama Barcelonada yaris cizgisinde yavaslamam mecburiyetim vardi saga dogru kacmaya calismaya kalksam tarkan vardi mecbur gaz kesmek frenlemek zorunda kaldim nitekim tarkan bi sorun olmadan atlatti olayi ama kor noktada baris vardi oda bana arkadan vurmak zorunda kaldi. Sorun saga gecsem tarkana vurucam frenlesem baris vuracak. Burda cimlere cikmam lazim?


Sağ olasın açıklamamı beğendiğinden dolayı, evet yavaşlama mecburiyetini de zaten yazımda ifade ettim "Yahya Taşkın'ın yarış çizgisinde yavaşlama sebebi muhtemelen son şikanda ceza alması ve çizgiyi geçmeden önce yavaşlaması gerektiğiydi" fakat duruma bakıldığında bu olaydan etkilenen üçüncü kişiler var ne yazık ki. Belki de gerçekten çime çıkmak gerekecek çünkü cezaya sebep olan kesmede (buraya parantez açmak istedim çünkü buradan uzasın ve bunun da ayrı tartışması yapılsın istemiyorum o ceza haklıdır haksızdır bilemem, oyun bazen cidden deli kararlar veriyor ceza konusunda) ne Barış'ın ne de Tarkan'ın suçu vardı. Sen zaten her türlü zaman kaybedeceksin, senin de ifade ettiğin gibi sağa geçsen Tarkan frenlesen Barış gidecek. Belki de en doğru yol böyle durumlarda dışarı çıkmak ya da hemen şikandan sonra daha düzlüğe gelmeden son virajın en dış kısmında yavaşlamak. En azından olayla hiçbir şekilde ilgisi olmayan insanların zarar görmesi engellenmiş olur. Bu inisiyatif alınmayıp diğerlerine KAÇINILABİLECEK bir zarar verildiği zaman ceza gelmesi ve lisansa işlenmesi taraftarıyım. Aynı 2012 Belçika'da Grosjean'a geldiği gibi. Eminim o da daha ilk viraj öncesinde rakibinin kafasının üstünden uçup 4 aracı yarış dışı bırakmak istemedi fakat buna rağmen yarıştan men geldi kendisine.

Ek olarak, zaten canlı yayınlarda bile iyi niyetli temiz sürüşüne vurgu yapılıyor, bu konuda lisansa işlenen cezanın kimsenin gözünde senle ilgili bir ön yargı oluşturduğuna inanmıyorum. O olay senin için de oldukça talihsiz bir yerde/zamanda yaşandı, bunun farkındayım. Umarım kimse gelecek yarışlarda bu tür talihsizliklere ve cezalara maruz kalmaz.
Cevapla

“SimRacesTR Akademi Sezon 3 (Newbie CUP)” sayfasına dön