SimRacesTR Akademi Sezon 3 (Newbie CUP)7. Yarış Hockenheim 25 Nisan 2017

Moderatör: Moderatörler

Kullanıcı avatarı
Frtsan
Eğitmen Pilot
Mesajlar: 299
Kayıt: 09 Oca 2017, 10:54
Ad: Fırat
Has thanked: 231 time
Been thanked: 282 time
Yaş: 36

Re: 7. Yarış Hockenheim 25 Nisan 2017

Mesaj gönderen Frtsan »

Çok eğlenceli ve heyecanlı bir ilk bölümden sonra strateji hatasına kurban gittim. daha önce Soft lastikleri 6-7 turdan fazla kullanmamıştım. ve aşınma seviyeleri beni memnun etmişti. Önceki yarışlarda da lastik kullanımımın az olduğunu bildiğimden iki stintte de soft lastik kullanma kararı aldım. sıralamalarda yine hafta boyunca en hızlı turumu atarak 7. sıraya yerleştim. ilk iki tur sonunda 3. sıraya kadar çıkmıştım. ancak tecrübesizlik ve aşırı zorlamadan kaynaklı yaptığım blokajlar lastiklerimin bitmesine sebep oldu. aracı ekstrem şartlarda denemediğim için buna hazırlıklı değildim. yinede ilk turlardaki sıra kazanma ve pozisyon koruma mücadelelerinden büyük keyif aldım. 9. turdan sonra lastiklerim bitti ve MObil 1 virajında 2 kez çakıl havuza doğru savruldum. yol tutuş hiç kalmamıştı. 2. çıkışımda araç havuzda çakılı kaldı ve oyun beni pite attı. Bir tur geriden yarışa döndüm. ve tekrar yükselmeye çalışırken eşimden gelen acil bir telefon sebebiyle pite girip bir süre yarışımı dondurmak zorunda kaldım. geriye döndüğümde artık yarış benim için bir test haline gelmişti. uzun stintlerde aracın tepkilerini anlamaya, lastik aşınmasını kontrol altında tutmaya çalıştım. ve 9 tur sonunda soft lastikler yine bitti. son iki turda aracı finişe getirmek için temkinli sürüdüm. Newbie liginde en beğendiğim araç bu oldu. pist olarak da hockenheim den çok keyif aldım. önümüzdeki hafta görüşmek üzere.
Kullanıcı avatarı
Aranel Ciryatan
Forum Yöneticisi
Mesajlar: 3331
Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
Ad: Mehmet
Has thanked: 215 time
Been thanked: 897 time
Yaş: 39
İletişim:
Aranel Ciryatan’s avatar
Loading…

Re: 7. Yarış Hockenheim 25 Nisan 2017

Mesaj gönderen Aranel Ciryatan »

Gerçekten çok keyifli ve çok güzel bir yarış izledik akşam. Newbie pilotlarımızın gelişimi bizi gerçekten çok mutlu ediyor. Özellikle F1 sezonumuzda yaşadığımız sorunlardan sonra Newbie'nin ne kadar değerli olduğunu tekrar anlamış olduk.
The World is Mine!
Kullanıcı avatarı
FurkanOzcan
Mesajlar: 373
Kayıt: 11 Ağu 2016, 15:13
Ad: Furkan Özcan
Konum: Eskişehir
Has thanked: 228 time
Been thanked: 251 time
Yaş: 29
İletişim:

Re: 7. Yarış Hockenheim 25 Nisan 2017

Mesaj gönderen FurkanOzcan »

Dün çok keyif aldığım bir araçta, beklemediğim kadar sıkıntılı bir yarış geçirdim. Sıralama turlarımda ilk hakkımda Çetin'le aramda oldukça fazla mesafe bırakmıştım fakat u virajı sonrası kendisine yetiştim. Frenlemede dışarı taşınca ben de istediğimden biraz daha geniş aldım fakat piste dönerken bana çarptı kendisi. İlk hakkım böyle gitti. İkinci hakkımda çok iyi bir turla gelirken son virajda Fırat'ın tam yarış çizgisinde yan durduğunu fark ettim. Kendisi pite dönene kadar ben gelmiştim ve oldukça şanssız bir andı (Canlı yayında bahsedilen "abi şaka olmalı" yazımın sebebi bu). Onun da yapacak bir şeyi yok, biliyorum fakat spin attıktan sonra aracı önce güvenli bir yere çekip sonra pite dönmeleri daha iyi olacaktır. Çünkü böyle durumlarda ESC'ye basıp pite dönene kadar başka araçlar da gelmiş oluyor.

Bir şekilde polü aldıktan sonra yarışa başladım. Hard lastik ve ağır yakıt yüküyle başlamıştım. Hard lastiğin özelliği sürdükçe tam performansına kavuşması. Mert de bunu hafif ve daha yumuşak lastikli (Medium) aracıyla iyi değerlendirip liderliği aldı ve araya biraz fark koydu. Bir ara ikimizin de aynı yerde spini vardı, kendisi daha hızlı döndü ve aradaki fark 5.6 saniyeye çıktı. Bundan sonra sürekli farkı kapatmaya başladım çünkü hem kendisinin lastikleri bitmişti hem de benim Hard lastikler performansına daha yeni ulaşıyordu. Yaptığı bir hatayla kendisini geride bırakıp liderliği aldım ve o pite girdikten sonra Hard lastikle birkaç tur daha atıp farkı açmaya karar verdim. Fakat bu sırada oyunun kendi pit uygulamasının tepki vermediğini fark ettim. Ayrıca diğer app'ler de hiçbir mouse hareketime yanıt vermiyordu. Bu yüzden o turlarda alt+tab yapıp pencere değiştirdim ve tam ekrandan çıkarıp tekrar tam ekrana aldım oyunu belki sorun bu yüzdendir diye. Oldukça fazla zaman kaybettim bunları yaparken çime çıktığımdan dolayı. Yine de pitlerden tahmin ettiğim gibi önde döndüm ve Hard lastikler tekrar ısınana kadar Mert'in bana yetişmesine engel olamadım. Yaptığım birkaç hata da kendisini vites kutuma kadar getirdi. Düzgün sürdüğümde geçiş yapamayacağını biliyordum çünkü hızlarımız çok yakındı ve birkaç tur sonra benim lastikler ısınacak, onun lastikleri de düşecekti. Fakat burada da yarış boyunca yaşadığım çift vites düşürme sorunuyla boğuştum ve u virajından sonraki frenlemede aracım birden iki vites düşürdü. Bu yüzden arkam kaydı ve liderliği vermiş oldum. Sonraki turlarda Mert'in aldığı cezadan sonra frenleme öncesinde gaz kesmesiyle liderliği geri aldım. Burada bir parantez açayım, Mert'in ne kadar zeki bir pilot olduğunu cezayı çektiği yeri ustaca seçmesiyle bir kez daha anladım. Zaten tanıyorum kendisini ve ben de bu akıllıca hamleyi beklediğimden istediğim yerde geçtim. Sonraki turda hava koridoruma girecek kadar yakın kaldı bana ve u virajında atak yaptı. İç çizgideydim, önceki cümlede dediğim gibi Mert zeki bir pilot olduğundan dışardan dolaşmak yerine içeri kesecek ve erken gazla sonraki düzlükte beni geride bırakacaktı. Bunu bildiğimden iç çizgide kalmaya devam ettim. Tabii ki içten girip içte kalmak için gaza erken oturmamam lazımdı ve bunu ön göremeyen Mert'in arkadan teması sonucunda kanadıma hasar aldım (sarı gösteriyordu) ve spin attım. Mert centilmence yerini verdi ve tekrardan liderliğe döndüm. Bu yüzden hakemlerden Mert'e ceza vermemelerini rica edeceğim. Fakat aracım hasarlı olduğundan temkinli frenlemem gerekti ve istediğim farkı açamadım. Son 5-6 turda rüzgarın bana döneceğini bildiğimden riske girmeme gerek yoktu ve Mert'in de hatasıyla liderlikte yalnız kalmış oldum. Son turda, hasarlı arka kanat ve Hard lastikle attığım en hızlı tur Mert'in derecesinden 0.240 saniye yavaştı sadece ve Medium hamurun son turlarda gideceğini bildiğimizden kafam da rahattı Mert hata yapmasa bile galibiyeti alacağım konusunda. Aynı ilk setin sonunda farkı kapatmam gibi.

Canlı yayında bazı arkadaşlar Mert'i bazıları da beni destekledi. Beni destekleyen arkadaşların ortak yönü benim sert lastik stratejimi bilmeleriydi. Onlara teşekkür ediyorum. Diğer arkadaşlara da yorumları ve yarışı izledikleri için teşekkürler. Mehmet ve Efe Can'a da hem yayın hem de röportaj için teşekkür ederim. Ama ufak bir serzenişim de olmayacak değil :) Mert'in hak ettiğini belirtirken - ki hakikaten kazanabilecek bir sürüşü vardı, ikimizden kim kazanırsa kazansın hak edecekti - keşke benim de lastik stratejime, setin sonunda hızımın ne düzeyde olacağına, farkı nasıl tekrardan kapattığıma ve hasarlı araçla attığım turlara dikkat çekselerdi. Bir de şampiyonluğumdan ötürü bir tebrik beklerdim :) Gerçi bunu ben de bilmiyordum, Porsche 911 GT3 Cup'taki takım arkadaşım ve eski ligimde de mücadele ettiğim Necdet Terzioğlu'nun yarışa katılamamasından dolayı şampiyonluk beklediğimden erken gelince yarıştan sonra fark ettim ben de. Newbie'deki son iki yarışım, Porsche GT3 Cup'ta çok daha sert bir mücadele beni bekliyor. Burada da kalan yarışlarda hem iyi sonuçlar almaya hem de aracın ve mücadelenin keyfini sürmeye çalışacağım. Haftaya Hungaroring'de görüşmek üzere.
Kullanıcı avatarı
mert_sch
Mesajlar: 70
Kayıt: 24 Oca 2017, 22:28
Ad: Mert
Konum: Adana
Has thanked: 20 time
Been thanked: 8 time

Re: 7. Yarış Hockenheim 25 Nisan 2017

Mesaj gönderen mert_sch »

Sıralamalarda seans başlar başlamaz tur atıp iyi bir yer elde etmeye çalıştım fakat 2 denememdede hata yaptım ve son 3üncü denememde risk almadan güvenli bir şekilde tur atmaya çalıştım bu yüzdende dolu depo medium lastikli turumla aynı turu attım muhtemelen Furkan'la beraber sıkıntı yaşamasaydık o yada ben 0.1-0.2sn farkla 1.39.4 civarında arka arkaya olacaktık yine arka tarafla fark çok fazlaydı bu yüzden kötü turuma rağmen ikinci sırayı alabildim..Startta çok heyecanlıydım ama liderliği alınca biraz daha sakinleşip istikrarlı turlar atmaya çalıştım fark bir ara 3 sn civarıydı Furkan'la ve de Furkan'da hard lastik ve fazladan 7lt benzine göre temposu iyiydi..Medium lastiklerle gidebildiğim kadar gitmeye çalıştım ve pite girmeden önceki son 3-4 tur Furkan farkı kapatıyordu ve lastiklerim bitmişti stratejiyi kullanabilmek adına pistte kalmayı tercih ettim ikinci stintte Furkan'da medium almıştı sanırım pitten çıktığında benzin miktarımız eşitti ve 4 tur daha eski lastiklerle farkı kapatmayı başardım temas konusunda ise hairpinde kerbin üzerinden sektiğim için araç dışa kaydı ve Furkana çarptım yoksa temas yaşayacağımızı zannetmiyordum ki sonrasında yerimi geri verdim çünkü ortada kazanılmış bir sıra yoktu sonrasında Furkan vites düşürmede sıkıntı yaşadı ve liderliği geri aldım ondan sonra yine anlayamadığım bir şekilde spin atıp Furkanın arkasına düştüm tekrar çok yaklaşmıştım ama lastikler bitikti ve yine aracın arkası kaydı ve fark 10 sn açıldı 2-3 tur kalmıştı ve Furkan spin atmadığı sürece yarışı kazanamayacaktım ama yinede farkı açmaya çalıştım çünkü temastan dolayı ceza gelebileceğini düşündüğüm için 2.liği garanti altına almam gerekiyordu ve arkamdaki pilotla 30 sn farkla 2.bitirdim genel olarak güzel bir yarıştı biraz sıkıntılı geçsede Furkan'ı bu kadar zorlayabilmek ve mücadele etmek güzeldi inşallah önümüzdeki yarışlardada böyle devam ederiz.
Kullanıcı avatarı
FurkanOzcan
Mesajlar: 373
Kayıt: 11 Ağu 2016, 15:13
Ad: Furkan Özcan
Konum: Eskişehir
Has thanked: 228 time
Been thanked: 251 time
Yaş: 29
İletişim:

Re: 7. Yarış Hockenheim 25 Nisan 2017

Mesaj gönderen FurkanOzcan »

Pit app'i nedense açılamadı, bu yüzden ikinci kısa setimde de Hard almak zorunda kaldım. Farkın kapandığı aralık Hard lastiklerin ısındığı aralıktı. Son 2-3 turda iyice ısınınca kendi en hızlı turumu atabildim gelen güvenle. Fakat 4 turluk Medium'un gözlemlediğim aşınmasına rağmen 25. tura kadar o kadar hızlı gitmen önceki ligden daha fazla başımı ağrıtacağın anlamına geliyor :D O tekerlekler dışarda olunca sen god mode'u açıyorsun zaten. Temas konusuna gelirsek, yarışın sıcaklığıyla hasar da alınca başta biraz sinirlendim yalan yok; ama yer vermen ve röportajdaki konuşmalar oldukça rahatlattı beni. Özellikle hakemlere götürüp durumu açıklayacağım hatta "Ben iç çizgide kaldım switch-back'i engellemek için, zaten içte frenlediğimden normalden yavaş döndüm. Ekstradan frene basma durumum yoktu tabii ki ama dar bir viraj olduğundan görüş açısı iyice azalıyor ve en ufak beklenmedik bir durumda böyle temaslar olabiliyor." diye. Zannetmiyorum bu karşılıklı tavırlar sonucunda bir ceza çıkacağını ikimize de. Tekrardan tebrik ederim seni de, istediğin araç tipiyle zirve mücadelesine geri döndün. Bu disiplin ve sürüşle galibiyetler alacağına eminim. Bundan sonraki yarışlarda da eski ligimden tanıdığım 3 pilotu da podyum ve galibiyet mücadelesine bekliyorum. Hafta sonu 235i'lerde taktik maktik olmayacak pata küte süreriz artık :D

mert_sch yazdı:Sıralamalarda seans başlar başlamaz tur atıp iyi bir yer elde etmeye çalıştım fakat 2 denememdede hata yaptım ve son 3üncü denememde risk almadan güvenli bir şekilde tur atmaya çalıştım bu yüzdende dolu depo medium lastikli turumla aynı turu attım muhtemelen Furkan'la beraber sıkıntı yaşamasaydık o yada ben 0.1-0.2sn farkla 1.39.4 civarında arka arkaya olacaktık yine arka tarafla fark çok fazlaydı bu yüzden kötü turuma rağmen ikinci sırayı alabildim..Startta çok heyecanlıydım ama liderliği alınca biraz daha sakinleşip istikrarlı turlar atmaya çalıştım fark bir ara 3 sn civarıydı Furkan'la ve de Furkan'da hard lastik ve fazladan 7lt benzine göre temposu iyiydi..Medium lastiklerle gidebildiğim kadar gitmeye çalıştım ve pite girmeden önceki son 3-4 tur Furkan farkı kapatıyordu ve lastiklerim bitmişti stratejiyi kullanabilmek adına pistte kalmayı tercih ettim ikinci stintte Furkan'da medium almıştı sanırım pitten çıktığında benzin miktarımız eşitti ve 4 tur daha eski lastiklerle farkı kapatmayı başardım temas konusunda ise hairpinde kerbin üzerinden sektiğim için araç dışa kaydı ve Furkana çarptım yoksa temas yaşayacağımızı zannetmiyordum ki sonrasında yerimi geri verdim çünkü ortada kazanılmış bir sıra yoktu sonrasında Furkan vites düşürmede sıkıntı yaşadı ve liderliği geri aldım ondan sonra yine anlayamadığım bir şekilde spin atıp Furkanın arkasına düştüm tekrar çok yaklaşmıştım ama lastikler bitikti ve yine aracın arkası kaydı ve fark 10 sn açıldı 2-3 tur kalmıştı ve Furkan spin atmadığı sürece yarışı kazanamayacaktım ama yinede farkı açmaya çalıştım çünkü temastan dolayı ceza gelebileceğini düşündüğüm için 2.liği garanti altına almam gerekiyordu ve arkamdaki pilotla 30 sn farkla 2.bitirdim genel olarak güzel bir yarıştı biraz sıkıntılı geçsede Furkan'ı bu kadar zorlayabilmek ve mücadele etmek güzeldi inşallah önümüzdeki yarışlardada böyle devam ederiz.
Kullanıcı avatarı
Frtsan
Eğitmen Pilot
Mesajlar: 299
Kayıt: 09 Oca 2017, 10:54
Ad: Fırat
Has thanked: 231 time
Been thanked: 282 time
Yaş: 36

Re: 7. Yarış Hockenheim 25 Nisan 2017

Mesaj gönderen Frtsan »

FurkanOzcan yazdı:Dün çok keyif aldığım bir araçta, beklemediğim kadar sıkıntılı bir yarış geçirdim. Sıralama turlarımda ilk hakkımda Çetin'le aramda oldukça fazla mesafe bırakmıştım fakat u virajı sonrası kendisine yetiştim. Frenlemede dışarı taşınca ben de istediğimden biraz daha geniş aldım fakat piste dönerken bana çarptı kendisi. İlk hakkım böyle gitti. İkinci hakkımda çok iyi bir turla gelirken son virajda Fırat'ın tam yarış çizgisinde yan durduğunu fark ettim. Kendisi pite dönene kadar ben gelmiştim ve oldukça şanssız bir andı (Canlı yayında bahsedilen "abi şaka olmalı" yazımın sebebi bu). Onun da yapacak bir şeyi yok, biliyorum fakat spin attıktan sonra aracı önce güvenli bir yere çekip sonra pite dönmeleri daha iyi olacaktır. Çünkü böyle durumlarda ESC'ye basıp pite dönene kadar başka araçlar da gelmiş oluyor.

Bir şekilde polü aldıktan sonra yarışa başladım. Hard lastik ve ağır yakıt yüküyle başlamıştım. Hard lastiğin özelliği sürdükçe tam performansına kavuşması. Mert de bunu hafif ve daha yumuşak lastikli (Medium) aracıyla iyi değerlendirip liderliği aldı ve araya biraz fark koydu. Bir ara ikimizin de aynı yerde spini vardı, kendisi daha hızlı döndü ve aradaki fark 5.6 saniyeye çıktı. Bundan sonra sürekli farkı kapatmaya başladım çünkü hem kendisinin lastikleri bitmişti hem de benim Hard lastikler performansına daha yeni ulaşıyordu. Yaptığı bir hatayla kendisini geride bırakıp liderliği aldım ve o pite girdikten sonra Hard lastikle birkaç tur daha atıp farkı açmaya karar verdim. Fakat bu sırada oyunun kendi pit uygulamasının tepki vermediğini fark ettim. Ayrıca diğer app'ler de hiçbir mouse hareketime yanıt vermiyordu. Bu yüzden o turlarda alt+tab yapıp pencere değiştirdim ve tam ekrandan çıkarıp tekrar tam ekrana aldım oyunu belki sorun bu yüzdendir diye. Oldukça fazla zaman kaybettim bunları yaparken çime çıktığımdan dolayı. Yine de pitlerden tahmin ettiğim gibi önde döndüm ve Hard lastikler tekrar ısınana kadar Mert'in bana yetişmesine engel olamadım. Yaptığım birkaç hata da kendisini vites kutuma kadar getirdi. Düzgün sürdüğümde geçiş yapamayacağını biliyordum çünkü hızlarımız çok yakındı ve birkaç tur sonra benim lastikler ısınacak, onun lastikleri de düşecekti. Fakat burada da yarış boyunca yaşadığım çift vites düşürme sorunuyla boğuştum ve u virajından sonraki frenlemede aracım birden iki vites düşürdü. Bu yüzden arkam kaydı ve liderliği vermiş oldum. Sonraki turlarda Mert'in aldığı cezadan sonra frenleme öncesinde gaz kesmesiyle liderliği geri aldım. Burada bir parantez açayım, Mert'in ne kadar zeki bir pilot olduğunu cezayı çektiği yeri ustaca seçmesiyle bir kez daha anladım. Zaten tanıyorum kendisini ve ben de bu akıllıca hamleyi beklediğimden istediğim yerde geçtim. Sonraki turda hava koridoruma girecek kadar yakın kaldı bana ve u virajında atak yaptı. İç çizgideydim, önceki cümlede dediğim gibi Mert zeki bir pilot olduğundan dışardan dolaşmak yerine içeri kesecek ve erken gazla sonraki düzlükte beni geride bırakacaktı. Bunu bildiğimden iç çizgide kalmaya devam ettim. Tabii ki içten girip içte kalmak için gaza erken oturmamam lazımdı ve bunu ön göremeyen Mert'in arkadan teması sonucunda kanadıma hasar aldım (sarı gösteriyordu) ve spin attım. Mert centilmence yerini verdi ve tekrardan liderliğe döndüm. Bu yüzden hakemlerden Mert'e ceza vermemelerini rica edeceğim. Fakat aracım hasarlı olduğundan temkinli frenlemem gerekti ve istediğim farkı açamadım. Son 5-6 turda rüzgarın bana döneceğini bildiğimden riske girmeme gerek yoktu ve Mert'in de hatasıyla liderlikte yalnız kalmış oldum. Son turda, hasarlı arka kanat ve Hard lastikle attığım en hızlı tur Mert'in derecesinden 0.240 saniye yavaştı sadece ve Medium hamurun son turlarda gideceğini bildiğimizden kafam da rahattı Mert hata yapmasa bile galibiyeti alacağım konusunda. Aynı ilk setin sonunda farkı kapatmam gibi.

Canlı yayında bazı arkadaşlar Mert'i bazıları da beni destekledi. Beni destekleyen arkadaşların ortak yönü benim sert lastik stratejimi bilmeleriydi. Onlara teşekkür ediyorum. Diğer arkadaşlara da yorumları ve yarışı izledikleri için teşekkürler. Mehmet ve Efe Can'a da hem yayın hem de röportaj için teşekkür ederim. Ama ufak bir serzenişim de olmayacak değil :) Mert'in hak ettiğini belirtirken - ki hakikaten kazanabilecek bir sürüşü vardı, ikimizden kim kazanırsa kazansın hak edecekti - keşke benim de lastik stratejime, setin sonunda hızımın ne düzeyde olacağına, farkı nasıl tekrardan kapattığıma ve hasarlı araçla attığım turlara dikkat çekselerdi. Bir de şampiyonluğumdan ötürü bir tebrik beklerdim :) Gerçi bunu ben de bilmiyordum, Porsche 911 GT3 Cup'taki takım arkadaşım ve eski ligimde de mücadele ettiğim Necdet Terzioğlu'nun yarışa katılamamasından dolayı şampiyonluk beklediğimden erken gelince yarıştan sonra fark ettim ben de. Newbie'deki son iki yarışım, Porsche GT3 Cup'ta çok daha sert bir mücadele beni bekliyor. Burada da kalan yarışlarda hem iyi sonuçlar almaya hem de aracın ve mücadelenin keyfini sürmeye çalışacağım. Haftaya Hungaroring'de görüşmek üzere.

tam da furkanin dedigi gibi ters bir noktada spin atinca bir an once esc ye basip pite donmeye calistim. ancak verdigin tavsiyeye uyacagim. bundan sonra ilk onceligim kendimi guvenli bolgeye atmak olacak. arac direk piste baktigi icin esc ile cikmak en hizlisi diye dusundum. ama geri vitese takip hizli bir sekilde pistten uzaklassam daha dogru olabilirdi. kusura bakma furkan. bundan sonra bu tarz bir olay yasanmamasi icin gereken maksimum cabayi gosterecegimden emin olabilir tum arladaslar.
Kullanıcı avatarı
blade036
Mesajlar: 143
Kayıt: 08 Oca 2017, 01:48
Ad: Barış Ç.
Konum: Ankara
Has thanked: 89 time
Been thanked: 90 time
İletişim:

Re: 7. Yarış Hockenheim 25 Nisan 2017

Mesaj gönderen blade036 »

Olur öyle şeyler Fırat kendine çok sorun etme. Newbie ligi, öğrenme ligi sonuçta. Temiz sürüşün var, gayet başarılısın o konuda.
Kullanıcı avatarı
FurkanOzcan
Mesajlar: 373
Kayıt: 11 Ağu 2016, 15:13
Ad: Furkan Özcan
Konum: Eskişehir
Has thanked: 228 time
Been thanked: 251 time
Yaş: 29
İletişim:

Re: 7. Yarış Hockenheim 25 Nisan 2017

Mesaj gönderen FurkanOzcan »

Kesinlikle katılıyorum. Gerçek hayatta olsa sarı bayraklar sallanacak ve ben turu zaten bırakmak zorunda kalacaktım. Benim dediğim şey çok ekstra ve sadece bir öneriydi. Yoksa sürüş konusunda ben de takdir ediyorum kendisini.
blade036 yazdı:Olur öyle şeyler Fırat kendine çok sorun etme. Newbie ligi, öğrenme ligi sonuçta. Temiz sürüşün var, gayet başarılısın o konuda.
Kullanıcı avatarı
FurkanOzcan
Mesajlar: 373
Kayıt: 11 Ağu 2016, 15:13
Ad: Furkan Özcan
Konum: Eskişehir
Has thanked: 228 time
Been thanked: 251 time
Yaş: 29
İletişim:

Re: 7. Yarış Hockenheim 25 Nisan 2017

Mesaj gönderen FurkanOzcan »

tarkanbeyaz
Mesajlar: 11
Kayıt: 14 Şub 2017, 20:33
Ad: tarkan
Has thanked: 1 time
Been thanked: 8 time

Re: 7. Yarış Hockenheim 25 Nisan 2017

Mesaj gönderen tarkanbeyaz »

Bu yarış cezalarında geçen ceza aldım yaşadığım temas yüzünden. Hatalı taraf olarak cezayı hak ettim ancak sorun yaşattığım arkadaş benden daha çabuk piste döndüğü için yer vermek gerekmedi. ben önde olsa idim kesin yer verirdim. Bir ceza indirimi alıp lisans puanıma da yansıtmayabilirdim. Bu iyi niyetimi gösterme fırsatım olmadı. Bunun için ekstra kenara mı çekeyim ne yapmalıyım? Ben de hatasını anlayıp buna ayak uydurabilecek yapıdayım ki zaten ilk cezamdı ama lisans puanımı da (ki benim için asıl önemli olan bu) ceza süremi de olumsuz etkiledi. Burada bir dengesizlik var bana göre.

Durumu keşfetmem üzerine yazmak istedim. Amacını aşan bir yazı olmamıştır umarım ancak durum tam da anlattığım gibi.
Cevapla

“SimRacesTR Akademi Sezon 3 (Newbie CUP)” sayfasına dön