Endurance Yarış Günlükleri ⇒ 2.Resmi test haftası-Spa 25-28 Kasım 2017
Moderatör: Moderatörler
- AirborneTR
- Mesajlar: 169
- Kayıt: 08 Eyl 2017, 11:26
- Ad: Levent
- Has thanked: 103 time
- Been thanked: 67 time
Re: 2.Resmi test haftası-Spa 25-28 Kasım 2017
Benim bilgisayarım 40 gridlik pisti pek kaldırmadı. Zaman zaman takılmalar yaşadım.Bunlar bazen anlık oldu çok problem çıkarmadı bazen de 3-4 saniye gibi uzun olduğu da oldu ve pist dışı oldum bi kaç kez. Araç sayısından dolayı çok problem olduğunu sanmıyorum, akademide de bu kadar araçla yarışlar oluyordu. Bana göre asıl neden grid sayısının fazla olması veya araç sayısının çok olması ile beraber araç çeşitliliğinin fazla olması etken olmuş olabilir. Tabi asıl sebep benim bilgisayarımın bu kadar yükü kaldıramaması oldu. Yarış içinde de sanırım 1-2 pilot aynı nedenden yarıştan çıkmak zorunda kaldı. Özellikle 2-3 aracın birden ekranımda olması teklemeleri artırdı. Formasyon turu en çok takılma yaşadığım yer oldu. Hatta formasyon turunda bu sebepten beriyere ufak bi temas yaşadım.
Yarış startında kurallara göre kimse yerinden kalkmayacaktı, isimler anons edilecek, ismi okunan kalkış yapıp kuyruğa dahil olacaktı ama bu yapılmadı ve GT3 lerin bir kısmının geç kalmasının sebebi buydu. Arkadakiler isim okunmasını bekledi, ben de bekledim. Sonra neredeyse P2 lerin start düzlüğüne yaklaştığını farkedince kalktım. Piotlar restart istedi o sırada ama ikinci formasyon turu kararı yerinde oldu, problem çözülmüş oldu. Formasyon turu sırasında takılmalar çokca olduğu için startta öndeki araçla aramı biraz fazla tutmak zorunda kaldım bu da ben ve arkamdaki grubun yarışa biraz dezavantajla başlamasına neden oldu.
2 tane baya yavaş atılan formasyon turu yarışta atılacak tur tahminimizi ve akabinde stratejimizi biraz bozdu ama takım arkadaşlarım duruma adapte olup yarış içinde stratejilerini iyi ayarladılar diye düşünüyorum.
Yayında yapılan AMG'nin önden kayma problemine katılmıyorum. Hatta bu pist için biraz arkadan kayma eğiliminde olan bir setup denedik. Fakat yarış için fazla antrenman şansımız olmadı ve benim aracım adına konuşursam yakıt yükü ile beraber araç biraz daha fazla arkadan kayma eğilimindeydi ama kesinlikle kullanılamaz değildi. Akademide bolca spin yaşayan ben bile bu kadar uzun yarışta spin atmadığıma göre aracımızın oldukça stabil olduğunu söyleyebilirim. Setup üzerine biraz daha çalışmayla daha iyi sonuçlar alacağımızdan eminim. Özellikle son sıralardan başlayan Onur Şanal'ın önlerde bitirmesi aracın potansiyelini gösteriyordu. Tüm takım arkadaşlarımı tebrik ediyorum.
Yarış startında kurallara göre kimse yerinden kalkmayacaktı, isimler anons edilecek, ismi okunan kalkış yapıp kuyruğa dahil olacaktı ama bu yapılmadı ve GT3 lerin bir kısmının geç kalmasının sebebi buydu. Arkadakiler isim okunmasını bekledi, ben de bekledim. Sonra neredeyse P2 lerin start düzlüğüne yaklaştığını farkedince kalktım. Piotlar restart istedi o sırada ama ikinci formasyon turu kararı yerinde oldu, problem çözülmüş oldu. Formasyon turu sırasında takılmalar çokca olduğu için startta öndeki araçla aramı biraz fazla tutmak zorunda kaldım bu da ben ve arkamdaki grubun yarışa biraz dezavantajla başlamasına neden oldu.
2 tane baya yavaş atılan formasyon turu yarışta atılacak tur tahminimizi ve akabinde stratejimizi biraz bozdu ama takım arkadaşlarım duruma adapte olup yarış içinde stratejilerini iyi ayarladılar diye düşünüyorum.
Yayında yapılan AMG'nin önden kayma problemine katılmıyorum. Hatta bu pist için biraz arkadan kayma eğiliminde olan bir setup denedik. Fakat yarış için fazla antrenman şansımız olmadı ve benim aracım adına konuşursam yakıt yükü ile beraber araç biraz daha fazla arkadan kayma eğilimindeydi ama kesinlikle kullanılamaz değildi. Akademide bolca spin yaşayan ben bile bu kadar uzun yarışta spin atmadığıma göre aracımızın oldukça stabil olduğunu söyleyebilirim. Setup üzerine biraz daha çalışmayla daha iyi sonuçlar alacağımızdan eminim. Özellikle son sıralardan başlayan Onur Şanal'ın önlerde bitirmesi aracın potansiyelini gösteriyordu. Tüm takım arkadaşlarımı tebrik ediyorum.
- AlperAkbilgi
- Süper Moderatör
- Mesajlar: 607
- Kayıt: 10 Mar 2016, 17:41
- Ad: Alper
- Konum: Muğla
- Has thanked: 302 time
- Been thanked: 131 time
- Yaş: 36
- İletişim:
Re: 2.Resmi test haftası-Spa 25-28 Kasım 2017
Yayında söylediklerimi tekrar dinlerseniz zaten aracın arkadan kaymaya (oversteer) eğilimli bir setup ile yarıştığını söyledim. Bunun sebebi olarak da amgnin genel olarak understeer eğilimi göstermesi olarak açıkladım. Bu yorumumu yapmam ile Onur Şanal'ın aracının arkasını kaybedip spin atarak kazaya karışması arasında 1 tur var. Diğer araçları aynı pistte üst üste test ederseniz ne demek istediğim daha net belli olacaktır.
- FurkanOzcan
- Mesajlar: 373
- Kayıt: 11 Ağu 2016, 15:13
- Ad: Furkan Özcan
- Konum: Eskişehir
- Has thanked: 228 time
- Been thanked: 251 time
- Yaş: 29
- İletişim:
Re: 2.Resmi test haftası-Spa 25-28 Kasım 2017
Konusu açılmışken, Alper'in yayındaki yorumları cidden çok isabetliydi dün. Benim stratejim hakkındaki yorumu da çok doğruydu. Son 15 tur kala Medium lastikleri alıp galibiyetle dönebilirdim. Bu konuda haklıydı. Fakat test yarışı olduğu için tek amacım hard lastiklerin aşınma seviyesine bakmaktı 90 dakika boyunca. Gerçek yarışlarda dişimi göstereceğim
- macityusuff
- Mesajlar: 88
- Kayıt: 04 Eyl 2016, 13:48
- Ad: Yusuf Macit
- Has thanked: 31 time
- Been thanked: 39 time
- Yaş: 30
Re: 2.Resmi test haftası-Spa 25-28 Kasım 2017
Boundless yazdı:macityusuff yazdı:Tüm modlu içeriğe sahip olmama rağmen oyunda yalnızca bu sunucuya giriş yapamıyorum, pratik seansı ya da diğer sunucular çalışıyor, 34. arabayı yükledikten sonra hata vermeden oyundan atıyor...
Alt tarafta minorating uyarısı veriyor olabilirmi ??
Cevap için teşekkürler ama MR notum "A ya da B" onunla ilgili olamaz sasnırım. Çözemedim malesef bende sorunu ilk defa başıma geliyor böyle bir şey, katılamamak üzdü açıkçası
Lost But Won
- Boundless
- Forum Yöneticisi
- Mesajlar: 1574
- Kayıt: 16 Mar 2016, 17:56
- Ad: Engin
- Konum: istanbul
- Has thanked: 631 time
- Been thanked: 685 time
- Yaş: 44
- İletişim:
Re: 2.Resmi test haftası-Spa 25-28 Kasım 2017
macityusuff yazdı:Boundless yazdı:macityusuff yazdı:Tüm modlu içeriğe sahip olmama rağmen oyunda yalnızca bu sunucuya giriş yapamıyorum, pratik seansı ya da diğer sunucular çalışıyor, 34. arabayı yükledikten sonra hata vermeden oyundan atıyor...
Alt tarafta minorating uyarısı veriyor olabilirmi ??
Cevap için teşekkürler ama MR notum "A ya da B" onunla ilgili olamaz sasnırım. Çözemedim malesef bende sorunu ilk defa başıma geliyor böyle bir şey, katılamamak üzdü açıkçası
Kötü olmuş server açıldığı zaman deneme yapalım tekrar
- Boundless
- Forum Yöneticisi
- Mesajlar: 1574
- Kayıt: 16 Mar 2016, 17:56
- Ad: Engin
- Konum: istanbul
- Has thanked: 631 time
- Been thanked: 685 time
- Yaş: 44
- İletişim:
Re: 2.Resmi test haftası-Spa 25-28 Kasım 2017
AirborneTR yazdı:Benim bilgisayarım 40 gridlik pisti pek kaldırmadı. Zaman zaman takılmalar yaşadım.Bunlar bazen anlık oldu çok problem çıkarmadı bazen de 3-4 saniye gibi uzun olduğu da oldu ve pist dışı oldum bi kaç kez. Araç sayısından dolayı çok problem olduğunu sanmıyorum, akademide de bu kadar araçla yarışlar oluyordu. Bana göre asıl neden grid sayısının fazla olması veya araç sayısının çok olması ile beraber araç çeşitliliğinin fazla olması etken olmuş olabilir. Tabi asıl sebep benim bilgisayarımın bu kadar yükü kaldıramaması oldu. Yarış içinde de sanırım 1-2 pilot aynı nedenden yarıştan çıkmak zorunda kaldı. Özellikle 2-3 aracın birden ekranımda olması teklemeleri artırdı. Formasyon turu en çok takılma yaşadığım yer oldu. Hatta formasyon turunda bu sebepten beriyere ufak bi temas yaşadım.
Yarış startında kurallara göre kimse yerinden kalkmayacaktı, isimler anons edilecek, ismi okunan kalkış yapıp kuyruğa dahil olacaktı ama bu yapılmadı ve GT3 lerin bir kısmının geç kalmasının sebebi buydu. Arkadakiler isim okunmasını bekledi, ben de bekledim. Sonra neredeyse P2 lerin start düzlüğüne yaklaştığını farkedince kalktım. Piotlar restart istedi o sırada ama ikinci formasyon turu kararı yerinde oldu, problem çözülmüş oldu. Formasyon turu sırasında takılmalar çokca olduğu için startta öndeki araçla aramı biraz fazla tutmak zorunda kaldım bu da ben ve arkamdaki grubun yarışa biraz dezavantajla başlamasına neden oldu.
2 tane baya yavaş atılan formasyon turu yarışta atılacak tur tahminimizi ve akabinde stratejimizi biraz bozdu ama takım arkadaşlarım duruma adapte olup yarış içinde stratejilerini iyi ayarladılar diye düşünüyorum.
Yayında yapılan AMG'nin önden kayma problemine katılmıyorum. Hatta bu pist için biraz arkadan kayma eğiliminde olan bir setup denedik. Fakat yarış için fazla antrenman şansımız olmadı ve benim aracım adına konuşursam yakıt yükü ile beraber araç biraz daha fazla arkadan kayma eğilimindeydi ama kesinlikle kullanılamaz değildi. Akademide bolca spin yaşayan ben bile bu kadar uzun yarışta spin atmadığıma göre aracımızın oldukça stabil olduğunu söyleyebilirim. Setup üzerine biraz daha çalışmayla daha iyi sonuçlar alacağımızdan eminim. Özellikle son sıralardan başlayan Onur Şanal'ın önlerde bitirmesi aracın potansiyelini gösteriyordu. Tüm takım arkadaşlarımı tebrik ediyorum.
Takılmalara kullandığınız aynı özelikleri olan app larda sorun çıkartabilir. Ptracker haricinde süre tutan sıralama gösteren app varsa belki onlar çakışma yapmış olabilir denemesini yaparsınız. Tabiki bilgisayar ve ekran kartı önemli. işlemciden çok ekran kartına yük biniyor gölgeleri kapatırsanız büyük oranda takılmalar düzelecektir.
Sıralamayla ilgili GT3 araçları beklesin diye birşey söylememiştik nerden çıktı bilmiyorum. Ama bir sonraki yarış ismi okunanlar tek tek guvenlik aracının arkasında sıralanmaya başlayacak. Daha hızlı ve kolay bir diziliş olur böylece. AMG yi çalıştırırsanız podyumdan inmeyecek bir araç sonraki yarışlarda başarılar.
- AirborneTR
- Mesajlar: 169
- Kayıt: 08 Eyl 2017, 11:26
- Ad: Levent
- Has thanked: 103 time
- Been thanked: 67 time
Re: 2.Resmi test haftası-Spa 25-28 Kasım 2017
Boundless yazdı:AirborneTR yazdı:Benim bilgisayarım 40 gridlik pisti pek kaldırmadı. Zaman zaman takılmalar yaşadım.Bunlar bazen anlık oldu çok problem çıkarmadı bazen de 3-4 saniye gibi uzun olduğu da oldu ve pist dışı oldum bi kaç kez. Araç sayısından dolayı çok problem olduğunu sanmıyorum, akademide de bu kadar araçla yarışlar oluyordu. Bana göre asıl neden grid sayısının fazla olması veya araç sayısının çok olması ile beraber araç çeşitliliğinin fazla olması etken olmuş olabilir. Tabi asıl sebep benim bilgisayarımın bu kadar yükü kaldıramaması oldu. Yarış içinde de sanırım 1-2 pilot aynı nedenden yarıştan çıkmak zorunda kaldı. Özellikle 2-3 aracın birden ekranımda olması teklemeleri artırdı. Formasyon turu en çok takılma yaşadığım yer oldu. Hatta formasyon turunda bu sebepten beriyere ufak bi temas yaşadım.
Yarış startında kurallara göre kimse yerinden kalkmayacaktı, isimler anons edilecek, ismi okunan kalkış yapıp kuyruğa dahil olacaktı ama bu yapılmadı ve GT3 lerin bir kısmının geç kalmasının sebebi buydu. Arkadakiler isim okunmasını bekledi, ben de bekledim. Sonra neredeyse P2 lerin start düzlüğüne yaklaştığını farkedince kalktım. Piotlar restart istedi o sırada ama ikinci formasyon turu kararı yerinde oldu, problem çözülmüş oldu. Formasyon turu sırasında takılmalar çokca olduğu için startta öndeki araçla aramı biraz fazla tutmak zorunda kaldım bu da ben ve arkamdaki grubun yarışa biraz dezavantajla başlamasına neden oldu.
2 tane baya yavaş atılan formasyon turu yarışta atılacak tur tahminimizi ve akabinde stratejimizi biraz bozdu ama takım arkadaşlarım duruma adapte olup yarış içinde stratejilerini iyi ayarladılar diye düşünüyorum.
Yayında yapılan AMG'nin önden kayma problemine katılmıyorum. Hatta bu pist için biraz arkadan kayma eğiliminde olan bir setup denedik. Fakat yarış için fazla antrenman şansımız olmadı ve benim aracım adına konuşursam yakıt yükü ile beraber araç biraz daha fazla arkadan kayma eğilimindeydi ama kesinlikle kullanılamaz değildi. Akademide bolca spin yaşayan ben bile bu kadar uzun yarışta spin atmadığıma göre aracımızın oldukça stabil olduğunu söyleyebilirim. Setup üzerine biraz daha çalışmayla daha iyi sonuçlar alacağımızdan eminim. Özellikle son sıralardan başlayan Onur Şanal'ın önlerde bitirmesi aracın potansiyelini gösteriyordu. Tüm takım arkadaşlarımı tebrik ediyorum.
Takılmalara kullandığınız aynı özelikleri olan app larda sorun çıkartabilir. Ptracker haricinde süre tutan sıralama gösteren app varsa belki onlar çakışma yapmış olabilir denemesini yaparsınız. Tabiki bilgisayar ve ekran kartı önemli. işlemciden çok ekran kartına yük biniyor gölgeleri kapatırsanız büyük oranda takılmalar düzelecektir.
Sıralamayla ilgili GT3 araçları beklesin diye birşey söylememiştik nerden çıktı bilmiyorum. Ama bir sonraki yarış ismi okunanlar tek tek guvenlik aracının arkasında sıralanmaya başlayacak. Daha hızlı ve kolay bir diziliş olur böylece. AMG yi çalıştırırsanız podyumdan inmeyecek bir araç sonraki yarışlarda başarılar.
Live timing di sanırım adı onu kullanıyorum. Altta 3 harfli isim ve sıra gösteren şey de açıktı. Ondan kaynaklandı belki de. Ama bunları da kapatamıyorum. 3 harfli olan start finish den geçince en doğru şekilde öndeki ve arkadakiyle aradaki farkı ve kullandıkları lastiği gösteriyor. Live timing de tur bindirme, ve arkadan gelen tur bindirecek araçları takip etmemde çok faydalı oluyor, onları da kapatmak istemiyorum. Gölgeler kapalı herşey minimumda, sadece aynayı kapatmıyorum, en düşük ayarda açık. Bir de internetim AKN den dolayı yavaşlamıştı, ondan kaynaklı da olabilir. Bir test yarışı daha olursa deneyeceğim. Sıralamayla ilgili durum yarış kurallarında yazıyor. Bu konunun ilk mesajında da benzer bi uyarı var. Teşekkürler, elimizden geleni yapacağız.