Endurance Yarış Günlükleri ⇒ 4.Resmi test haftası-Fuji 21-24 Aralık 2017
Moderatör: Moderatörler
- Taner
- Süper Moderatör
- Mesajlar: 748
- Kayıt: 16 Mar 2016, 15:56
- Has thanked: 247 time
- Been thanked: 416 time
4.Resmi test haftası-Fuji 21-24 Aralık 2017
[align=center][/align]
2018 Platin e-sport ligi son test için takımlar garajlarındaki araçlarını ve pilotlarını Fuji'de asfalta çıkaracaklar. Bu son testte takımlar fazla araçla aynı anda piste çıkarabilecekler.
Sezon öncesi test haftalarında çok çekişmeli mücadelelere sahne olurken, her seferinde farklı pilotların sazı eline laması gerçekten Platin ligin çok üst seviyede çekişmelerle dolu geçeceğinin işareti oldu.
Fuji pistinde gerçekleşecek 4. test haftası, ligdeki gerçek yarış seansı uygulamalarının bir benzeri şeklinde olacak. Yarışın başlangıcı güvenlik aracı arkasında, sıralama turlarında yapılan derecelere göre pilotların isimlerinin anons edilip ( ekranda yazılıp ) slotlarından kalkıp güvenlik aracının arkasına takılmasıyla formasyon turu başlayacak ( detaylı bilgiler için organizasyon kuralları sayfasına bakınız. ). Formasyon turu sonunda güvenlik aracı pite girdikten sonra YARIŞ KONTROLÜN SOHBET EKRANINDA MESAJIYLA YARIŞ BAŞLAYACAK. BU İŞARET P-2 VE GT3 KLASMANLARI İÇİN AYRI AYRI OLARAK VERİLECEKTİR. GT3 klasmanı pole pozisyonundaki araç, P2 klasmanıyla arasında 200-300 m FARKI KORUMAK ZORUNDADIR.
Takımlar istedikleri pilotları test edebilirler. Resmi olarak izin verilen araç sayısına göre pilotlar sunucuya girip çıkarak araç değişimi yapabilirler. Resmi seanslar başlamadan en az 24 saat önce takımlar teste katılacak pilotlarını kendi sayfalarından bildirmek zorundadırlar. Aksi takdirde garaj yetersiz kalırsa, diğer takımların bildirilen pilot sayıları göz önünde bulundurulmaksızın pilotlarını bildirmeyen takımın garajdan çekilmesi gerekecektir. Yarışa katılacak her pilot mutlaka antrenman seanslarından bir tanesine katılmak zorundadır. Takım sahipleri yarış kuralları konusunda pilotlarını bilgilendirmelidir. Kurallara yanlışlıkla da olsa uymayan pilotun takım sahibi uyarı alacaktır. Lütfen herkes tüm kuralları tekrar okusun.
Sıralama turları gününde Platin e-sport ligi destek serisi düzenlenecektir. Özellikle Akademi ligindeki pilotların destek serilerinde olmaları önemlidir.
Takımların seans başı araç sayısı:
Prototip-2: 4 araç
GT3: 5 araç
Yarış haftası programı:
21.12.2017 Perşembe
20:00 - Platin Lig - 1. Serbest Antrenman - 180 dakika
22.12.2017 Cuma
20:00 - Platin Lig - 2. Serbest Antrenman - 180 dakika
23.12.2017 Cumartesi
20:00 - Platin Lig - 3. Serbest Antrenman 60 dakika
21:00 - Maserati GT4 Destek serisi - Sıralama turları
21:10 - Maserati GT4 Destek serisi yarış - 45 Dakika
22:30 - Platin Lig - Sıralama turları 20 dakika ( ilk 10 dakika GT3 - ikinci 10 dakika P2 )
24.12.2017 Pazar
21:00 - Platin Lig - Isınma
21:30 - Platin Lig - Yarış - 90 dakika
2018 Platin e-sport ligi son test için takımlar garajlarındaki araçlarını ve pilotlarını Fuji'de asfalta çıkaracaklar. Bu son testte takımlar fazla araçla aynı anda piste çıkarabilecekler.
Sezon öncesi test haftalarında çok çekişmeli mücadelelere sahne olurken, her seferinde farklı pilotların sazı eline laması gerçekten Platin ligin çok üst seviyede çekişmelerle dolu geçeceğinin işareti oldu.
Fuji pistinde gerçekleşecek 4. test haftası, ligdeki gerçek yarış seansı uygulamalarının bir benzeri şeklinde olacak. Yarışın başlangıcı güvenlik aracı arkasında, sıralama turlarında yapılan derecelere göre pilotların isimlerinin anons edilip ( ekranda yazılıp ) slotlarından kalkıp güvenlik aracının arkasına takılmasıyla formasyon turu başlayacak ( detaylı bilgiler için organizasyon kuralları sayfasına bakınız. ). Formasyon turu sonunda güvenlik aracı pite girdikten sonra YARIŞ KONTROLÜN SOHBET EKRANINDA MESAJIYLA YARIŞ BAŞLAYACAK. BU İŞARET P-2 VE GT3 KLASMANLARI İÇİN AYRI AYRI OLARAK VERİLECEKTİR. GT3 klasmanı pole pozisyonundaki araç, P2 klasmanıyla arasında 200-300 m FARKI KORUMAK ZORUNDADIR.
Takımlar istedikleri pilotları test edebilirler. Resmi olarak izin verilen araç sayısına göre pilotlar sunucuya girip çıkarak araç değişimi yapabilirler. Resmi seanslar başlamadan en az 24 saat önce takımlar teste katılacak pilotlarını kendi sayfalarından bildirmek zorundadırlar. Aksi takdirde garaj yetersiz kalırsa, diğer takımların bildirilen pilot sayıları göz önünde bulundurulmaksızın pilotlarını bildirmeyen takımın garajdan çekilmesi gerekecektir. Yarışa katılacak her pilot mutlaka antrenman seanslarından bir tanesine katılmak zorundadır. Takım sahipleri yarış kuralları konusunda pilotlarını bilgilendirmelidir. Kurallara yanlışlıkla da olsa uymayan pilotun takım sahibi uyarı alacaktır. Lütfen herkes tüm kuralları tekrar okusun.
Sıralama turları gününde Platin e-sport ligi destek serisi düzenlenecektir. Özellikle Akademi ligindeki pilotların destek serilerinde olmaları önemlidir.
Takımların seans başı araç sayısı:
Prototip-2: 4 araç
GT3: 5 araç
Yarış haftası programı:
21.12.2017 Perşembe
20:00 - Platin Lig - 1. Serbest Antrenman - 180 dakika
22.12.2017 Cuma
20:00 - Platin Lig - 2. Serbest Antrenman - 180 dakika
23.12.2017 Cumartesi
20:00 - Platin Lig - 3. Serbest Antrenman 60 dakika
21:00 - Maserati GT4 Destek serisi - Sıralama turları
21:10 - Maserati GT4 Destek serisi yarış - 45 Dakika
22:30 - Platin Lig - Sıralama turları 20 dakika ( ilk 10 dakika GT3 - ikinci 10 dakika P2 )
24.12.2017 Pazar
21:00 - Platin Lig - Isınma
21:30 - Platin Lig - Yarış - 90 dakika
- Aranel Ciryatan
- Forum Yöneticisi
- Mesajlar: 3337
- Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
- Ad: Mehmet
- Has thanked: 215 time
- Been thanked: 897 time
- Yaş: 39
- İletişim:
-
Loading…
Re: 4.Resmi test haftası-Fuji 21-24 Aralık 2017
Bu akşam sunucu antrenman için Fast seçeneğinde
Qual için Optimum seçeneğinde açılacaktır.
Sunucuda sıcaklık 27 derecedir.
Antrenman şifresi diğer günler ile aynı olup qual şifresi takım patronlarına ilerleyen saatlerde bildirilecektir.
Qual için Optimum seçeneğinde açılacaktır.
Sunucuda sıcaklık 27 derecedir.
Antrenman şifresi diğer günler ile aynı olup qual şifresi takım patronlarına ilerleyen saatlerde bildirilecektir.
The World is Mine!
- KobraAbiniz
- Mesajlar: 133
- Kayıt: 05 Şub 2017, 23:14
- Ad: Erdem Aras
- Konum: Ankara
- Has thanked: 178 time
- Been thanked: 116 time
- Yaş: 34
Re: 4.Resmi test haftası-Fuji 21-24 Aralık 2017
Maserati başlığını göremedim ama katılım için isimleri nereye yazıyoruz:)
- Aranel Ciryatan
- Forum Yöneticisi
- Mesajlar: 3337
- Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
- Ad: Mehmet
- Has thanked: 215 time
- Been thanked: 897 time
- Yaş: 39
- İletişim:
-
Loading…
Re: 4.Resmi test haftası-Fuji 21-24 Aralık 2017
KobraAbiniz yazdı:Maserati başlığını göremedim ama katılım için isimleri nereye yazıyoruz:)
viewtopic.php?f=5&t=1152&p=14993#p14993
The World is Mine!
- Aranel Ciryatan
- Forum Yöneticisi
- Mesajlar: 3337
- Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
- Ad: Mehmet
- Has thanked: 215 time
- Been thanked: 897 time
- Yaş: 39
- İletişim:
-
Loading…
- dogan senturk
- Mesajlar: 30
- Kayıt: 24 Eki 2017, 22:07
- Has thanked: 3 time
- Been thanked: 3 time
- Aranel Ciryatan
- Forum Yöneticisi
- Mesajlar: 3337
- Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
- Ad: Mehmet
- Has thanked: 215 time
- Been thanked: 897 time
- Yaş: 39
- İletişim:
-
Loading…
Re: 4.Resmi test haftası-Fuji 21-24 Aralık 2017
GT3 Sıralama Sonuçları : http://server.simracerstr.net:50039/ses ... ionid=201#
The World is Mine!
- Aranel Ciryatan
- Forum Yöneticisi
- Mesajlar: 3337
- Kayıt: 10 Mar 2016, 13:30
- Ad: Mehmet
- Has thanked: 215 time
- Been thanked: 897 time
- Yaş: 39
- İletişim:
-
Loading…
Re: 4.Resmi test haftası-Fuji 21-24 Aralık 2017
P2 Sonuçları : http://server.simracerstr.net:50039/ses ... ionid=202#
The World is Mine!
- Ahmet Tokmak
- Mesajlar: 155
- Kayıt: 13 Ara 2016, 11:01
- Ad: Ahmet Tokmak
- Konum: Şanlıurfa
- Has thanked: 53 time
- Been thanked: 84 time
- Yaş: 38
Re: 4.Resmi test haftası-Fuji 21-24 Aralık 2017
Tebrikler herkese. Serkanla çok yakın güzel turlar attık ama enginin yaptığı kabul edilebilir değil etik dışı bir hareketti bana göre. Son turumda kendisi pitten çıkıp önüme yerleşti. Zaten pitten çıktığında damalı bayrağın sallanmasına 40 sn civarında bir süre kalmıştı. Yetişmesi mümkün değildi. Bense son turumda derecemi geliştirip geliyordum 1 kere pisti geçti yine önümde çıktı son virajda polü alacak kadar hızlı gelirken saolsun hava koridoru sayesinde yüzde birlik dilimlerimi heba etti. Böyle bir ligde bu tarz amatörce hareketlerin olmaması gerekiyor. Tur atmaya yetişecek süresi olsa anlayacağım yaptığı davranışı ancak 40 sn kala piste çıkması hiç mi hiç hoş değil. Kendisi uzak olduğunu söylesede öyle olmuyor hava koridoru ciddi dezavantaj yaratıyor arkadaki pilot için.