2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Re: 1.Resmi Yarış Haftası: Çin 22-25 Ocak 2018

Gönderilme zamanı: 26 Oca 2018, 17:14
gönderen sensei
"Pist bug"ı diye nitelendirilen bazı durumların, aslında bug olmadığını ve pistin yanlış kulanımı sonucu meydana gelen cezalar olduğunu belirtmek isterim.
Shangai pit girişindeki durum daha önce benim de başıma gelmişti ve tamamen benim hatamdı.Pit yolu doğru kullanıldığında, herhangi bir sorun çıkmıyor.
Bana göre Shangai de bug sayılabilecek durum, bazı yerlerde çok fazla kesmeye müsaade etmesi ve diğer pistlerde olduğu gibi bu kesmelere yavaşlama veya duraklama cezası vermemesi diyebilirim.Bazen Pilotlar, nasıl olsa ceza yok diye pek çok noktada 4 tekerlekle pist dışına rahatlıkla taşabiliyor.Bu da pistte çizgi kullanımına dikkat eden pilotlar için dezavanatajlı bir durum oluşturabiliyor.

Belki yarışlar öncesi kesme kuralları konusunda piste özel belirteçler;
-Şu virajda kukaya çarpan, -kukanın solundan/sağından geçen, -kurbden atlayan vs. vs.
ve uymayanlara cezalar veya hatta PLP* kullanımı bile gündeme getirilebilir.
*PLP: Lastiklerde izin verilenden fazlasının pistin beyaz çigilerinin ihlalini takip eden ve loglayan bir sistem.

Veya atılan turlarda, stracker sayfasından geçerli turlar göz önüne alınabilir.Ancak orada temas olan turları da geçersiz tur olarak saydığından tur saysında biraz sıkıntı yaratayabiliyor.

Re: 1.Resmi Yarış Haftası: Çin 22-25 Ocak 2018

Gönderilme zamanı: 26 Oca 2018, 17:25
gönderen diabolus79
@sensei AC de yaklaşık 1000 saatim var, başka hiç bir pistte pit girişinde bu tarz bir şeye rast gelmedim, bunu "bug" olarak nitelememin yerinde olduğunu düşünüyorum. Avantaj sağlamakla uzaktan yakindan alakası olmayan duvara doğru taşan bir bölüm bu pistteki söz konusu yer, bu bakımdan doğru kullanımla da alakası yok, benim haricimde de aynı cezaya maruz kalanlar oldu.

Her şeyi geçtim 30 sn kontrol kilitlenmesi, bir tur geriye atilmak da "pit yolunun yanlış kullanımı"na karşılık gelen bir ceza değil.

Re: 1.Resmi Yarış Haftası: Çin 22-25 Ocak 2018

Gönderilme zamanı: 26 Oca 2018, 17:31
gönderen Taner
Antrenman seansları özellikle neler olduğunu anlamak için önemli seanslar. Buna rağmen ilk antrenmanda neredeyse katılım yok. İkinci antrenman da öyle. Kaldı ki pist çok önceden ilam edildi ve paylaşıldı. Dolayısıyla eğer bir sıkıntı varsa yarış günün çok öncesinde bildirim almalıyız ki müdahale edelim. Bu arada sorunların bir çok kişide de aynı şekilde oluşması gerekli. Tekil ya da iki kişinin yaşadığı sorunlar genele yansımıyorsa bu konuda maalesef ligde herhangi bir değişiklik yapılması uygun değil.
Yarış maddelerinde takımların talebiyle ekstra antrenman seansı açılması kuralı var. Bu konuda yönetim olarak hiç bir talep almadık. Lütfen oluşacak/oluşan hataların önlemini önceden almak için erken tedbir avantajlarını kullanıp, test ve antrenman seanslarına mümkün olduğu kadar katılım gösterelim. Böylelikle kötü sürpriz yaşama riskini en aza indirgemiş oluruz.
Benim çok keyif aldığım bir yarış oldu. İzlemesi de anlatması da keyifliydi. Gelecek yarışlar da umarım böyle geçer.

Re: 1.Resmi Yarış Haftası: Çin 22-25 Ocak 2018

Gönderilme zamanı: 28 Oca 2018, 13:21
gönderen sensei
Hakem Heyeti yazdı:Organizasyon sırasında yönetim, bütün pilotların yüklemesi gereken uygulamaları bildirecektir. Bu uygulamaların düzgün çalıştırılmamasından dolayı seanslarda ( sıralama ve yarışta dahil ) pilotların aldığı sonuçlar geçersiz sayılabilir. Bunun için hiç bir istisna olmayacaktır. Uygulamaları yüklememekte veya düzgün kullanımını sağlamamakta direnen pilot takım sahibinin onayı alınmadan turnuvadan men edilecektir.

Bu madde halen geçerli midir? Yoksa devre dışı kaldı mı?

Re: 1.Resmi Yarış Haftası: Çin 22-25 Ocak 2018

Gönderilme zamanı: 28 Oca 2018, 15:54
gönderen Taner
Kurallarda yazdığı sürece geçerli.