SimRacesTR Akademi Sezon 6 ⇒ 6. Yarış Circuit de Barcelona-Catalunya 30.Ocak.2018 SRTR AKADEMİ
Moderatör: Moderatörler
- car_lover
- Süper Moderatör
- Mesajlar: 578
- Kayıt: 21 Mar 2016, 11:06
- Ad: Semih Emre
- Has thanked: 154 time
- Been thanked: 278 time
6. Yarış Circuit de Barcelona-Catalunya 30.Ocak.2018 SRTR AKADEMİ
Serimizin altıncı yarışı için Formula 1 tarihinin oldukça teknik pistlerinden biri olan Circuit de Barcelona - Catalunya pistine konuk oluyoruz.
Pistin; tam apex e oturmanızı isteyen hızlı virajlarının yanı sıra. Kör çıkışı olan yavaş virajları da bulunmakta. En küçük hatada büyük süre kayıpları olmakta.
Sezonun altıncı etabına gelinirken Adnan ın yüzü BMW 235i ler ile bir türlü gülmüyor. Buna rağmen şampiyonada liderliğini sürdürmekte.
Sezon içinde yavaşça hızlanıp BMW ile yükselişe geçen Erhan kazandığı galibiyet ile 3. sıradaki yerini biraz daha garantiye aldı.
Burak Sadeıkoğlu ise bu yarış istediği sonucu alamasa da 2.lik teki yerini koruyor.
Barcelona da BMW ler ne yapmış diye bakacak olursa şu an sunucudaki en hızlı tur 1:59.151 ile Furkan Özcan a ait. Geçtiğimiz sezon ise bu yarışı Ahmet Tokmak ilk sırada tamamlamıştı.
Antreman : 20:00-21:00
Sıralama : 21:00 15 dk tek seans
Yarış : 21:15 30tur
Lastik,benzin: 1X
Hasar: %100
Herkese başarılar dilerim.
Pistin; tam apex e oturmanızı isteyen hızlı virajlarının yanı sıra. Kör çıkışı olan yavaş virajları da bulunmakta. En küçük hatada büyük süre kayıpları olmakta.
Sezonun altıncı etabına gelinirken Adnan ın yüzü BMW 235i ler ile bir türlü gülmüyor. Buna rağmen şampiyonada liderliğini sürdürmekte.
Sezon içinde yavaşça hızlanıp BMW ile yükselişe geçen Erhan kazandığı galibiyet ile 3. sıradaki yerini biraz daha garantiye aldı.
Burak Sadeıkoğlu ise bu yarış istediği sonucu alamasa da 2.lik teki yerini koruyor.
Barcelona da BMW ler ne yapmış diye bakacak olursa şu an sunucudaki en hızlı tur 1:59.151 ile Furkan Özcan a ait. Geçtiğimiz sezon ise bu yarışı Ahmet Tokmak ilk sırada tamamlamıştı.
Antreman : 20:00-21:00
Sıralama : 21:00 15 dk tek seans
Yarış : 21:15 30tur
Lastik,benzin: 1X
Hasar: %100
Herkese başarılar dilerim.
- FurkanOzcan
- Mesajlar: 373
- Kayıt: 11 Ağu 2016, 15:13
- Ad: Furkan Özcan
- Konum: Eskişehir
- Has thanked: 228 time
- Been thanked: 251 time
- Yaş: 29
- İletişim:
Re: 6. Yarış Circuit de Barcelona-Catalunya 30.Ocak.2018 SRTR AKADEMİ
Super Cup, Endurance derken bu hafta biraz gecikse de bu sezon sonuncusunu yapacağım Newbie hotlap + setup serim devam ediyor. Geçen sezondan sonra setup ve sürüş olarak aracı geliştirebileceğimin farkındaydım ve 58'leri görebildim dün attığım turlarla. Hala en az 0.3 bıraktığımı düşünüyorum ama iki tur halinde paylaştığım için nerede bıraktığımı görebileceksiniz. Katılımcılara başarılar dilerim şimdiden.
[align=center]https://www.youtube.com/watch?v=0s2UOB_dJQk[/align]
[align=center]https://www.youtube.com/watch?v=0s2UOB_dJQk[/align]
- sensei
- Mesajlar: 400
- Kayıt: 24 Ağu 2016, 10:48
- Ad: Ertekin Dal
- Konum: Bursa
- Has thanked: 319 time
- Been thanked: 234 time
- Yaş: 54
-
Loading…
Re: 6. Yarış Circuit de Barcelona-Catalunya 30.Ocak.2018 SRTR AKADEMİ
Doğan Şentürk yarışa katılamıyor, yerine yedek listeden kabul edebilirsiniz.
Re: 6. Yarış Circuit de Barcelona-Catalunya 30.Ocak.2018 SRTR AKADEMİ
İnteretim arizali eger ttnet duzeltemesse ki oglenden beri duzelmedi bende katilamayacagim.
Re: 6. Yarış Circuit de Barcelona-Catalunya 30.Ocak.2018 SRTR AKADEMİ
İnternet duzelmedi katilamiyorum.
- SosluSoganli
- Süper Moderatör
- Mesajlar: 133
- Kayıt: 28 Nis 2017, 22:18
- Ad: Burak Sadıkoğlu
- Konum: Ankara
- Has thanked: 81 time
- Been thanked: 53 time
- Yaş: 35
Re: 6. Yarış Circuit de Barcelona-Catalunya 30.Ocak.2018 SRTR AKADEMİ
Öncelikle yönetimden ricam lige katılım koşullarından olan aşağıdaki iki maddenin uygulanması konusundaki hassasiyetini rica ediyorum. Ligin başından beri yaşanan çoğu temas çoktan engellenebilirdi.
-- Çalışan bir mikrofon ve yüklenmiş Discord programı
-- pTracker ve Helicorsa programlarını kullanmak
Grid 20 kişiyken discordta 10 kişiyiz. Yaşadığımız olayları önceden öngörüp bilgilendirme yapabiliyoruz. Misal bugünkü yarışta Seçkinle arkalı önlü giderken çok yakın olmasına rağmen ilk şikana girmeyelim beraber dedik daha ilk turlardı zaten. Tamam diyip temkinli bir biçimde yarışımıza devam ettik. Ön grubu yakaladık çok güzel bir şekilde sondan.
Ptracker'dan süre takip etmeyen ve helicorsa kullanmayan belli ki çok sayıda pilot var hala. Bunun kontrolü tabii ki zor ama bilmiyorum yani kullanmamak daha da bir saçmalık. Arkanızdaki sizden +1.3sn hızlı dönüyorsa agresif savunma yapmak gereksiz.
Yayında Kemal ile olan temasımız sanki sinirlerine hakim olamadı gibi gözükmüş, haliyle açıklamak istedim. Yayından da belli olduğu gibi (tabi replay'e bakıp yorum yapmanız daha iyi olur) ilk şikana açıktan girip hızımı sol viraja doğru tuttuğum için hızlı çıkıyorum ilk olarak. İkincisi ise eğer sağ viraj öncesi gaz keserseniz tam gaz dönebiliyorsunuz, yayında bahsedildiği gibi fren yapılcak bir durum ya da bir viraj değil. Her iki koşul da geçerli olmak üzere içerde kalarak çizgimde ilerliyorum fakat Kemal daha önceki 5 tur boyunca yaptığı gibi bana göre etik dışı savunmayı yine yaptı ve soldan sağa çizgimi kesmeye çalıştı. Sağa doğru olan bir virajda, kaldı ki ilerki viraj da sağa doğru, sağdan sola geçmenin mantığı nedir? Geldiğini gördüğüm anda gaz kestim zaten sonrasında da temas. Sürükledi gitti vs diyenler için kırmızı fren şeysine bakın bari yayından Ayrıca Kemal'i geçebilsem ilk üçe yetişebilcek süreye sahibim neden temas yaşamak istiyim. Heralde bir yarışta kaza yapmamak için hiç bu kadar çok ani karar vermek zorunda kalmadım. Helicorsa da bile bir anda beliriyordu hareketleri. Hasardan dolayı da devam etmek istemedim, tadı kaçan bir yarıştı.
Nascar da bile adamlar arabayı 1mm geçse yeter önüne kırabilirsin diyor. Bizde bu bile geçerli olsa geçmeyi beklemeden; çizgiyi kesmek gibi değil, biçmek maksatlı kırılıyor.
Arkadan gelenin tabii ki temkinli davranması lazım ama bu demek değil ki kapı kapıya giderken o gaz kesmek zorunda. Saliselik gaz kesme farkıyla öne geçiliyor o an. İki kişi de çizgisini koruyabilse çok güzel mücadeleler olacak. Önde gidenin yanındakine göre çizgisini ayarlamamasından temas diye nitelendiriliyor. Savunma yapıcam derken iki yarış da mahvoluyor.
Neyse akademi ligi bunun için var fakat bu da 6. yarış ya Ayrıca Erhan ve Seçkin'i de tebrik ediyorum. Seçkinle gelicektik arkanıza ama kısmet olmadı
-- Çalışan bir mikrofon ve yüklenmiş Discord programı
-- pTracker ve Helicorsa programlarını kullanmak
Grid 20 kişiyken discordta 10 kişiyiz. Yaşadığımız olayları önceden öngörüp bilgilendirme yapabiliyoruz. Misal bugünkü yarışta Seçkinle arkalı önlü giderken çok yakın olmasına rağmen ilk şikana girmeyelim beraber dedik daha ilk turlardı zaten. Tamam diyip temkinli bir biçimde yarışımıza devam ettik. Ön grubu yakaladık çok güzel bir şekilde sondan.
Ptracker'dan süre takip etmeyen ve helicorsa kullanmayan belli ki çok sayıda pilot var hala. Bunun kontrolü tabii ki zor ama bilmiyorum yani kullanmamak daha da bir saçmalık. Arkanızdaki sizden +1.3sn hızlı dönüyorsa agresif savunma yapmak gereksiz.
Yayında Kemal ile olan temasımız sanki sinirlerine hakim olamadı gibi gözükmüş, haliyle açıklamak istedim. Yayından da belli olduğu gibi (tabi replay'e bakıp yorum yapmanız daha iyi olur) ilk şikana açıktan girip hızımı sol viraja doğru tuttuğum için hızlı çıkıyorum ilk olarak. İkincisi ise eğer sağ viraj öncesi gaz keserseniz tam gaz dönebiliyorsunuz, yayında bahsedildiği gibi fren yapılcak bir durum ya da bir viraj değil. Her iki koşul da geçerli olmak üzere içerde kalarak çizgimde ilerliyorum fakat Kemal daha önceki 5 tur boyunca yaptığı gibi bana göre etik dışı savunmayı yine yaptı ve soldan sağa çizgimi kesmeye çalıştı. Sağa doğru olan bir virajda, kaldı ki ilerki viraj da sağa doğru, sağdan sola geçmenin mantığı nedir? Geldiğini gördüğüm anda gaz kestim zaten sonrasında da temas. Sürükledi gitti vs diyenler için kırmızı fren şeysine bakın bari yayından Ayrıca Kemal'i geçebilsem ilk üçe yetişebilcek süreye sahibim neden temas yaşamak istiyim. Heralde bir yarışta kaza yapmamak için hiç bu kadar çok ani karar vermek zorunda kalmadım. Helicorsa da bile bir anda beliriyordu hareketleri. Hasardan dolayı da devam etmek istemedim, tadı kaçan bir yarıştı.
Nascar da bile adamlar arabayı 1mm geçse yeter önüne kırabilirsin diyor. Bizde bu bile geçerli olsa geçmeyi beklemeden; çizgiyi kesmek gibi değil, biçmek maksatlı kırılıyor.
Arkadan gelenin tabii ki temkinli davranması lazım ama bu demek değil ki kapı kapıya giderken o gaz kesmek zorunda. Saliselik gaz kesme farkıyla öne geçiliyor o an. İki kişi de çizgisini koruyabilse çok güzel mücadeleler olacak. Önde gidenin yanındakine göre çizgisini ayarlamamasından temas diye nitelendiriliyor. Savunma yapıcam derken iki yarış da mahvoluyor.
Neyse akademi ligi bunun için var fakat bu da 6. yarış ya Ayrıca Erhan ve Seçkin'i de tebrik ediyorum. Seçkinle gelicektik arkanıza ama kısmet olmadı
Re: 6. Yarış Circuit de Barcelona-Catalunya 30.Ocak.2018 SRTR AKADEMİ
en sondan başlamanın rahatlığına önümdeki siyah aracında pite dönmesi eklenince çok stressiz ve tam zamanında bi start oldu benim için. takip ettiğim kadarıyla 3. olmam 6 tur sürmüş,burda benim şansım ve burağın ceza yeme şanssızlığı var. burak ceza almasa arka arkaya 3 4 olarak gidebilsek büyük ihtimalle 1 2 ye daha yakın bir yerde bitirecektik.
arabamın ayarlarından çok memnun kaldım bu yarış. furkanın ayarlarıyla erhanla deneye deneye yaptığımız ayarların ortalamasını buldum ve 4 lastik yeşil olarak gitmeyi başardım. bitmek üzere olan sol ön lastiğe rağmen son turda 3 virajda hala içe atıyordu araç kendini.
Son olarak atabey e de söyledim arkasındaki eser kağan ile çok yakın olmasa 3.lüğü verecektim.atabeyde bekleyecekti. ama kağanın olayı anlamayıp geçme ihtimali olduğu için gazladım 1 sıra borcum hala var kendisine.
burak içinse çok çok üzgünüm. önümde kalabilse birbirimize hız katardık.sağlık olsun...
arabamın ayarlarından çok memnun kaldım bu yarış. furkanın ayarlarıyla erhanla deneye deneye yaptığımız ayarların ortalamasını buldum ve 4 lastik yeşil olarak gitmeyi başardım. bitmek üzere olan sol ön lastiğe rağmen son turda 3 virajda hala içe atıyordu araç kendini.
Son olarak atabey e de söyledim arkasındaki eser kağan ile çok yakın olmasa 3.lüğü verecektim.atabeyde bekleyecekti. ama kağanın olayı anlamayıp geçme ihtimali olduğu için gazladım 1 sıra borcum hala var kendisine.
burak içinse çok çok üzgünüm. önümde kalabilse birbirimize hız katardık.sağlık olsun...
- Kemal Çetinkaya
- Mesajlar: 45
- Kayıt: 24 Eki 2017, 22:14
- Ad: Kemal Çetinkaya
- Has thanked: 7 time
- Been thanked: 14 time
- Yaş: 40
Re: 6. Yarış Circuit de Barcelona-Catalunya 30.Ocak.2018 SRTR AKADEMİ
Yarışan arkadaşları ve özellikle “bitirip” ayrıca dereceye de girenleri tebrik ederim.
Ben yarıştan yine çok keyif aldım temaslara ve kazalara rağmen. Zaten bu işin içinde böyle bir durum var, hep söylüyorum.
Burak'la olan mücadelimiz de bana çok keyif verdi. Kaza da olacak tabi ben takılmıyorum o kısımlara pek. Atabey ve Ekrem'le de temas yaşadık ciddi zaman kaybı yaşadım ama sorun etmiyorum dediğim gibi bunları ben. Sorun eden arkadaşlara cevap vermek zorunda kalmak kötü oluyor ama. Ancak yayında ve burada belirttikleriniz çok komik. Arkadan gelen hızlı pilota savunma yapmamak mı gerekiyor ? Yarışıyoruz arkadaşlar ne yol vermesi ? Hangi yarış branşında var arkadan gelen hızlı diye ve "etik" olsun diye yol vermek ? Tabii ki arkadan gelenin önünü kapatacaksın kurallar çerçevesinde. Bunun yüzlerce gerçekte olan örneklerini gösterebilirim. Start finiş düzlüğünde bir kaç kez kulvar değiştirdim, rakibimin o kadar yaklaştığını helicorsadan dahi anlayamadım o an, o benim hatam. Büyük bir temas olmadan diğer tarafa attım kendimide zaten. Bunun haricinde ben hata yaptığımı düşünmüyorum. Bir çok yerde sadece önüne kırmak için değil, çizgiyi takip etmek için içeri girdim yeterli mesafemiz olduğundan. Zaten 5 tur aynı yolu kullandığımı söylemiş Burak. Herkesin stili, çizgisi, ayarı, tarzı farklı olabilir. Sert savunma da yapabilirim yarışlarda bunlar olağan şeyler. Neden şaşırdınız ki bu kadar ? Burak'ın divebomblarından da bahsetmeme gerek yok sanırım ayrıca. Bu da olağan bir durum mesela çok iyimser ve kazaya sebep verecek bir kaza olmadığı sürece.
Burak'ın analizleri güzel, ancak bu kadar analize ve hızına rağmen doğru yerde doğru zamanı kollayıp o anda geçmesi gerekirdi beni. Önde olan benim ve savunma yapmak hakkım. Etiği falan yok bu işin. Etik olmayan, bilerek ve düşüncesizce yarışıp rakibi ve kendini riske atıp kazaya sebebiyet vermektir. Burak'ı kastetmiyorum bu cümlede. Burak öyle yaptı demiyorum.
Netice itibariyle, kararları hakemler zaten verecek. Ceza gelsin gelmesin ben bundan çekinmiyorum. Varsa gerçekten bir hata cezası verilsin. Önemli olan saygı çerçevesinde tartışıp, güzel yarışlar çıkarıp eğlenmek ve keyif almak.
Son olarak yorumcularımızın daha tarafsız yorum yapmalarını isterim. Taraflılar demiyorum ancak anlık söyledikleri şeyler yanlış anlaşılabiliyor. Onların ağzına, yarışanların da eline sağlık.
Ben yarıştan yine çok keyif aldım temaslara ve kazalara rağmen. Zaten bu işin içinde böyle bir durum var, hep söylüyorum.
Burak'la olan mücadelimiz de bana çok keyif verdi. Kaza da olacak tabi ben takılmıyorum o kısımlara pek. Atabey ve Ekrem'le de temas yaşadık ciddi zaman kaybı yaşadım ama sorun etmiyorum dediğim gibi bunları ben. Sorun eden arkadaşlara cevap vermek zorunda kalmak kötü oluyor ama. Ancak yayında ve burada belirttikleriniz çok komik. Arkadan gelen hızlı pilota savunma yapmamak mı gerekiyor ? Yarışıyoruz arkadaşlar ne yol vermesi ? Hangi yarış branşında var arkadan gelen hızlı diye ve "etik" olsun diye yol vermek ? Tabii ki arkadan gelenin önünü kapatacaksın kurallar çerçevesinde. Bunun yüzlerce gerçekte olan örneklerini gösterebilirim. Start finiş düzlüğünde bir kaç kez kulvar değiştirdim, rakibimin o kadar yaklaştığını helicorsadan dahi anlayamadım o an, o benim hatam. Büyük bir temas olmadan diğer tarafa attım kendimide zaten. Bunun haricinde ben hata yaptığımı düşünmüyorum. Bir çok yerde sadece önüne kırmak için değil, çizgiyi takip etmek için içeri girdim yeterli mesafemiz olduğundan. Zaten 5 tur aynı yolu kullandığımı söylemiş Burak. Herkesin stili, çizgisi, ayarı, tarzı farklı olabilir. Sert savunma da yapabilirim yarışlarda bunlar olağan şeyler. Neden şaşırdınız ki bu kadar ? Burak'ın divebomblarından da bahsetmeme gerek yok sanırım ayrıca. Bu da olağan bir durum mesela çok iyimser ve kazaya sebep verecek bir kaza olmadığı sürece.
Burak'ın analizleri güzel, ancak bu kadar analize ve hızına rağmen doğru yerde doğru zamanı kollayıp o anda geçmesi gerekirdi beni. Önde olan benim ve savunma yapmak hakkım. Etiği falan yok bu işin. Etik olmayan, bilerek ve düşüncesizce yarışıp rakibi ve kendini riske atıp kazaya sebebiyet vermektir. Burak'ı kastetmiyorum bu cümlede. Burak öyle yaptı demiyorum.
Netice itibariyle, kararları hakemler zaten verecek. Ceza gelsin gelmesin ben bundan çekinmiyorum. Varsa gerçekten bir hata cezası verilsin. Önemli olan saygı çerçevesinde tartışıp, güzel yarışlar çıkarıp eğlenmek ve keyif almak.
Son olarak yorumcularımızın daha tarafsız yorum yapmalarını isterim. Taraflılar demiyorum ancak anlık söyledikleri şeyler yanlış anlaşılabiliyor. Onların ağzına, yarışanların da eline sağlık.
- SosluSoganli
- Süper Moderatör
- Mesajlar: 133
- Kayıt: 28 Nis 2017, 22:18
- Ad: Burak Sadıkoğlu
- Konum: Ankara
- Has thanked: 81 time
- Been thanked: 53 time
- Yaş: 35
Re: 6. Yarış Circuit de Barcelona-Catalunya 30.Ocak.2018 SRTR AKADEMİ
Replay ne zaman paylaşılır? Onunla beraber yazalım paragrafları.
Son Super Cup yarışının da hatta bulamadım.
Son Super Cup yarışının da hatta bulamadım.
- tacsizkral
- Mesajlar: 62
- Kayıt: 26 Tem 2017, 12:21
- Ad: Eser Sürücü
- Konum: istanbul
- Has thanked: 49 time
- Been thanked: 29 time
- Yaş: 44
Re: 6. Yarış Circuit de Barcelona-Catalunya 30.Ocak.2018 SRTR AKADEMİ
Bu yarışta No Qual alanların çokluğundan dolayı yarışa 3. başladım. Sıralama da M lastik kullanıp en iyi zamanımı da yaptım orası ayrı ama bazı hızlı arkadaşlar No Qual almasa muhtemelen sıralamam farklı olurdu.
Sebebini anlamadığım şekilde normalden yavaş kaldım yarış içinde, lastikleri her zaman ki gibi kötü kullandım. 22. turdan sonra neredeyse hiç sağlıklı tur atamadım. Bir ara pite girmeyi düşündüm bu sefer ilk 5te hayal olacaktı. Son tura kadar bir sürü hatayla sürdüm. Son 1 tur kala Kağan hata yapınca önüne geçtim. Son tur ve son virajlara geldiğimizde beni tekrar geçiyordu fakat onunda lastiklerinin bittiğini tahmin ediyorum, beni geçerken spin attı. bu şekilde 5. olarak bitirdim.
yarışla ilgili genel olarak söylemem gerekirse,
Hızlı arkadaşlar sabırsızsınız . Şöyle düşünün her türlü geçeçeksiniz. Sizin hızınız ve tecrübeniz bir pistte kaç geçiş noktası olacağını size söyler. Pistin her yerinde geçiş olamaz. Siz kapı görseniz bile olamaz. Yapı olarak pist ve fizik kuralları buna izin vermez. Geçiş noktaları sınırlı sayıdadır. Bir elin parmağını geçmez. Siz hemen ilk üç arkası mücadele istiyorsunuz ama kusura bakmayın her hangi bir önceliğiniz yok. Ben bunu söylerken yanlış anlaşılmasın sizlere imreniyorum. Kiminizin hızına, çizgisine,sakin kalabilmesine vs. Kontrolsüz hız hız değildir
Mavi bayrak tutumu için ise uyarılan arkadaşların bu tutumu abarttığını ya da tepki olarak bu şekilde davranıldığını düşünüyorum. Pist içinde 100km hızla gitmekle, sürekli çizgi değiştirmenin bir farkı yok benim için. Kendini yol vermek için dışarı atmakta yanlış bir durum. Tek yapılması gereken düz bir çizgi, 1/4 gaz kesmek fazla fazla yeterli olacak bu iş için lütfen abartmayalım durumu.. ve lütfen bu şekilde mavi bayrak kuralının işlemesini aa süper yaptın olması gereken buydu demeyelim. çünkü olması gereken bu değil.
Güzel yarıştı. Tebrikler ve teşekkürler herkese..
Sebebini anlamadığım şekilde normalden yavaş kaldım yarış içinde, lastikleri her zaman ki gibi kötü kullandım. 22. turdan sonra neredeyse hiç sağlıklı tur atamadım. Bir ara pite girmeyi düşündüm bu sefer ilk 5te hayal olacaktı. Son tura kadar bir sürü hatayla sürdüm. Son 1 tur kala Kağan hata yapınca önüne geçtim. Son tur ve son virajlara geldiğimizde beni tekrar geçiyordu fakat onunda lastiklerinin bittiğini tahmin ediyorum, beni geçerken spin attı. bu şekilde 5. olarak bitirdim.
yarışla ilgili genel olarak söylemem gerekirse,
Hızlı arkadaşlar sabırsızsınız . Şöyle düşünün her türlü geçeçeksiniz. Sizin hızınız ve tecrübeniz bir pistte kaç geçiş noktası olacağını size söyler. Pistin her yerinde geçiş olamaz. Siz kapı görseniz bile olamaz. Yapı olarak pist ve fizik kuralları buna izin vermez. Geçiş noktaları sınırlı sayıdadır. Bir elin parmağını geçmez. Siz hemen ilk üç arkası mücadele istiyorsunuz ama kusura bakmayın her hangi bir önceliğiniz yok. Ben bunu söylerken yanlış anlaşılmasın sizlere imreniyorum. Kiminizin hızına, çizgisine,sakin kalabilmesine vs. Kontrolsüz hız hız değildir
Mavi bayrak tutumu için ise uyarılan arkadaşların bu tutumu abarttığını ya da tepki olarak bu şekilde davranıldığını düşünüyorum. Pist içinde 100km hızla gitmekle, sürekli çizgi değiştirmenin bir farkı yok benim için. Kendini yol vermek için dışarı atmakta yanlış bir durum. Tek yapılması gereken düz bir çizgi, 1/4 gaz kesmek fazla fazla yeterli olacak bu iş için lütfen abartmayalım durumu.. ve lütfen bu şekilde mavi bayrak kuralının işlemesini aa süper yaptın olması gereken buydu demeyelim. çünkü olması gereken bu değil.
Güzel yarıştı. Tebrikler ve teşekkürler herkese..