Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zorluk-GetReal Yakıt Tüketimi-Gerçek Zamanlı Görsel Hasar-Gerçekçi Mekanik Hasar-Açık Pist Kesme Kuralı-Pisti kestiğiniz zaman oyun size gerekli uyarıları yapıyor. İlk olarak uyarıyor devam etmesi durumunda pitten geçiş cezası ve halen devam ediyorsanız diskalifiye oluyorsunuz.
Server: SimRacersTR GT3 Endurance
Önceden tahmin edebildiğiniz ve edemediğiniz şeyler vardır. O tahmin edemediğiniz en tehlikeli şeylerdir. Never Ever Stop Dreaming
/MEHMETUGURE
Audiye uyan, öncesinde iyi hazırlandığımız bir yarıştı. Önceki yarışlarda geçerli sıralama atamama sorununu bu yarışta yaşamadım. Ancak geliştirebileceğim sıralama turumu geliştirmek yerine mutfağa su içmeye gitmek kediyi odadan çıkarmak gibi şeylerle uğraşmam yüzünden yarışta pişman olacağımı bilemezdim.Bir sıra daha yükselebilseydim her şey farklı olacakmış
Yarışa 3. sırada başladım.ilk viraja girerken Ahmet' in çizgiyi oturtamadığını gördüm. Güzel bir acıdan viraja girip düzlükte önüne geçmenin hayalini kurarken temas geldi ve spin attım. Ardından 15. sıralarda geri döndüm yarışa ve bir ilk viraj spini de kendim attım. Aracı geri geri piste sokmak zorunda kaldım. Sonrasında tüm yarış yükselme mücadelesi şeklinde geçti.
Audinin harika viraj performansı yanında zayıf kalan düzlük hızı yükselmeyi cok zorlaştırıyor benim için. ilk stintte bir türlü ritmi tutturamadım. Aracın hasar aldığını sanıyordum ve bundan psikolojik olarak etkileniyordum. Tuna ile yakın takibim devam ediyordu. Bir ara teması kaybettim ve fark 8 saniyelerin üzerine cıktı sanırım. Pite girerken aracın hasar almadığını farkettim. Tamir seceneği açılmıyordu. İlk stintte yakıt beklediğimden uzun gidince alacağım yakıtı azalttım. ilk stintte 115 litre yakıtla başlarken ikinci stintte 80 litre yakıt aldım. taze lastikler temiz araçla hızlı turlar gelmeye başladı. Tuna pite girmeden aradaki farkı kapatmak istiyordum. Sonra Tuna bir anda 30 saniye kadar arkamda cıktı pittten. Sonraki hedef Erdem Akyol' du. Çok az da olsa yavaş yavaş farkı kapatıyordum. Farkı 2 saniyenin altına indirdiğim sırada tur bindirmelerde çok zaman kaybettim. Efecan yol verdi sağolsun; ancak ben geçemedim. Çimlere cıktım. Uzun bir süre yetişmeye calıştım. rr ın güzel yanı bu. Tur bindirme de olsa aradaki farklar cok az. Pilotlar birbirine yakın. Efecan' la oluşan farkı kapatıp onu geçmem uzun zaman aldı. Bu arada Erdem de farkı 10 saniyenin üzerine cıkardı. Bu şekilde sezonun ilk puanlarını bir ceza gelmezse 6.olarak alacağım. ilk iki yarışı teknik problemlerden dolayı bitiremediğimi düşünürsek; benim acımdan iyi bir sonuçolacak. Yarış sonunda en hızlı turlara baktığımda Ahmet' ten 0.1 saniye cıvarı yavaş bir turla ikinci sırayı almışım. Ancak yarış istikrarım berbat bir seviyedeydi. Tüm yarışı ikinci stintteki gibi geçirmeyi cok isterdim.
Sonraki yarış da audilere uyacak gibi. bakalım aracın avantajını orada daha iyi kullanabilecek miyim.?
Podyumu ve yarışı tamamlayan herkesi tebrik ederim.