6. Yarış Moscow Raceway 29.09.2016
Gönderilme zamanı: 26 Eyl 2016, 13:20
[align=center][/align][align=center][/align]
Güzel güneşli bir Rusya gününden herkese merhaba.
Moscow Raceway Rusya'nın ilk uluslararası motorsporları etkinliği düzenlenen pisttir. Kısa ve teknik bir pisttir ama uzun arka düzlük öndeki aracın hava boşluğundan yararlanılıp, geç fren manevraları ile geçişleri sağlamak için inşa edilmiştir..
https://youtu.be/0J7tpVLCsOY
[align=center]#RÖPORTAJLAR#[/align]
-8 sıra birden yükselmek gerçekten takdirlik bir durum, Mustafa. Biraz şans da yanındaydı sanki ?
-Şanslı olduğum söylenebilir. Yarışa 13. sırada başladım. Önceki yarıştan kalan cezam sebebiyle sıralama turu atamadım. Yarış başladığında önümdeki araçlar birbirine temas edip geriye düştüler. Bende onları geçtim. İlerleyen turda pitten geçme cezası aldım. 7. sıraya geriledim, önümdeki araçlarda pitten geçme cezası alınca yeniden 5. liğe yükseldim. Yarış setupını doğru yaptığımı düşünüyorum. Lastiklerimi korudum, stabil bir sürüş ile yarışı tamamladım. Sonuçtan memnunum.
-Son olarak şampiyonada son 3 yarışa giriyoruz. Podyum için baya sıkı bir mücadele var. Kendini sezon sonu nerede görüyorsun ?
-Gerçekten de harika bir çekişme var. Pilotlarımız çok yetenekli. Hem bireysel, hemde takımlarda hedefim ilk 3 içinde olmak. Hep beraber izleyip göreceğiz.
__________________________________________________________________________________________
-Arda, temiz bir yarış daha. DTM'den sonra burada da liderliği kimseye bırakmadın. Tebrik ederiz öncelikle. Senin açından 0 mücadele bir yarış oldu, tur bindirmeler dışında. Neler söylemek istersin.
-Teşekkürler. Antremanlara bir gün kala başladım ve her zaman olduğu gibi lastik sorunları diğer pilotlara göre fazla yaşadım ama bu hafta setupumdan oldukça memnundum. Starta biraz yavaş kalsamda ilk viraja kadar olan mesafe kısa olduğu için yerimi korumayı başardım. Yarışın ortalarında Numan'ın pite girmesiyle lastikleri koruyarak rahatça yarışı tamamladım. Sonraki yarışlarda görüşmek üzere.
___________________________________________________________________________________________
-Numan, ilk yarış ilk podyum. Sezona güzel bir başlangıç oldu senin için yarış ve şampiyona hakkında yorumlarını alabilirmiyiz ?
-Öncelikle şampiyonanın Moskova ayağına katılma fırsatını yakaladığım için oldukça mutlu oldum. Yaptığım çalışmalar meyvesini verdi diyebilirim. Bu durum sıralamadaki süremede yansımış oldu. Fakat lastiği çok çabuk tüketme gibi bir huyum olduğu için yarış esnasında yavaş bir başlangıç ve sakin sürüşe odaklanmak konusunda zorlandım. Zorlanmamın sebebi ise ilk simulasyon oyunum olan Assetto Corsa da sadece hız üzerinde çok pratiğimin olmasıydı benim için uzun süreli yarışlar değil de time attack tarzı eventler önemliydi. Endurance deneyimim neredeyse sıfır olması sebebi yüzünden WTCC yarışında lastiklerimi dayanıklılığını 5 turdan anca 7 tura çıkartabildim. 11. turda ise pite girmek zorunda kaldım ve yarış esnasında fazla gaz keserek Arda ile olan aramı 41 saniye ye kadar çıkarmış oldum ki bu durum beni de üzdü eğer başta lastiklerimi düşünmeseydim Arda ile harika bir kovalamaca içerisinde olabilirdim. Benim için 1, 2, 5, veya 10. olmanın önemi yok. Özellikle bu durum Türkiye içerisinde yapılan organizasyonların arasında neredeyse yok bile diyebilirim. Amaç keyifli bir yarıştı ve benim açımdan da beklenilen oldu.
-Bu güzel açıklamalar için sana teşekkür ederiz. Bir sonraki yarış için şimdiden bol şans.
Güzel güneşli bir Rusya gününden herkese merhaba.
Moscow Raceway Rusya'nın ilk uluslararası motorsporları etkinliği düzenlenen pisttir. Kısa ve teknik bir pisttir ama uzun arka düzlük öndeki aracın hava boşluğundan yararlanılıp, geç fren manevraları ile geçişleri sağlamak için inşa edilmiştir..
https://youtu.be/0J7tpVLCsOY
[align=center]#RÖPORTAJLAR#[/align]
-8 sıra birden yükselmek gerçekten takdirlik bir durum, Mustafa. Biraz şans da yanındaydı sanki ?
-Şanslı olduğum söylenebilir. Yarışa 13. sırada başladım. Önceki yarıştan kalan cezam sebebiyle sıralama turu atamadım. Yarış başladığında önümdeki araçlar birbirine temas edip geriye düştüler. Bende onları geçtim. İlerleyen turda pitten geçme cezası aldım. 7. sıraya geriledim, önümdeki araçlarda pitten geçme cezası alınca yeniden 5. liğe yükseldim. Yarış setupını doğru yaptığımı düşünüyorum. Lastiklerimi korudum, stabil bir sürüş ile yarışı tamamladım. Sonuçtan memnunum.
-Son olarak şampiyonada son 3 yarışa giriyoruz. Podyum için baya sıkı bir mücadele var. Kendini sezon sonu nerede görüyorsun ?
-Gerçekten de harika bir çekişme var. Pilotlarımız çok yetenekli. Hem bireysel, hemde takımlarda hedefim ilk 3 içinde olmak. Hep beraber izleyip göreceğiz.
__________________________________________________________________________________________
-Arda, temiz bir yarış daha. DTM'den sonra burada da liderliği kimseye bırakmadın. Tebrik ederiz öncelikle. Senin açından 0 mücadele bir yarış oldu, tur bindirmeler dışında. Neler söylemek istersin.
-Teşekkürler. Antremanlara bir gün kala başladım ve her zaman olduğu gibi lastik sorunları diğer pilotlara göre fazla yaşadım ama bu hafta setupumdan oldukça memnundum. Starta biraz yavaş kalsamda ilk viraja kadar olan mesafe kısa olduğu için yerimi korumayı başardım. Yarışın ortalarında Numan'ın pite girmesiyle lastikleri koruyarak rahatça yarışı tamamladım. Sonraki yarışlarda görüşmek üzere.
___________________________________________________________________________________________
-Numan, ilk yarış ilk podyum. Sezona güzel bir başlangıç oldu senin için yarış ve şampiyona hakkında yorumlarını alabilirmiyiz ?
-Öncelikle şampiyonanın Moskova ayağına katılma fırsatını yakaladığım için oldukça mutlu oldum. Yaptığım çalışmalar meyvesini verdi diyebilirim. Bu durum sıralamadaki süremede yansımış oldu. Fakat lastiği çok çabuk tüketme gibi bir huyum olduğu için yarış esnasında yavaş bir başlangıç ve sakin sürüşe odaklanmak konusunda zorlandım. Zorlanmamın sebebi ise ilk simulasyon oyunum olan Assetto Corsa da sadece hız üzerinde çok pratiğimin olmasıydı benim için uzun süreli yarışlar değil de time attack tarzı eventler önemliydi. Endurance deneyimim neredeyse sıfır olması sebebi yüzünden WTCC yarışında lastiklerimi dayanıklılığını 5 turdan anca 7 tura çıkartabildim. 11. turda ise pite girmek zorunda kaldım ve yarış esnasında fazla gaz keserek Arda ile olan aramı 41 saniye ye kadar çıkarmış oldum ki bu durum beni de üzdü eğer başta lastiklerimi düşünmeseydim Arda ile harika bir kovalamaca içerisinde olabilirdim. Benim için 1, 2, 5, veya 10. olmanın önemi yok. Özellikle bu durum Türkiye içerisinde yapılan organizasyonların arasında neredeyse yok bile diyebilirim. Amaç keyifli bir yarıştı ve benim açımdan da beklenilen oldu.
-Bu güzel açıklamalar için sana teşekkür ederiz. Bir sonraki yarış için şimdiden bol şans.