WTCC (World Touring Car Championship) ⇒ 8. Yarış Shanghai Circuit 03.11.2016
Moderatör: Moderatörler
- antking
- Mesajlar: 1245
- Kayıt: 11 Mar 2016, 23:59
- Ad: Efe Can
- Has thanked: 259 time
- Been thanked: 354 time
8. Yarış Shanghai Circuit 03.11.2016
[align=center]
[/align]
Şampiyona da nefesler tutuldu. Kim şampiyon olacak merakla bekleniyor.
Sırada Çin var.
Hermann Tilke tarafından dizayn edilen pist 4.603 km uzunluğunda ve 16 virajdan oluşmaktadır. 2004 yılında açılan pist bir çok motorspor dallarına ev sahipliği yapmaktadır.
https://youtu.be/xZhcguOhs5I
[align=center]#RÖPORTAJLAR#[/align]
-Arda tebrikler. Belki yarış eksiklerin olmasa şampiyon olman içten bile değildi. Nasıl bir yarış geçti senin adına.
-Belkide olabilirdim. Uygun vakitler olmadı ne yazık ki. Yarışa gelEcek olursak starta çok yavaş kaldım açıkcası ve sıramı kaybettim ve buda yarışımı oldukça etkiledi. Açıkcası Melih'in bazı yerlerde kaçış alanlarını kullanarak avantaj kazandığını görünce 1 tur boyunca risk alarak geç frenajlarla oldukça yakın giderek arka düzlükte rahat bir atakla geçtikten sonra lastiklerim bitene kadar rahat gittim diyebiliriim. 2.sıraya düşmem lastik koruma ve arayı açma planlarımı bozdu ve lastiklerim erkenden bitti. Hata yapsaydım veya 1-2 viraj daha olsaydı galibiyeti alamazdım. Tuna lastikleri koruyarak hepimizden daha iyi sürüyor. Bu yarışta cezası olmasa yarışı kazanacağını tahmin ediyorum.
-Tuna gerçekten lastiklerini iyi korudu senin de hızlı olman ve tecrüben galibiyeti getirdi kendine haksızlık etme. Son yarışta görüşürüz.
__________________________________________________________________________________________________________________________
-Öncelikle tebrikler Tuna. Tam 10 sıra yükselerek yarışı 2. bitirdin. Sezonun yanılmıyorsam en fazla sıra kazanan ismi oldun. Nası oldu yükselme arka sıralarda bir kaza mı yaşandı.
-Teşekkürler. Ön sıralarda bir iki aracı kaza sebebiyle geçtim. Geri kalanı ise organik geçişlerdi. Bu sezon katıldığım yarışlarda sadece ilk yarışım Macaristan da sıralama turlarına katılabildim. Geri kalan yarışlarda ise tırmanmak zorunda kaldım. Biraz bu duruma alışmış olmanın verdiği bir avantaj sanırım. Biraz da lastik deformasyonunu azaltabildiğim için böyle bir sonuç ortaya çıkmış olabilir.
-Belki önümüzdeki şampiyonada bu kadar ceza almayak şampiyon olabilirsin
__________________________________________________________________________________________________________________________
-Efe Can'ın iki sıra önünde yarışı tamamlayarak işi son yarışa bırakmadınız tebrikler. Nasıl bir yarış oldu ?
-Son yarışa katılamama ihtimalim bulunduğundan bu yarışta şampiyon olmak zorunda olduğumun farkındaydım, yarışta da bu yüzden oldukça agresif bir strateji izledim ve bu sayede uzun süre boyunca lider gidebildim. Ancak lastiklerim aşındıkça ciddi zaman kaybetmeye başladım ve son tura girildiğinde üçüncü sıra için Efe Can ve Adnan ile büyük bir mücadele vermeye başladık. Efe Can'a geçilmem halinde şampiyon olmam mümkün olmayacaktı bu yüzden ne olursa olsun onu arkamda tutmam gerekiyordu, sondan bir önceki virajda biraz da agresif bir savunmayla yerimi korumayı başardım. Bu esnada fırsatçılığını konuşturan Adnan da Efe'yi geçmeyi başarınca şampiyon olmayı garantiledim. Benim açımdan biraz sinir bozucu olsa da sonuç itibariyle iyi bir yarış olduğunu söyleyebilirim. Sezonu kendi adıma bu yarışla noktalamış bulunmaktayım, bu güzel şampiyona için SimRacersTr ekibine teşekkür ederim.
-Şampiyonanın geneli, nelerin doğru nelerin yanlış olduğu ile ilgili fikirlerini bizimle paylaşabilirmisin ? Biliyorsun yeni sezonda da WTCC devam edecek bu yazıyı okuyan yönetici arkadaşlar bir pilotun yorumlarını çok önemserler.
-Oyundan kaynaklanan bazı hatalar(startın kaydolmaması, bazı pistlerde ekran kararması vs.) haricinde benim gördüğüm en büyük sorun ceza sistemindeydi. Gerçekte WTCC'de çok fazla temas yaşanmasına rağmen cezalar bu denli ağır olmuyor. En ufak bir temasınızda yarışa son sıradan başlamak zorunda kalmak bana çok mantıksız geliyordu en başından beri, bunun yerine saniye cezası veya sıra cezası gibi uygulamalar yapılabilir. Bunun haricinde yarışlara katılmayan çok fazla pilot gördük, bence mazereti olmayan pilotların üst üste birkaç yarışa katılmaması durumunda belirli bir yaptırım uygulanması da katılımı artıracaktır.
-Teşekkürler, tekrar tebrik ederiz.
[/align]
Şampiyona da nefesler tutuldu. Kim şampiyon olacak merakla bekleniyor.
Sırada Çin var.
Hermann Tilke tarafından dizayn edilen pist 4.603 km uzunluğunda ve 16 virajdan oluşmaktadır. 2004 yılında açılan pist bir çok motorspor dallarına ev sahipliği yapmaktadır.
https://youtu.be/xZhcguOhs5I
[align=center]#RÖPORTAJLAR#[/align]
-Arda tebrikler. Belki yarış eksiklerin olmasa şampiyon olman içten bile değildi. Nasıl bir yarış geçti senin adına.
-Belkide olabilirdim. Uygun vakitler olmadı ne yazık ki. Yarışa gelEcek olursak starta çok yavaş kaldım açıkcası ve sıramı kaybettim ve buda yarışımı oldukça etkiledi. Açıkcası Melih'in bazı yerlerde kaçış alanlarını kullanarak avantaj kazandığını görünce 1 tur boyunca risk alarak geç frenajlarla oldukça yakın giderek arka düzlükte rahat bir atakla geçtikten sonra lastiklerim bitene kadar rahat gittim diyebiliriim. 2.sıraya düşmem lastik koruma ve arayı açma planlarımı bozdu ve lastiklerim erkenden bitti. Hata yapsaydım veya 1-2 viraj daha olsaydı galibiyeti alamazdım. Tuna lastikleri koruyarak hepimizden daha iyi sürüyor. Bu yarışta cezası olmasa yarışı kazanacağını tahmin ediyorum.
-Tuna gerçekten lastiklerini iyi korudu senin de hızlı olman ve tecrüben galibiyeti getirdi kendine haksızlık etme. Son yarışta görüşürüz.
__________________________________________________________________________________________________________________________
-Öncelikle tebrikler Tuna. Tam 10 sıra yükselerek yarışı 2. bitirdin. Sezonun yanılmıyorsam en fazla sıra kazanan ismi oldun. Nası oldu yükselme arka sıralarda bir kaza mı yaşandı.
-Teşekkürler. Ön sıralarda bir iki aracı kaza sebebiyle geçtim. Geri kalanı ise organik geçişlerdi. Bu sezon katıldığım yarışlarda sadece ilk yarışım Macaristan da sıralama turlarına katılabildim. Geri kalan yarışlarda ise tırmanmak zorunda kaldım. Biraz bu duruma alışmış olmanın verdiği bir avantaj sanırım. Biraz da lastik deformasyonunu azaltabildiğim için böyle bir sonuç ortaya çıkmış olabilir.
-Belki önümüzdeki şampiyonada bu kadar ceza almayak şampiyon olabilirsin
__________________________________________________________________________________________________________________________
-Efe Can'ın iki sıra önünde yarışı tamamlayarak işi son yarışa bırakmadınız tebrikler. Nasıl bir yarış oldu ?
-Son yarışa katılamama ihtimalim bulunduğundan bu yarışta şampiyon olmak zorunda olduğumun farkındaydım, yarışta da bu yüzden oldukça agresif bir strateji izledim ve bu sayede uzun süre boyunca lider gidebildim. Ancak lastiklerim aşındıkça ciddi zaman kaybetmeye başladım ve son tura girildiğinde üçüncü sıra için Efe Can ve Adnan ile büyük bir mücadele vermeye başladık. Efe Can'a geçilmem halinde şampiyon olmam mümkün olmayacaktı bu yüzden ne olursa olsun onu arkamda tutmam gerekiyordu, sondan bir önceki virajda biraz da agresif bir savunmayla yerimi korumayı başardım. Bu esnada fırsatçılığını konuşturan Adnan da Efe'yi geçmeyi başarınca şampiyon olmayı garantiledim. Benim açımdan biraz sinir bozucu olsa da sonuç itibariyle iyi bir yarış olduğunu söyleyebilirim. Sezonu kendi adıma bu yarışla noktalamış bulunmaktayım, bu güzel şampiyona için SimRacersTr ekibine teşekkür ederim.
-Şampiyonanın geneli, nelerin doğru nelerin yanlış olduğu ile ilgili fikirlerini bizimle paylaşabilirmisin ? Biliyorsun yeni sezonda da WTCC devam edecek bu yazıyı okuyan yönetici arkadaşlar bir pilotun yorumlarını çok önemserler.
-Oyundan kaynaklanan bazı hatalar(startın kaydolmaması, bazı pistlerde ekran kararması vs.) haricinde benim gördüğüm en büyük sorun ceza sistemindeydi. Gerçekte WTCC'de çok fazla temas yaşanmasına rağmen cezalar bu denli ağır olmuyor. En ufak bir temasınızda yarışa son sıradan başlamak zorunda kalmak bana çok mantıksız geliyordu en başından beri, bunun yerine saniye cezası veya sıra cezası gibi uygulamalar yapılabilir. Bunun haricinde yarışlara katılmayan çok fazla pilot gördük, bence mazereti olmayan pilotların üst üste birkaç yarışa katılmaması durumunda belirli bir yaptırım uygulanması da katılımı artıracaktır.
-Teşekkürler, tekrar tebrik ederiz.
- AlperAkbilgi
- Süper Moderatör
- Mesajlar: 607
- Kayıt: 10 Mar 2016, 17:41
- Ad: Alper
- Konum: Muğla
- Has thanked: 302 time
- Been thanked: 131 time
- Yaş: 36
- İletişim:
- AlperAkbilgi
- Süper Moderatör
- Mesajlar: 607
- Kayıt: 10 Mar 2016, 17:41
- Ad: Alper
- Konum: Muğla
- Has thanked: 302 time
- Been thanked: 131 time
- Yaş: 36
- İletişim:
Re: 8. Yarış Shanghai Circuit 03.11.2016
Hahahahahahhahahaha
Sampiyonluk iddiasi olan arkadaslar forumu birakip deli gibi yarisa calisiyorlarmis. Oyle duydum ben.
Sampiyonluk iddiasi olan arkadaslar forumu birakip deli gibi yarisa calisiyorlarmis. Oyle duydum ben.
- Emin Babaoglu
- Moderatör
- Mesajlar: 702
- Kayıt: 16 Mar 2016, 13:33
- Ad: Rustoocas
- Konum: İstanbul
- Has thanked: 195 time
- Been thanked: 295 time
- Yaş: 35
- İletişim:
Re: 8. Yarış Shanghai Circuit 03.11.2016
@antking Şekilde görülen varyasyonda mı yarışacağız yoksa logoda olanda mı?
- Boundless
- Forum Yöneticisi
- Mesajlar: 1574
- Kayıt: 16 Mar 2016, 17:56
- Ad: Engin
- Konum: istanbul
- Has thanked: 631 time
- Been thanked: 685 time
- Yaş: 44
- İletişim:
Re: 8. Yarış Shanghai Circuit 03.11.2016
Emin Babaoglu yazdı:@antking Şekilde görülen varyasyonda mı yarışacağız yoksa logoda olanda mı?
Görünende yarışılacak bu WTCC için olan versiyon
Re: 8. Yarış Shanghai Circuit 03.11.2016
WTCC yi paket halinde sahip olmadığım için yarışa katılamayacağım sorunlarım var.
A F F A L T E R B A C H
- Taner
- Süper Moderatör
- Mesajlar: 748
- Kayıt: 16 Mar 2016, 15:56
- Has thanked: 247 time
- Been thanked: 416 time
Re: 8. Yarış Shanghai Circuit 03.11.2016
AlperAkbilgi yazdı:Hahahahahahhahahaha
Sampiyonluk iddiasi olan arkadaslar forumu birakip deli gibi yarisa calisiyorlarmis. Oyle duydum ben.
Sessiz ve derinden gidiyoruz. Sezon sonu geliyor. Sıkı ve çok yakın yarış olacak Portemao gibi.
- Painkiller.
- Mesajlar: 173
- Kayıt: 08 Nis 2016, 13:17
- Ad: Arda
- Has thanked: 64 time
- Been thanked: 49 time
Re: 8. Yarış Shanghai Circuit 03.11.2016
Benim bu yarışı normal yollardan bitirmem zor . 7.dakika sol lastiğin yarısı gidiyor.