2. sayfa (Toplam 4 sayfa)

Re: 1. Yarış Vallelunga Club 3.Ocak 2017

Gönderilme zamanı: 03 Oca 2017, 22:57
gönderen Zin
29. turda arkadaşın teki tS'den pit zorunluluğu var deyince son turda pite girdim. fakat tam o sırada yarış bittiği için simülasyon beni tekrar pitten çıkarmadı ve sanırım DNF durumuna düştüm. Diğer arkadaşlarda bu yüzden pite girdi. Bu durumu göz önüne alarak yarış sonuçlarını değerlendirmenizi bekliyorum.

saygılar

Re: 1. Yarış Vallelunga Club 3.Ocak 2017

Gönderilme zamanı: 03 Oca 2017, 23:11
gönderen intruder600
Doğrudur. Ben de aynı sebepten girdim. Çıkarken yarış bitti. DNF mi gözüküyorum bilmiyorum şu anda...

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Re: 1. Yarış Vallelunga Club 3.Ocak 2017

Gönderilme zamanı: 04 Oca 2017, 00:47
gönderen Godvater
Yaris sonrasi mesajlari buraya mi yazalim benim de birkac sorum var :D

Re: 1. Yarış Vallelunga Club 3.Ocak 2017

Gönderilme zamanı: 04 Oca 2017, 07:49
gönderen Aranel Ciryatan
Aynen buraya yazabilirsiniz arkadaslar. Bu arada bizden bir aciklama gelmedigi surece yada bize sormadiginiz surece hic bir bilgiye uymamaniz gerekmektedir.

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Re: 1. Yarış Vallelunga Club 3.Ocak 2017

Gönderilme zamanı: 04 Oca 2017, 10:27
gönderen Aranel Ciryatan
Ayrıca bu adresten kuralları kontrol ederseniz sizler için daha doğru olacaktır.

viewtopic.php?f=70&t=478

Re: 1. Yarış Vallelunga Club 3.Ocak 2017

Gönderilme zamanı: 04 Oca 2017, 12:41
gönderen Godvater
Öncelikle organizasyonu düzenleyenlere, izleyicilere, pilotlara ve özellikle tek destekleyicim Mehmet Uğur'a teşekkür etmek istiyorum :D

Yarış katılımın da az olmasıyla beraber epey sakin geçti. Vallelunga gibi bir pistte İlk turdaki kaza hariç büyük bir kazanın gerçekleşmemesi büyük bir şans.

Cem, Emre ve Ali gerçekten iyi sürmüşler.

Ben bilgisayar ram’inin çok kullanılmaması için kayıt seçeneklerini en düşüğe almıştım bu nedenle kendi kaydım üzerinden izleyemedim yarışı.

Mehmet ve Efe Can’ın anlatımı gerçekten başarılıydı. Yayında konuşulan veya onları ilgilendiren birkaç konuya değinmek istiyorum:

- DH’deki konuyu bundan birkaç sene önce devralmıştım. O zamanlar SRTR gibi bir organizasyon yoktu biz de arkadaşımın evindeki sunucuda kendi aramızda etkinlikler düzenliyorduk.

- Mehmet deneyimli bir pilot olduğumdan bahsetmiş fakat bu yoruma pek katılmıyorum :D Her ne kadar SRTR’deki eski AC sahipleri arasında yer alsam da profesyonel yarışlarla aram hiçbir zaman iyi olmamıştır. Mehmet Uğur da hatırlar biz Nordschleife veya Lake Louise açıp turlardık genelde. Ayrıca DFGT direksiyonum Mayıs ayında arızalandığından geçtiğimiz ay G29 alana kadar Assetto Corsa’dan uzak kaldım. Gelen updatelerin ayrıntıları olsun, pit stop uygulamaları olsun bunlara biraz uzağım. Diğer pilotlara beni acemi bir pilot olarak görmelerini tavsiye ederim bol bol frenleme noktası kaçırdığım oluyor :D

- İnternetim sorulmuş. İstanbul Ümraniye’den 100mbps Superonline ile bağlanıyorum. (Bilgisayarıma kadar fiber kablo gelmeli diye tutturup duvarları deşe deşe evin içinden fiber kablo geçirdiğim doğrudur.)

- Son olarak yetkililerden birinin Teamspeak’te bulunması çok önemli bence. Sorulan sorulara bazı arkadaşlar cevap veriyor fakat kimse tam olarak emin olamıyor. Son turdaki pit olayı da buna bir örnek. Ben de mavi ve sarı bayraklar hakkında birkaç şey soracaktım kimseye ulaşmadık malesef.




Yarışla ilgili düşüncelerim:

İlk turdaki kaza benim işime yaradı. Emre’nin başına gelenleri tekrardan izleyince ne kadar şanslı olduğumu bir daha gördüm.

6. tura kadar Enginle 4.lük mücadelesindeydim fakat bir virajda arka tekerleri hafif kaydırdığımdan engin 0.5 saniyelere kadar düşmüş farkı açmayı başardı.

6. tura devam ederken arkamda turkuaz bir mx5 belirdi. Benden hızlı turladığını dikiz aynamdan görüyordum. Ben de bu sırada Yavuz’a yaklaşıyordum. Yavuz’u practice ve qualify’dan deneyimlemiştim. Kendisinin internet kalitesinden olsa gerek ne yapacağını kestirmek epey güç. Ben de Tornantino virajına yaklaşırken nromalde yapılanın aksine viraj içinde olabildiğince dışarıya açılıp içeriden çıkış yaparak Yavuz’u geçmek istedim çünkü Tornantino çıkışında herkes pistin sağına dayanarak çıkar. Fakat yavuz bize yol vermek istediğinden mi sola geçti, internetinden pistte neler olduğunun farkında bile olmayabilir 200’e yaklaşan pingler malesef sorunlar yaratabiliyor.( Bu konuda yöneticileremax ping gibi bir kural getirmelerini öneriyorum.)

Yavuz beni sıkıştırınca (istemsiz olduğunu düşünüyorum) Emre Doğan zaten eninde sonunda alacağı beşincilik pozisyonunu kolaylıkla almış oldu.

Bu olay sonrası epey konsantrasyonum bozuldu ve hemen sonraki virajlarda çime arka teker kaptırma virajlara çok hızlı girme gibi hatalar yaptım.

Yarışın ortasına doğru enginle aramdaki farkı 3 saniyelere çektim fakat aracımı kontrol etmem epey zorlaştı ve üst üste virajlarda aracın tutuş kaybetmesi üzerine fark 10 saniyelere kadar geri çıktı ben de bunun üzerine nasılsa herkes pite bir kere girecek diye düşünüp pit’e girip yeni lastikler almak ve varsa hasarı tamir etmek istedim pitconfig ayarlı olmadığından epey uzun süren bir pit sonrası sıra kaybetmiş bir şekilde pitten çıktım.

Mustafa Uçar’la dar virajlarda denk geldik. Lastiklerim yeni olduğundan pit stopa girilen düzlüğe kadar yarış çizgisinde hızlı giderek ikimize de minimal süre kaybettirip pit stopa girilen geniş düzlükte aracımı sağa çekerek yol vermenin ikimiz için de daha güvenli olacağını düşündüm.Mustafa arkadaşıma sorun oluşturduysam hakemler ona göre karar verecektir, kendisinden de özür diliyorum.

Yarış sonuna gelirsek yarış birincisi finish çizigisinden geçtiği gibi oyun beni pite attı. Yarışa da geri giremedim.
Herkese tekrardan teşekkürler ve gelecek yarışlarda başarılar.

Re: 1. Yarış Vallelunga Club 3.Ocak 2017

Gönderilme zamanı: 04 Oca 2017, 20:04
gönderen Boundless
Evet Arda ben yayını kaçırınca TS ye girmedim sonraki yarışlarda ben veya başka bir yetkili kanalda bulunur muhakkak. Ping konusunda haklısın pingi yüksek olan arkadaşları uyarıcaz tehlike arz edecek kadarsa sorunu halledip gelmeleri gerekecek.

Araç sayısının az olması en kısa olan bu pist için bir bakıma iyi oldu kalabalıkta pistte yar kalmıyordu bu şansı iyi değerlendirmek lazımdı. Genel olarak güzel ve keyifli bir yarıştı ufak tefek temas ve hatalar haricinde temiz geçildi. Yarıştan önce kurallara birdaha göz atsaydınız keşke zorunlu pit yoktu kim dedi bilmiyorum ama kötü olmuş hata yapan arkadaşlar kuralları okumadıysa muhakkak bu kuralları okumalılarki yanlış bilgilendirme olmasın.
Biede Yarışlarda Takma isim kullanmak yasak bir sonraki yarış ismini değiştirmeyi unutma ütfen sırf isim yazan arkadaşlarda soy isminizin baş harfini koymanız gerekiyor yada isim. soyadınızı yazın (İsim S. / i.soyisim gibi)

Katılan herkese teşekkür ederiz en kısa sürede incelenip puan tablosu paylaşılacaktır.

Re: 1. Yarış Vallelunga Club 3.Ocak 2017

Gönderilme zamanı: 05 Oca 2017, 22:16
gönderen raicem
İlk yarış olması sebebiyle şampiyonayı düzenleyen, bizlerin eğleneceği organizasyonlar düzenleyen, vaktini buna ayıran herkese çok teşekkür ederim. Godvater'ın yarış analizini okumak oldukça keyifliydi, dolayısı ile ben de düşündüklerimi yazayım dedim.

İlk şampiyonam olduğu için çılgın bir heyecanla başladım sıralama turlarına. Adeta okulda sunum yapmaya çıkarmış gibi bir heyecan... Ancak ilk turda yaşanan kaza sonrası rahatladım ve kendi turlarımı atmaya odaklandım. Daha önceden 30 turluk bir yarış yapmıştım burada ve lastiklerin rahat rahat dayanacağını biliyordum. Ayrıca enteresandır, yakıt yükünü artınca tur zamanlarım yarış performansımı tehlikeye atacak kadar etkilenmiyordu. Bunu deneyimleyen olduysa sebebini merak ediyorum. Bu şartlar altında pite girmemeye karar vermiştim. Genelde 56.5 civarında turlar atarak yarışı bitirmeyi hedefledim ve öyle de oldu. Yarışan herkesi tebrik ederim.

Re: 1. Yarış Vallelunga Club 3.Ocak 2017

Gönderilme zamanı: 05 Oca 2017, 22:29
gönderen Zin
Assetto Corsa'da lastikler olsun, yakıt yükü olsun hatta setuplar bile çok uca çekilmedikçe çok birşey farketmiyor. Tebrik ederim seni de Cem.Güzel yarıştı.

Re: 1. Yarış Vallelunga Club 3.Ocak 2017

Gönderilme zamanı: 05 Oca 2017, 23:41
gönderen EmreDFace
Selam beyler ,

Şimdi ilk yarış olması sebebiyle birşey demek istemiyordum ancak benim Ali ile temasım çarpma değil sadece ufak bir temas aksi durumda Ali orada pist dışına çıkaracak darbeyide vurabilirdim.Görsel olarak sanki o şekilde görünüyor olabilir ama fiziksel olarak sert bir darbeyse Ali de buradan yazsın.Bunlar ufak temaslar.Ali o viraja dışardan içeri girer diye düşündüm ancak ilginçtir içi kapatmayı deneyince bende içerde olduğum için arkadan temasım oldu.Bu bilinçli bir durum değilki bana 20 saniye sonrasında yanyana mücadelede 5 saniye verdiniz.Bu tarz ufak temaslara böyle ceza ağır bence.Benim yaptıklarım 25 saniyeyse Ali nin yaptığı 35 saniye ceza olamaz.Beni sonuncu yaptı.Kusura bakmayın o saatten sonra agrasif sürmek zorundaydım.He bunu yaparken kimseyide sıkıntıya sokmadığımı görmüşünüzdür.

Bana ağır geldi biraz bu ceza açıkcası.