BLANCPAIN GT Serisi S1 - Round 5 Circuit de la Sarthe
Gönderilme zamanı: 22 Oca 2017, 02:30
Geçtiğimiz yarışı uzun bir aradan sonra Serkan Kaplanın kazanması şampiyonada dengeleri biraz yerinden oynattı. Şuana kadar geçtiğimiz 4 yarışı 4 farklı pilotun kazanması şampiyonanın ne kadar zor ve değişken olduğunu gösteriyor. Önümüzdeki yarışta puanların 2 katı olarak verilmesi pilotlar için büyük bir avantaj olurken aynı zamandada dezavantaj olabilir.
Sepang yarışından sonra puan durumu :
Not : Audi Sport Team ekibi bir sonraki yarış gelmezler ise şampiyona listesinden çıkartılacaktır.
Şampiyonanın ilk Endurance yarışı Fransa'nın ünlü yarış pisti Circuit de la Sarthe dünyanın en uzun ring pistlerinden birisidir. Le mans ta bir turun %85'i tam gaz geçilirken motor ve aktarım ekipmanlarında inanılmaz bir strese sebep olur. Bu nedenle tam bir dayanıklılık yarışıdır. Pistte en yüksek 320km hıza çıkılırken en düşük hıza Mulsanna virajında yaklaşık 100km ile dönülmektedir.
Fransada bulunan Pistin bir parçası yılın büyük bir kısmında halka açık yerel yollarda içerdiğinden aslında Monaco gibi cadde pistidir. Yıllar içersinde bir çok değişiklikten sonra günümüzdeki halini almış olan pistte yaklaşık 38 viraj bulunmaktadır.
Server : simracerstr.net
Yarış süresi : 30 Tur
Serbest antrenman : 21:00-22:20
Sıralama : 22:20-22:40
Yarış öncesi mola : 22:40-22:45
Rolling start : 22:45
İndirme Linki : Lemans
TC-ABS: Fabrika
Hasar: %100
Lastik aşınması: Normal
Yakıt tüketimi: Normal
Antrenman Şifresi : 123456
Rolling Start Prosedürleri:
-Formasyon turunda bütün yarışçılar sıralama turlarındaki dizilişlerine göre tek sıra halinde birbirlerini takip ederler.
-Lastik ısıtma amaçlı aracı ani sağ ve sola dalgalandırmak kesinlikle yasaktır.
-Formasyon turu bitene kadar aracınızı sabit bir hızda tutup gereksiz sağ sol hareketler yapıp kazalara sebebiyet vermeyin.
-Yarış başlayana kadar daima önündeki aracın arkasındaki yerini koru.
-Polü alan araç formasyon turunda hızı 130 Km/s’i geçmeyecek şekilde en son viraja veya yarışın başlayacağı yere kadar liderlik eder. Hız aşımı veya tempoyu arttırmak bu aracın sorumluluğunda olduğundan ceza alabilir.
-Polü alan Mulsanne düzlüğüne gelince yarışı başlatır. ( Yukarıdaki pist grafiğine bakınız. )
-Yarış başlangıcına kadar geçişler yasaktır. Geçen araç kural dışı geçiş yapmış sayılır ve ceza alır. *
-Temas kuralları/cezaları formasyon turunda da geçerlidir.
Pist : 13KM
Viraj : 38
Tam gaz : %85
Hız : 100km-320km
Tur rekoru : 3:17,475 ( André Lotterer , Audi Sport Team Joest , 2015 , LMP1 )
Yüzey : Asfalt
Sepang yarışından sonra puan durumu :
Not : Audi Sport Team ekibi bir sonraki yarış gelmezler ise şampiyona listesinden çıkartılacaktır.
Şampiyonanın ilk Endurance yarışı Fransa'nın ünlü yarış pisti Circuit de la Sarthe dünyanın en uzun ring pistlerinden birisidir. Le mans ta bir turun %85'i tam gaz geçilirken motor ve aktarım ekipmanlarında inanılmaz bir strese sebep olur. Bu nedenle tam bir dayanıklılık yarışıdır. Pistte en yüksek 320km hıza çıkılırken en düşük hıza Mulsanna virajında yaklaşık 100km ile dönülmektedir.
Fransada bulunan Pistin bir parçası yılın büyük bir kısmında halka açık yerel yollarda içerdiğinden aslında Monaco gibi cadde pistidir. Yıllar içersinde bir çok değişiklikten sonra günümüzdeki halini almış olan pistte yaklaşık 38 viraj bulunmaktadır.
Server : simracerstr.net
Yarış süresi : 30 Tur
Serbest antrenman : 21:00-22:20
Sıralama : 22:20-22:40
Yarış öncesi mola : 22:40-22:45
Rolling start : 22:45
İndirme Linki : Lemans
TC-ABS: Fabrika
Hasar: %100
Lastik aşınması: Normal
Yakıt tüketimi: Normal
Antrenman Şifresi : 123456
Rolling Start Prosedürleri:
-Formasyon turunda bütün yarışçılar sıralama turlarındaki dizilişlerine göre tek sıra halinde birbirlerini takip ederler.
-Lastik ısıtma amaçlı aracı ani sağ ve sola dalgalandırmak kesinlikle yasaktır.
-Formasyon turu bitene kadar aracınızı sabit bir hızda tutup gereksiz sağ sol hareketler yapıp kazalara sebebiyet vermeyin.
-Yarış başlayana kadar daima önündeki aracın arkasındaki yerini koru.
-Polü alan araç formasyon turunda hızı 130 Km/s’i geçmeyecek şekilde en son viraja veya yarışın başlayacağı yere kadar liderlik eder. Hız aşımı veya tempoyu arttırmak bu aracın sorumluluğunda olduğundan ceza alabilir.
-Polü alan Mulsanne düzlüğüne gelince yarışı başlatır. ( Yukarıdaki pist grafiğine bakınız. )
-Yarış başlangıcına kadar geçişler yasaktır. Geçen araç kural dışı geçiş yapmış sayılır ve ceza alır. *
-Temas kuralları/cezaları formasyon turunda da geçerlidir.
Pist : 13KM
Viraj : 38
Tam gaz : %85
Hız : 100km-320km
Tur rekoru : 3:17,475 ( André Lotterer , Audi Sport Team Joest , 2015 , LMP1 )
Yüzey : Asfalt